millainen on naisellinen nainen (huutonaurua )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisellisen naisen ominaisuudet: emotionaalinen, subjektiivinen, helposti vaikutettavissa, alistuva, ei pidä matematiikasta tai tieteestä, järkyttyy pikku kriiseistä, passiivinen, epälooginen, kotisuuntautunut, ovela, loukkaantuu helposti, vaikeuksia tehdä päätöksiä, itkee helposti, riippuvainen, puhelias, tahdikas, hellä, tietoinen muiden tunteista, uskonnollinen, kiinnostunut ulkonäöstään, siisti, voimakas turvallisuuden tarve, nauttii taiteesta ja kirjallisuudesta, ilmaisee helliä tunteita helposti, hoivaava.

Naisellisuus on maskuliinisten kykyjen ja piirteiden puutetta. Naisellisessa naisessa ei ole kilpailullisuutta, aggressiivisuutta, tehokkuutta, pelottomuutta ja voimaa. Naisellinen nainen suuntautuu naiseutta kohti ja on ylpeä ollessaan nainen. Naisellinen nainen tarvitsee miestä puolustamaan itseään

Siis oikeasti...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nuusa ja Data
[QUOTE="vieras";28161873]Kerro nyt. Mikä siinä naurattaa jos sanoo ihan yleisen mielipiteen. Kolahtiko jotenkin kovastikin itseesi? :)[/QUOTE]lähinnä se että kun ikiä on kyselty monessakin ketjussa palstalaiset on ollu reilusti yli 30-vuotiaita. eli ei ihan pikkutyttöjä jos keski ikä on 40 paremmalla puolella

[QUOTE="vieras";28161894]Niin, miehen näkökannalta. :) Kertokaa nyt sitten kun olette tietävinänne mistä niehet pitää.[/QUOTE]

En ole tullut samaan johtopäätökseen kuin Henry Laasanen, mitä siis miehiin tulee. Toisaalta niin, olen nainen. Vain nainen! Minun mielipiteelläni ei ole väliä, koska en voi tietää totuutta, koska olen nainen.

:D

[QUOTE="vieras";28161894]Niin, miehen näkökannalta. :) Kertokaa nyt sitten kun olette tietävinänne mistä niehet pitää.[/QUOTE]mulle riittää se että tiedän mistä yksi mies pitää, muiden mielipiteellä/ mieltymyksillä ei ole mitään väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28161807:
Tää oli paras:

"Miehelle puhuessa voit pehmentää ääntäsi ja käyttää samanlaisia ilmeitä kuin vauvalle puhuessasi - miehet pitävät siitä."

:laugh:

Mä en tiedä, miten muut ilmeilevät vauvalleen, mutta mun vauva tykkää sellasista mielipuolisista ilmeistä ja kielen näyttelystä, täytyykin kokeilla illalla mitä mies tykkää, kun alan keskustelemaan sen kanssa näiden ilmeiden kera.

*totalrepskops*

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28161884:
joo, ei kuulu vastausta kysymykseen. :O

no älä herrrmooo!

naisellinen nainen on..nainen.ei naisten tarvitse mahtua mihinkään muottiin, varsinkaan sen takia et miellyttäisivät miestä, tai nostaisivat markkina-arvoaan.
naisellinen nainen voi olla kaikkea noita mitä tämä arvonmiestenmies tuossa blogissaan kirjoittaa, JOS hän sitä itse haluaa, mut erilaisten naisten paheksuminen "epänaisellisina" on varsin typerää.

ja kun lukee tuota juttua, ei voi olla hymyilemättä (huutonauramatta ) tuota mieskohtaa..epämiehekäs mies on miehekäs kun voi miehekkäästi (rehellisesti ) sanoa olevansa epämiehekäs...aha, eli jos mä epänaisekkaana myönnän olevani epänaisekas, olenkin siis naisellinen, tuon logiikan mukaan..paitsi, eihän se toimi kuin miehillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28161930:
no älä herrrmooo!

naisellinen nainen on..nainen.ei naisten tarvitse mahtua mihinkään muottiin, varsinkaan sen takia et miellyttäisivät miestä, tai nostaisivat markkina-arvoaan.
naisellinen nainen voi olla kaikkea noita mitä tämä arvonmiestenmies tuossa blogissaan kirjoittaa, JOS hän sitä itse haluaa, mut erilaisten naisten paheksuminen "epänaisellisina" on varsin typerää.

ja kun lukee tuota juttua, ei voi olla hymyilemättä (huutonauramatta ) tuota mieskohtaa..epämiehekäs mies on miehekäs kun voi miehekkäästi (rehellisesti ) sanoa olevansa epämiehekäs...aha, eli jos mä epänaisekkaana myönnän olevani epänaisekas, olenkin siis naisellinen, tuon logiikan mukaan..paitsi, eihän se toimi kuin miehillä =)

mä teinkin toisen alotuksen joka on täysin riippumaton tästä ketjusta ja siinä on vain kysymys tästä aiheesta.

Mä oon kyllä varmaan todella hyvä esimerkki epänaisellisuudesta...
- en tykkää korkokengistä -- nauran itseasiassa "partaani", kun luen miten paljon joku on törsännyt rahaa merkkikenkiin tai -laukkuihin (mummolaukkuihin...)
- TYKKÄÄN tehdä kaikenlaista epänaisellista: olen chilihullu, syön TULISIA chilejä, sahailen moottorisahalla, heilun metallinilmaisimen kanssa huvikseni
- nauran tyhmille jutuille, ja suollankin niitä toisinaan
- en ole aina laitettu, mulla ei ole naisellisia "lisäkkeitä", meikki sopii mulle melko huonosti, ainakin jos sitä on liikaa
- en tarvitse hepeneitä (paitsi tanssihepeneitä mikä on vähän hassua mutta jotenkin eri juttu, en oikein itsekään käsitä sitä)

Aika kamalaa kyllä. Varmaan on muutakin, muttei jaksa enempää miettiä. Tuon kirjoittajan kaltaiset miehet on mulle hirvitys. Tunne on varmasti molemminpuolinen.

Nykypäivän naiset arvostavat riippumattomuutta miehistä, joten he pyyhkivät pyllynsä märkkina-arvoilla. Valitettavasti, jos miehet haluavat puolison itselleen meistä naisista, heidän on tyydyttävä vähempään.

Nämä alla olevat taas ovat hyviä ohjeita kaikille.
Vältä seuraavia piirteitä:

Älä käytä vulgaaria kieltä
Älä raavi itseäsi julkisella paikalla
Älä puhu sopimattomista aiheista
Älä ole koskaan epäkohtelias
Älä koskaa ole nenäkäs tai hermostunut

No voihan helvetti, ihan varmana raavin itseäni julkisella paikalla jos raavituttaa!

Tappaisin itseni ennemmin kuin olisin Laasasen korkean markkina-arvon nainen. Halveksun luonteen heikkoutta, tehottomuutta, epäloogisuutta ja muita vajavaisuuksia.

be4.jpg

Yhteistyössä