Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja n o:en kumpaakaan,saman näköisiä myydään n.50eurolla..ja noilla hintaa n.600e..ei muutenkaan minun silmääni miellytä,tylsiä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kumpakaan, koska halvalla ei hyvää saa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kumpakaan, koska halvalla ei hyvää saa!
Samaa tavaraa muuten myydään sekä "halvalla" että kalliilla. Se tultiin huomaamaan itse. Ostettiin nimittäin vastaavanlainen ruokaryhmä erikoisliikkeestä. Maksettiin kuuden hengen ryhmästä 1200e, materiaalina sama massiivikoivu kuin noissa ap.n laittamissa linkeissä.
Pikkuisen harmittaa nyt, kun huomas että puolet halvemmalla olisi saanut saman esim. sotkasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kumpakaan, koska halvalla ei hyvää saa!
Samaa tavaraa muuten myydään sekä "halvalla" että kalliilla. Se tultiin huomaamaan itse. Ostettiin nimittäin vastaavanlainen ruokaryhmä erikoisliikkeestä. Maksettiin kuuden hengen ryhmästä 1200e, materiaalina sama massiivikoivu kuin noissa ap.n laittamissa linkeissä.
Pikkuisen harmittaa nyt, kun huomas että puolet halvemmalla olisi saanut saman esim. sotkasta
Joo, kyllä halvoissakin käytetään massiivipuuta, mutta muuten ovatkin sitten täyttä huttua. Ei se pelkkä materiaali tee hyvälaatuista!