Miksi mun mies pihtaa?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niina

Vieras
ARGHH että mua ärsyttää nyt!!!

Ulkonäöllisesti en ole muuttunut suhteemme aikana, siitä ei voi johtua että painoa olisi tullut lisää tms muuten ulkonäön takia mielenkiinto olis lopahtanut.. Ainoa asia mistä suutun/nalkutan on se että saan liian harvoin seksiä, se alkaa käymään niin paljon hermoille!! Jos saisin jokapäivä tai edes jokatoinen niin olisin tosi tyytyväinen, en olisi kiukkuinen jne. Mutta nyt mennään neljättä päivää ilman... Ja tiedoksi niille joilla on muutenkin väljempi seksielämä, niin me ollaan aina harrastettu paljon seksiä, lähes päivittäin, mutta nyt alkaa rassaa kun tää on muuttunut.. VOI VOI että ottaa päähän.

ei niitä miehiä aina haluta, jos sitä ottaa vaan päähän nalkutus ja sitä väsyttää.. en nyt mitään toista naista alkais heti epäileen. ei neljä päivää oo vielä paljon, oikeesti.

mulla kans pihtari viimeks väliä oli 6 viikkoa. syy väljähtyneeseen seksielämään löytyy meillä mieheni urheiluhulluudesta. luin jostain et urheiluhullut menettää mielenkiintonsa sexiin koska se ei ole jännittävää toisin kuin urheilu. meilläkin siis oli alussa hieman aktiivisempaa..

En toista naista epäilekään... No en mä nyt nalkuta sille jatkuvasti tästä, tänä aamuna vähän kilahdin kun kuitenkin neljä päivää sitten viimeksi jotain äksöniä. On niin vaikeaa vaan olla hiljaa ja tyytyä tilanteeseen, kun en ole tyytyväinen. äh.

Ai niin ja sitten se sanoi että miksi en asialle tehnyt esim eilen jotain, mutta huvittaako siinä tehdä kun toinen valittaa miten väsynyt on ja haluaa vaan päästä nukkumaan.. Kiinnosta siinä sitten alkaa ruinaamaan... ÄH!! ehkä tämä on vaan jotain aamuvitutusta, mutta ai että.

Aina pitäisi olla fiiliksissä. Ovat kyllä niin kummallisten myyttisten tarinoiden uhreja. Anna sen miehes olla rauhassa, jos hänestä siltä nyt tuntuu. Kaikilla meillä on kautemme.

Hanki joku lelu.

Mulla OLI samanlainen mies. Samanlainen tilanne, joka tuli yllättäen.
Syy selvisi, kun mies oli sitä pari vuotta miettinyt: minä tietenkin. Oi, herkkä mies. Olin 3 vuotta aikaisemmin kerran sanonut: ei nyt. Ja sekös herkkää miehen mieltä kalvoi niin, ettei sitten 2 vuotta myöhemmin enää innostanut ja tuon miettimiseen meni vuosi.

No, koska ongelma oli minun aiheuttama, koska minä siitä kärsin ja minä olin hullu, menin sitten terapiaan perheneuvolaan vai mikä lie, mutta kunnallinen.

Lopulta, kun sitä seksitöntä aikaa oli ollut noin 4-5 vuotta, mies sai riidan yhteydessä karjuttua, ettei seksiä ole, koska minä olen niin huono siinä. "senhän sinä halusit kuulla!"

Tuossa vaiheessa mies oli käynyt vieraissa vuoteissa, muttei tunnustanut, ja sitten oli jo ymmärtäjän ja lohduttajan löytänyt työpaikaltaan, muttei sitäkään tunnustanut, ei edes siinä vaiheessa kun muutin pois, ja kävin entisessä yhteisessä kodissa, jossa oli vuode kahdelle pedattu, muutin kun hän varsin selkeästi ovea näytti "ei tämä koskaan paremmaksi muutu" tms., mutta senkin käänsi minun päätökseksi "itsehän sinä halusit"

Mistäkö tiesin, että on vieraissa käynyt. No, sen vaan tietää. Jotakin muuttuu ihmisessä.

No ei nyt aina tarvii valmiudessa olla, mutta kun tää on tullut kaikki yhtäkkiä. Kyllä on leluja, muttei ne mitensäkään korvaa oikeaa, ihanaa miestäni. Ei mitenkään...! Seksi on meille iso osa läheisyyttä, siis paljon muutakin kuin pelkkä akti, joten tuntuu että jään paljosta paitsi kun ei mitään tapahdu.

Neljä päivää ilman? Anna nyt vähän armoa. Huhhuh.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
No ei nyt aina tarvii valmiudessa olla, mutta kun tää on tullut kaikki yhtäkkiä. Kyllä on leluja, muttei ne mitensäkään korvaa oikeaa, ihanaa miestäni. Ei mitenkään...! Seksi on meille iso osa läheisyyttä, siis paljon muutakin kuin pelkkä akti, joten tuntuu että jään paljosta paitsi kun ei mitään tapahdu.

meillä mies on kans se jota ei niinkään haluta. no ei kyllä minuakaan nykyään oikee.. mut meillä se johtuu miehen ahdistuneisuudesta. syö lääkkeitä tähän. on itse tietoinen että ei maita. meillä kans suhteen eka vuos pantiin joka päivä kaksi kertaa, ni kyl se aluksi ihmetytti että mistä kiikastaa ku alka vähenemään seksi. mutta annan rakkaalleni tukea, enkä painosta.

Me ei olla ukon kanssa harrastettu SITÄ puoleen vuoteen ;)
Jos tuolla on toinen niin ihmettelen vaan missä välissä hän sitä kävis hoitelemassa ;) ;)

Niin ja ei auta vihjailut eikä teot... ei vaan kelpaa.

Yhteistyössä