O
oo
Vieras
Profiloidaas vähän. Millainen ihminen ostaa kevyttuotteita? Niitä kun on kaupan maitohylly (esim) täynnä. Normaalirasvaisia vähemmän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mieleen tulee seuraava sterotypia: amk/yliopistokoulutettu 20-55 v. nainen, joka harrastaa jotain ryhmäliikuntaa kuten bodypumpia, hänellä on 0-2 lasta ja asuu kaupungissa.
Profiloidaas vähän. Millainen ihminen ostaa kevyttuotteita? Niitä kun on kaupan maitohylly (esim) täynnä. Normaalirasvaisia vähemmän.
Mä ostan kevytcokista. En pidä tavallisen cokiksen mausta.
Turkkilaista jogurttia olen ostanut myös kevyempänä versiona, siinä ei ole aspartaamia tms skeidaa ollenkaan.
Missä turkkilaisessa jogurtissa on aspartaamia? Kerro heti! *säikähtää*
Ei tietääkseni missään, mutta monissa kevytjogurteissa on aspartaamia tai jotain muuta ei-kivaa. Siksi mainitsin sen.
Kai monenlainenkin ihminen voi ostaa kevyttuotteita. Joko hoikka/urheilullinen, joka on kiinnostunut syömään terveellisesti, tai paksumpi, jolle lääkäri/terkkari on sanonut, että siirrypä kevyttuotteisiin ennen kuin sydän sanoo poks.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvattomia vielä käyttävä;22056726:mä olen ihan tosissani alkanut pohtimaan noiden kevyt tuotteiden ja rasvattomien tuotteiden yhteyttä lihavuuteen. tuntuu, että moni hoikka ihminen syö ihan tavallisia oivariineja ja voita leivänpäällä ja juo kevyt tai täysmaitoa, sitten taas kaltaisena hiukan pullukka ihminen ostaa kaiken rasvattomana ja kevyenä ja silti läskiä on.
tekisi mieli kokeilla vaihtoa noihin tavallisiin tuotteisiin, liekö pitää sitten nälän loitolla tai jotain.. onko kukaan muu ajatellut asiaa näin?