Miksi kukaan ei ihastu muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seitsemän vuotta sinkkuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796637:
Nettideittejä oon välillä katsellut, mutta ei ne oikein nappaa. Mua ahdistaa, kun jokaisen miehen profiilissa lukee että ne etsii sporttista ja laihaa kaunotarta, enkä mä ole sporttinen enkä laihakaan kuten jo alussa sanoin. Mulla on naiselliset muodot ja tykkään kyllä ulkoilusta ja hyötyliikunnasta jne, mutta en ole mikään jumpissa ja kuntosaleilla juoksija kuitenkaan. Joten epä mahdu niihin sporttisen kriteereihin mitenkään.

Ei kaikki itse sporttista naista, minä jopa välttelen niitä. En ole liikunnallinen, joten en halua myöskään kumppanin olevan. Sen sijaan nauttisin yhteisistä illoista sohvalla ja syvällisestä jutustelusta. Mistä päin satut olemaan?

peesi! tai sitten se ongelma on ne lapset ja liikakilot.

Miksi lapset tai liikakilot ois ongelma? Ei ne muillakaan ole, muutkin "lapselliset" on löytäneet uuden rakkauden. Ja minua lihavammatkin on löytäneet elämäänsä rakkauden. Eriasia ehkä ois, jos mulla ois vaikka kymmenen lasta tai viiskymmentä kiloa ylipainoa.

Ja ikäkään ei ole enää alle kolmenkymmenen..

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796896:
Miksi lapset tai liikakilot ois ongelma? Ei ne muillakaan ole, muutkin "lapselliset" on löytäneet uuden rakkauden. Ja minua lihavammatkin on löytäneet elämäänsä rakkauden. Eriasia ehkä ois, jos mulla ois vaikka kymmenen lasta tai viiskymmentä kiloa ylipainoa.

No mistä ne siun eronneet kaverit on uudet miehensä löytäneet:)? Asia ei kyllä liity painoosi tai ulkonäköösi.

[QUOTE="vieras";23796958]No mistä ne siun eronneet kaverit on uudet miehensä löytäneet:)? Asia ei kyllä liity painoosi tai ulkonäköösi.[/QUOTE]

Löytäneet palstalta?

[QUOTE="vieras";23796958]No mistä ne siun eronneet kaverit on uudet miehensä löytäneet:)? Asia ei kyllä liity painoosi tai ulkonäköösi.[/QUOTE]

Kuka mistäkin.

Jos ei liity painoon eikä ulkonäköön (hyvä), niin mihinkä sitten..? Luonteeseen? Pitäis keksiä, mikä mussa on niin pahasti vinksahtanutta, että se estää miesten ihastumisen muhun. Jotenkin tuntuu, että jos mun luonteessa ois pahasti jotain vikaa, niin siltikin ehkä joku ihastuis ja tahtois tehdä lähempää tuttavuutta. Rakastumisenhan se luonnevika estää.. Ja silloinkin joku orpo piru rakastuis kuitenkin. (Tiedän, koska olen itse ollut se orpo piru kerran elämässäni..)

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796993:
Kuka mistäkin.

Jos ei liity painoon eikä ulkonäköön (hyvä), niin mihinkä sitten..? Luonteeseen? Pitäis keksiä, mikä mussa on niin pahasti vinksahtanutta, että se estää miesten ihastumisen muhun. Jotenkin tuntuu, että jos mun luonteessa ois pahasti jotain vikaa, niin siltikin ehkä joku ihastuis ja tahtois tehdä lähempää tuttavuutta. Rakastumisenhan se luonnevika estää.. Ja silloinkin joku orpo piru rakastuis kuitenkin. (Tiedän, koska olen itse ollut se orpo piru kerran elämässäni..)

Laita musta nikki tänne?

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796993:
Kuka mistäkin.

Et ilmeisesti luo kuvaa että kaipaisit suhdetta. Osa on jopa voinut ihastua mutteivat ne ole tuoneet sitä esille. Tai sitten et ole osannut lukea merkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796896:

Ehkä ne ei ole kaikille miehille ongelma, mutta olet onnistunut tapaamaan miehiä joille ne ovat ongelma? en tiedä..

