Olemme keskustelleet asiasta exäni kanssa ja sanoinkin, että minun puolestani hän voi kertoa tyttöystävälleen, että olemme jutelleet. Exäni kuitenkin totesi, ettei ikimaailmassa, tyttö kuulemma "kilahtaisi". Olen siis aivan varma ettei exäni puhu näistä asioista kenellekään.
Tyttöystävä on erittäin mustasukkainen joka ei pysty hyväksymään ketään tyttöjä exäni ystävinä, minä olen hänelle punainen vaate. Emme ole edes koskaan tavanneet.
Yhteydenotot ovat tulleet exäni puolelta, hän on halunnut pitää yhteyttä. Kerroin hänelle miten paljon arvostan ystävyyttämme vaikkakin joudumme "salaamaan"sen exäni tyttöystävältä.
Itse mainitsin asiasta avomiehelleni, en tietenkään julistanut kuinka "exääni kaipaan" vaan kerroin meidän tavanneen ja jutelleen, ihan ystävä pohjalta. Hän ymmärtää koska hänellä itsellään on paljon tyttöystäviä.
Ero tuli exäni puolelta, hän ahdistui ja totesi olevansa tunnevammainen jne. Suhde loppui kuin seinään ja jäin vain ihmettelemään. Nyt epäilen, että hän kokee sama nykyisensä kanssa ja ajattelin pysytellä kauempana. Mietittyäni en voisi tosissaan ajatella suhdetta mieheen joka on noin "epätasapainossa".
Tällähetkellä toivon heille kaikkea parasta, enkä todellakaan halua sotkea tai rikkoa heidän välejään.
Vielä sinulle "minä vain". Kerää vain rohkeutta ja ota yhteyttä exääsi!! Jos et uskalla soittaa niin laita vaikka ensin tekstiviesti jossa ehdotat tapaamista tyyliin- olisi kiva nähdä pitkästä aikaa tms

Ei varmaan kannata suoraan pamauttaa, että ikävöit häntä tulisesti. Mies saattaa pelästyä B)
Ja saat ainakin itse mielenrauhan kun saat lopulta purettua mieltäsi jollekin...