Miksi tummahipiäinen mies ja rehevä valkoinen nainen on niin yleinen yhdistelmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i wonder
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
te jotka sanotte että vain oleskeluluvan/kansallisuuden akia lukekaas niitä uusia säädöksiä, naimisiin meno nopeuttaa prosessia vain yhdellä vuodella.
Mutta ilman avioliittoa oleskeluluvan saaminen voi olla ihan mahdotonta...

Perhesyy, eli vaimo tai lapsi joka on Suomen kansalainen, on aina iso etu kun ulkkis tahtoo oleskeluluvan.

Onhan se joissain tapauksissa motiivina. Muttei kaikissa suinkaan.

Ilman sitä tyttöystävää, potentiaalista vaimomateriaalia ei välttämättä saa edes viisumia, millä tulla Suomeen. Naimisissa nainen on "nalkissa" ja vielä varmemmin kun sen kanssa tekee lapsen, joten oleskelulupa on silloin aika varmalla pohjalla. Ilman naista ja lasta oleskeluluvan saaminen onkin jo hankalampaa.

[QUOTE="Vieras";26491775]Afrikassa rehevä nainen on hyvinvoinnin ja vaurauden merkki.[/QUOTE]

Afrikkalaiset naiset, myöäs nuoret haluavat suomalismiehen, joka on vatsakas ja mielellään hieman jo kalju. Sellainen on kuulemma vaurauden merkki.
Miehen vauraus on mustille naisille Suomessa vielä tärkeämpää kuin suomalaisnaisille, joilla sentään on mahdollisuus itskin työllistyä.

Itse törmäsin kyseiseen asiaan aivan henkilökohtaisesti, mutta edelleen minulla on vain yksi vaimo ja hä'n on suomalainen :)

ei pidä paikkaansa.

Sen kyllä voisin sanoa, että suuri osa suomalaisnaisista on kyllä hulluina mustiin miehiin ja fantasioi mustasta miehestä. Tämä aloitus on jonkun katkeran tilitys ;)

Afrikkalaiset naiset, myöäs nuoret haluavat suomalismiehen, joka on vatsakas ja mielellään hieman jo kalju. Sellainen on kuulemma vaurauden merkki.
Miehen vauraus on mustille naisille Suomessa vielä tärkeämpää kuin suomalaisnaisille, joilla sentään on mahdollisuus itskin työllistyä.

Itse törmäsin kyseiseen asiaan aivan henkilökohtaisesti, mutta edelleen minulla on vain yksi vaimo ja hä'n on suomalainen :)

Muistelisin nähneeni jossain lehtijutun, jossa kerrottiin naisten "lihotusleireistä". Tarkoitus oli lihottaa teinitytöt " muodottomiksi", jotta kelpaisivat rikkaille miehille... Saataa kyllä olla urbaanilegendaakin...

[QUOTE="vieras";26491844]Ilman sitä tyttöystävää, potentiaalista vaimomateriaalia ei välttämättä saa edes viisumia, millä tulla Suomeen. Naimisissa nainen on "nalkissa" ja vielä varmemmin kun sen kanssa tekee lapsen, joten oleskelulupa on silloin aika varmalla pohjalla. Ilman naista ja lasta oleskeluluvan saaminen onkin jo hankalampaa.[/QUOTE]

Ja kun mamulla on lapsi niin sen jälkeen ei ole vaaraa joutua karkoitetuksi vaikka olisi minkälainen murhaajaraiskari.

[QUOTE="vieras";27964172]Eli lihavien naisten on muuten turha kuvitellakaan pääsevänsä naimisiin?

:laugh:[/QUOTE]

Lihavat naiset eivät satu olemaan miesten haluttavuuslistan kärkipäässä...

[QUOTE="vieras";27964298]Harmi jos sinä joudut valitsemaan ruton ja koleran väliltä. :hug:[/QUOTE]

Mieluummin ottaisin kumman vain, kuin olisin tuollainen idiootti :hug:

Onnittele lapsiasi mun puolesta, hyviä tulevia koulukiusaajia (jos sulla lapsia on).

Ja btw, itse en ole grammaakaan ylipainoinen. Mutta en ole kyllä mikään laput silmilläkään kulkija.

[QUOTE="vieras";27964205]Lihavat naiset eivät satu olemaan miesten haluttavuuslistan kärkipäässä...[/QUOTE]

Mutta silti heitä avioituu ihan normaalipainoosten suomalaasten miesten kans. :whistle:

Yksi lihava ja vaalea tumman miehen naimisissa oleva nainen vastaa.