Eikun treeniin, etenkin peppu kannattaa saada kuosiin. Ja rima "alemmas". Provot kuteet sitten baariin, niin kyllä seuraa löytyy. Ja anna mahis muillekkin kuin pitkille tummille komistuksille. Joku hiukan rumempinaamainen tai kenties lyhempi kaveri saattais arvostaa sua enempi kuin ne jotka saa kenet vaan.

Itsenäisyys se saattaa olla, mutta kyllä mä mielestäni osoitan sen, jos mä olen ihastunut tai kiinnostunut itse. Osaan kyllä flirttailla ;) Tosin en ole mikään päällekäyvä eikä mun huumoriini kuulu ronskit heitot tai alapäävitsit. Mutta noin muuten mä kyllä mielestäni osaan flirtin ja jopa harrastankin sitä.

Vai musta nikki.. hmm.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen lyhyt mies;23797050:
Eikun treeniin, etenkin peppu kannattaa saada kuosiin. Ja rima "alemmas". Provot kuteet sitten baariin, niin kyllä seuraa löytyy. Ja anna mahis muillekkin kuin pitkille tummille komistuksille. Joku hiukan rumempinaamainen tai kenties lyhempi kaveri saattais arvostaa sua enempi kuin ne jotka saa kenet vaan.

Joka ketjussa sama virsi...

Tuo on kyllä niin totta, että en osaa lukea "merkkejä". Mulle pitää tehdä melko lailla suorin sanoin selväksi, jos musta on kiinnostunut. Muuten menee helposti ohi. Siinäköhän se syy sitten? Toisaalta mä ajattelen niinkin, että jos oikeesti on ihastunut, niin silloin tekee kyllä melkeinpä kaikkensa saadakseen ihastuksen kohteelle sen asian selväksi. Mulle ei oo näin käynyt kuin ehkä yhdesti, joten en usko kuitenkaan olevani ihan täysin sokea lähestymisyrityksille vaikka melkoisen huononäköinen oonkin.

Oisko hyviä vinkkejä, miten toisin esille sen, että kaipaan parisuhdetta ja rakkautta olematta kuitenkaan epätoivoinen?

[QUOTE="vieras";23797079]Ehkä sinuun on vaikea tutustua. Ei sillä ole väliä mitä tuttavasi sinusta ajattelevat vaan tuntemattomat jos haluat uusiin ihmisiin tutustua.[/QUOTE]

Mun mielestä muhun on helppo tutustua, oon sosiaalinen ja helposti lähestyttävä. En mä nyt ehkä avaudu täydellisesti omista asioistani samantien, mutta muuten oon kiva ja ystävällinen ja hymyilen paljon jne. Ja osaan puhuakin, mutta myös kuunnella. En ole semmoinen, joka on äänessä koko hereillä oloaikansa ja jonka suu käy taukoamatta, mutta en mä sieltä kaikkein hiljaisimmasta päästäkään ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23797110:
Oisko hyviä vinkkejä, miten toisin esille sen, että kaipaan parisuhdetta ja rakkautta olematta kuitenkaan epätoivoinen?

Tuli kokeiluluontoinen ajatus: Jospa luopuisit hetkeksi, kokeeksi tuosta jälkimmäisestä vaateesta. Ketäpä lopulta haittaa, jos maan päällä kävelee myöhemmin yksi tai kaksi miestä, jotka ajattelevat, että tuo taisi olla vähän epätoivoinen? Keskittyisit hetkeksi vain tuohon ensimmäiseen ehtoon, saisit ehkä vähän vaihtelua toteutukseen.

Hmm.. Mulla hiukan sama ongelma, tosin se menee niin, että ne jotka ihastuvat muhun, eivät saa multa vastakaikua, ja ne harvat, joihin olen ihastunut, eivät ole etsineet mun tyyppistä naista jne. Voi olla sitäkin, että toisen osoittamat tunteet ainakin tutustumisen alkumetreillä saa mut perääntymään, mies on jotenkin liian "helppo" kun kyselee, koska voitais nähdä uudestaan jne.

