Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin ja arvatkaa vaan miten kiva on tehdä töitä, kun meinaa koko ajan tulla pissat housuun ja ei ole mitään mahdollisuutta päästä vessaan, ei muuten mikään mukava tunne![]()
Minä jäin ekassa raskaudessa sairaslomalle rv27 paikkeilla, vaikka mulla ei mitään muuta fyysistä vaivaa ollutkaan kuin väsymys, ja alkoi jo hieman pelottamaankin, että jos jotain käy.
No aika monessa työpaikassa pääsee käymään vessassa silloni kun siltä tuntuu, mutta ajelepa polkupyörällä ja ramppaa rappukäytävissä pari-kolmetuntia putkeen, niin ettet todellakaan pääse vessaan.
Miksi niin monella nousee niskakarvat pystyyn tästä asiasta? Oikeassahan ap on. JOTKUT hakevat s-lomaa raskauden varjolla, vaikka olisivat työkykyisiä. Itse jouduin jäämään rv 28 saikulle ä-lomaan asti päivittäisten supistelujen ja lyhentyneen kohdunkaulan takia. Työni on fyysisesti raskasta. En minä silti villat pystyssä ole, koska saikkuun oli peruste. Mutta jos syy olisi ollut tyyliin, ai mua supisti kerran eilen, nyt tää varmaan syntyy, niin silloin kyse olisi ollut lorvilomasta.
No ei mua muuten pelottanut, mutta pelotti se painavalla polkupyörällä ajo ison mahan kanssa, siinä olisi voinut nimittäin käydä aika pahasti jos nurin olisin mennyt. Alkoi se maha nimittäin haittaamaan sitä työntekoa tuossa vaiheessa. Niin ja se pyörä on muuten todella painava, kun siinä on lasti kyydissä.
kyllä saa. meidän neuvolassa saa vaikka pääkivusta. ja sinne vaan uudestaan ja uudestaan valittamaan niin helpost tulee.