miksi minun täytyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minä vaan

Jäsen
29.05.2004
883
0
16
en ymmärrä, asutaan poikakverini kanssa aika lähekkäin. minulla on ennestään lapsi ja niin on myös ukollani. jos ukolleni tulee hänen lapsensa minun pitäisi majottaa heidät. minulla on hieman isompi asunto kuin ukollani mut todellakin nukkuma paikkoja vain 3. en tiennyt kun muutin tänne että minun pitäisi ukkoni lapsikin majoittaa ja ostaa hänelle suunnilleen tänne sänky kun ei ole tilaa säilyttää patjaa. en tajua miksi he eivät voi olla yötä tytön isän tykönä kun tyttö hänellä on. kerran sanoin ukolleni siitä ja se hän hermostu, mutta ei hän voi vaatia että minun pitää majoittaa kaikki, niin hiton pieni tämä asunto on jo muutenki.

eikä tarvitse mua mihinkään, monesti ollut lapsensa kanssa ilman minua ja olen koittanut sanoa hänelle et antaa laatuaikaa joskus lapselleen, mut ihan sama mitä sanon ukko vääntää asian siihen etten hyväksy hänen lastaan... alan oleen jo ihan täynä nuita selityksiä, herra voi hommata isomman kämpän jonne mahutaan kaikki niin ei tarvi valittaa... oon ihan kypsä nyt

eikä tarvitse mua mihinkään, monesti ollut lapsensa kanssa ilman minua ja olen koittanut sanoa hänelle et antaa laatuaikaa joskus lapselleen, mut ihan sama mitä sanon ukko vääntää asian siihen etten hyväksy hänen lastaan... alan oleen jo ihan täynä nuita selityksiä, herra voi hommata isomman kämpän jonne mahutaan kaikki niin ei tarvi valittaa... oon ihan kypsä nyt

Ehkäpä hän haluaisi olla sinun ja lapsen kanssa, koska se olisi hänestä mukavaa? Miksi seurutelet hänen kanssaan jos et pidä hänen lapsestaan? i se lapsi siitä minnekään katoa jos päätätte joskus mennä yhteen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 20:08 Siiri kirjoitti:
Ehkäpä hän haluaisi olla sinun ja lapsen kanssa, koska se olisi hänestä mukavaa? Miksi seurutelet hänen kanssaan jos et pidä hänen lapsestaan? i se lapsi siitä minnekään katoa jos päätätte joskus mennä yhteen.

Mä varmaan luin tekstin erilailla kun sä. Musta ap ei missään vaiheessa sanonut ettei pidä hänen lapsestaan vaan että on ahdasta kun kaikki majoittuvat saman katon alle ,jos yhteen muuttavat niin varmaan ottavat asunnon johon kaikki mahtuu.... tai sit mä ymmärsin tekstin IHAN väärin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 13:11 peuhu kirjoitti:
\

Mä varmaan luin tekstin erilailla kun sä. Musta ap ei missään vaiheessa sanonut ettei pidä hänen lapsestaan vaan että on ahdasta kun kaikki majoittuvat saman katon alle ,jos yhteen muuttavat niin varmaan ottavat asunnon johon kaikki mahtuu.... tai sit mä ymmärsin tekstin IHAN väärin.

Mä kans ymmärsin, et tilasta olis nyt pula, kun molemmat aikuiset asuvat nyt omissa pienissä(?) asunnoissaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 15:29 yks äitipuoli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 13:11 peuhu kirjoitti:
\

Mä kans ymmärsin, et tilasta olis nyt pula, kun molemmat aikuiset asuvat nyt omissa pienissä(?) asunnoissaan.

Mä ymmärsin alkuperäisen kirjoittajan myöhemmästä tekstistä, että hänen "ukkonsakin" kokee, että tämä ei piittaa miehen lapsesta! Kyllähän sopu sijaa antaa jos on halua siihen. Itsellä pienessä asunossa välillä neljä lasta, joista kaksi miehen!!

No miksi hitossa ap sitten ottaa sen ukon ja lapsensa luokseen yökylään asti???
Miksi et sano, että ei käy; nyt kun lapsesi on luonasi, nukut yöt omassa kämpässäsi lapsesi kanssa!
Se on sinun asuntosi, sinä päätät keitä sinne tulee ja milloin. Jos et halua päivälläkään viettä yhteistä aikaa kun ukolla on se lapsi tapaamisella, niin ei sinun tarvitse. Voitte tavata silloin kun lapsi on äidillään.

Jos mies hermostuu, niin voi voi. Semmosta tämä elämä vaan on. Jos et osaa sanoa ja pysyä sanassasi, olet sitten kumipallo, toisten pompotettavissa.

Voi olla että se mies hermostuu niin paljon, että tulee ero. Mutta entäs sitten? Onko suhde sen arvoinen, että ole miehesi lapselle hotellipalvelu?!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 19:33 no sano että ei käy kirjoitti:
No miksi hitossa ap sitten ottaa sen ukon ja lapsensa luokseen yökylään asti???
Miksi et sano, että ei käy; nyt kun lapsesi on luonasi, nukut yöt omassa kämpässäsi lapsesi kanssa!
Se on sinun asuntosi, sinä päätät keitä sinne tulee ja milloin. Jos et halua päivälläkään viettä yhteistä aikaa kun ukolla on se lapsi tapaamisella, niin ei sinun tarvitse. Voitte tavata silloin kun lapsi on äidillään.

Jos mies hermostuu, niin voi voi. Semmosta tämä elämä vaan on. Jos et osaa sanoa ja pysyä sanassasi, olet sitten kumipallo, toisten pompotettavissa.

Voi olla että se mies hermostuu niin paljon, että tulee ero. Mutta entäs sitten? Onko suhde sen arvoinen, että ole miehesi lapselle hotellipalvelu?!

No ompa taas oikein sanelu politiikan kannattaja tässä , aivan kuin voi räkä tuolla toisessa jutussa samoilla linjoilla.

Elätkö ite oikeasti noin kun neuvot toisia. Olemaan ottamatta huomioon toisia ihmisiä, ei kompromisseja ja keskusteluja asioista vaan ihan sanelua että näin pitää tehdä. Ei ihminen ole kumipallo jos tekee kompromisseja ja huomioi toisen ihmisen ajatuksia ja kantoja asiaan, eikä se tarkoita täysin omista toiveista luopumista. Mä en usko että neuvomallasi "käskynjako" systeemillä mikään suhde on kovin pitkä aikanen.

\

En minäkään pidä mieheni lapsesta ja silti seurustelen hänen kanssaan. Kyllä minäki tiedän ettei pentu mihinkään katoa, mutta ainahan sitä voi toivoa... :headwall: