Miksi moni olettaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
että lasten isovanhemmat pystyvät hoitamaan lapsenlapsiaan näiden sairastuessa? Tuli tänään koulussa esiin tällainen, kun tuli puhetta koulun ja perheen yhteen sovittamisesta. Moni oli ihan ihmeissään kun sanoin,ettei äitini tai appivanhemmat voi hoitaa,kun ovat vielä työelämässä, onko siinä jotain erikoista? :O

Mä en oleta et kukaan muu hoitais meidän lasta, anoppi on jo eläkkeellä mut en silti pyydä hoitamaan kipeetä lasta ellei mulla ole tenttiä tulossa. Meidän vekara on kyllä selkeesti mielummin kipenä äidin tai iskän kainalossa kun jonkun muun.

Mä en oleta et kukaan muu hoitais meidän lasta, anoppi on jo eläkkeellä mut en silti pyydä hoitamaan kipeetä lasta ellei mulla ole tenttiä tulossa. Meidän vekara on kyllä selkeesti mielummin kipenä äidin tai iskän kainalossa kun jonkun muun.

näin mä meinaan myös, vaikka äitini olisikin eläkkeellä, en viittisi vaivata, kun se on kuitenkin aika raskasta hoitaa kipeää lasta.

nämä henkilöt,jotka olivat sitä mieltä,että heillä isovanhemmat hoitaa aina kun lapsi sairastuu,niin lykkäävät lapset hoitoon myös siksi aikaa,että saavat kotitehtävät tehtyä. Mua vaan kummastuttaa,koska he ovat lastensa kanssa? Nämä henkilöt ovat n. 35-43-v, joilla on pieniä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22181561:
nämä henkilöt,jotka olivat sitä mieltä,että heillä isovanhemmat hoitaa aina kun lapsi sairastuu,niin lykkäävät lapset hoitoon myös siksi aikaa,että saavat kotitehtävät tehtyä. Mua vaan kummastuttaa,koska he ovat lastensa kanssa? Nämä henkilöt ovat n. 35-43-v, joilla on pieniä lapsia.

Mä haluun nyt opiskella kun tirppa on suht pieni, opiskelut kuitenkin joustaa paremmin kun työelämä ja vaikka välillä menee hermo siihen et kun meinaa jotain koulujuttua tehdä niin "äitiiii" kuuluu tasasen usein. Onneks tirppa menee suht ajoissa nukkumaan :D

Yhteistyössä