Saisin siis kyllä suhteen ja ihan kaikin puolin hyviä miehiäkin olisi tarjolla, mutta kun en halua ryhtyä suhteeseen vain seurustelun takia. Kuitenkin pitäisi olla tosi voimakas ihastumisen tunne, että juttu kantaa pidemmälle. Kolme kertaa olen ihastunut viimeisen reilun 2 vuoden aikana, ja kaikki ovat olleet jollain tapaa "vääriä". :(

Siis sinulle tullaan kuitenkin juttelemaan ja iskemään?

Ongelma on se, että se jää tuohon. Kukaan ei kysy edes puhelinnumeroa?

Jos sinua kerran lähestytään niin sitten täytyy olla jotain miten suhtaudut näihin miehiin, että heille tulee semmoinen fiilis ettei sinua kiinnosta.

Tuli kokeiluluontoinen ajatus: Jospa luopuisit hetkeksi, kokeeksi tuosta jälkimmäisestä vaateesta. Ketäpä lopulta haittaa, jos maan päällä kävelee myöhemmin yksi tai kaksi miestä, jotka ajattelevat, että tuo taisi olla vähän epätoivoinen? Keskittyisit hetkeksi vain tuohon ensimmäiseen ehtoon, saisit ehkä vähän vaihtelua toteutukseen.

:D

Siinäpä haastetta mulle kerrakseen. Nimittäin kaikkein vähiten mä haluan antaa itsestäni epätoivoista kuvaa :D Mutta pitäisköhän repäistä ja olla edes yhden päivän epätoivoinen. Oishan sekin jo alku. Ja ehkä tosiaan vaihtelua ;)

Mä laitoin deitti ilmotuksen. Asiat kunnossa, ylipainoo 15 kg, nätti siitä huolimatta ( ei kaikkia tarvi miellyttää ) Herrajee mulle tuli vastauksia kun oli kuva, nyt täs 3 kk tapailtu, hyvältä vaikuttaa, vaikka se on mua 11 v vanhempi mut niiinnn :p

[QUOTE="vieras";23797190]Siis sinulle tullaan kuitenkin juttelemaan ja iskemään?

Ongelma on se, että se jää tuohon. Kukaan ei kysy edes puhelinnumeroa?

Jos sinua kerran lähestytään niin sitten täytyy olla jotain miten suhtaudut näihin miehiin, että heille tulee semmoinen fiilis ettei sinua kiinnosta.[/QUOTE]

Oliko tää mulle vai sille toiselle kohtalotoverille osoitettu?

Ei mua tulla iskemään, en mä ainakaan ole huomannut. Se flirtti josta puhuin, on sellaista harmitonta työkaveriden ja kavereiden välistä juttua. Tuntemattomat ei mulle flirttaa, eli siis musta ei kukaan kiinnostu romanttisessa mielessä. Jos baariin lähden, niin siellä sitten kyllä sitäkin lajia kohtaa, mutta en oikein jaksa ottaa humalaisten lähestymisyrityksiä niin tosissani.
Ja ne baarityypit haluaa vain seksiä. Siinäpä se kaikki. Ei mitään vakavasti otettavaa.

[QUOTE="vieras";23796566]Otatko mitään riskejä elämässä? Mokailetko? Tarvitsetko ketään, vai oletko niin itsenäinen, että et tarvii miestä auttamaan? Ja kun tuossa sanoit, että et ole kenenkään kotipiika, ei kukaan mies sellaista haluaisikaan, mutta kyllä he naisen haluaisivat heistä huolehtivan. Siis niin kuin nainen huolehtii miehestä, koska hän rakastaa tätä. Ja näyttääköhän sun perhe ulospäin niin tiiviiltä paketilta, ettei mies uskaltais siihen tulla? Entä oletko seksikäs, uskaltaisitko heittäytyä jos joku katsois sua silmiin ja sun tekis mieli, vai tulisko heti järki väliin?[/QUOTE]

Tarkoitatko että esim. minun pitäisi alkaa esittämään avutonta naista ja antaa miehen hoitaa tekniset hommat? Tuntuisi oudolta ja alentavalta. Huolehtimisen pitää minustakin olla molemminpuolista.

Yhteistyössä