Olin nuori, nätti ja hoikka kun mieheni kanssa tavattiin 15 vuotta sitten. Oli kovasti ottajia, olisin siis kelvannut suomalaisille miehillekin :) (ja "kelpasinki" sillä minulla oli kolme pidempää seurustelusuhdetta suomalaisten miesten kanssa ennen kuin tapasin mieheni). Varsinkin suhteen alkuaikoina joitain suomalaisia miehiä näytti riipovan suhteeni mieheeni, sillä minulta kysyttiin lähemmäs kymmenen kertaa, että eikö suomalainen mies kelpaa. Tällä hetkellä kun olen lihavampi ja vanhempi, niin ottajia ei todellakaan olisi niin paljon kuin nuorena. Mutta onhan noita joitain yrittäjiä nytkin jos ystävien kanssa käydään jossain.

Mieheni olisi voinut hakea Suomen kansalaisuutta vuosia sitten, mutta ei halua. Hän ei halua vaihtaa kansalaisuuttaan. Hän käy töissä ja tienaa kaksi kertaa enemmän kuin minä omasta työstäni.

Mustat äijät tykkäävät naisista joilla on kehossaan jotain mistä ns. ottaa kiinni ;) semmoset vasta ovat NAISIA, eivätkä mitkään pakkasen raiskaamat pulkannarut! :D

Asumisluvan takiahan ne ottaa niitä ylipulleita naisia. Tänäänkin oli uutisissa että maahanmuuttajat vie ihan liikaa resursseja sosiaalityöntekijäiltä kun niillä on oma kulttuuri ja elävät sen mukaan. Suomi mamma ei tajua mik'ä on oikein ja mikä väärin niiden mielestä, tilanteeseen ei saa puuttua kun muuten on rasisti ja sottkeentuu liikaa rasistisena tekona toisen elämään.

En tiedä pulleudesta, mutta itse olen pistänyt merkille, että epäviehättävä nainen + tumma mies on yleinen yhdistelmä. Ei välttämättä pullea, mutta vähän.. no, ruma.

Ja peesi #2 vastaajalle, kummankin on varmasti vaikea löytää kumppania. Ei ehkä muunlaisia saa?

Kauniit ja hoikat aasialais-/venäläisnaiset + möhömahainen, vanha suomalainen mies = elintaso. En ole koskaan edes ihmetellyt asiaa, vaan mielestäni tuossa motiivina on ihan selkeästi elintaso. Mies ei ole saanut syystä tai toisesta perustettua perhettä suomalaisen kanssa, jolloin monet hakevat esim. thaimaasta naisen itselleen. Naiset saavat rikkaamman elämän hyvällä elintasolla, turvallisessa maassa, miehet saavat kiltin, palvelualttiin (yleistäen) naisen. Sitä olen miettinyt, että onko se moraalisesti oikein.. mutta kai se on kun kumpikin tietää mitä hakee, eli win-win-tilanne, vaikka ei varsinaisesti rakkausavioliitto olisikaan.

Haluavat keinolla kuin keinolla pysyvän luvan jäädä Suomeen, siinä syy. Kuka vaan kelpaa kainaloon ja äkkiä naimisiin.

Juuri näin! ja lisäksi nämä plösöt naiset eivät edes saa suomalaista miestä iskettyä kun suomalaisilla miehillä on sentään jonkinlainen maku tallella! Toinen mikä on myös silmiin pistävää on läski suomalainen 40-50v mies ja joku 20-30v aasialaisnainen,mikähän siinäkin on..ostettu nainen vai suorastaan palava rakkaus???Yleinenhän juttu on se että naiset aasiassa haluaa poissa sieltä ja kun löytyy mies joka huolii,tullaan suomeen asumaan. (kerran tästä tuli dokumentti missä yritettiin löytää miehiä naisille että nämä pääsisivät naimisiin ja pois samalla sieltä ehkä huorakaduilta työskentelemästä) Sama on näiden mustien/tummien miesten kanssa..ne tekevät mitä vain päästäkseen pois omasta kotimaasta ja naimisiin pohjoismaalaisen kanssa.

Turkissa esim.harvalla miehellä on VARAA mennä naimisiin omassa maassa ja sen vuoksi ne haluavat suomalaisen ihanan naisen ja näin ne säästää pitkät pennit(siellä on järkyttävän kallista järjestää häät kun pitää jo morsiammen suvulle maksaa isot rahat että saa sen naisen omaksi+tietty ne monta pv kestävät hääjuhlat).

Yhteistyössä