H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miten ihmeessä sinulla on noin huono itsetunto? onko sinua kohdeltu huonosti/haukuttu esim. ulkonäkösi takia? olet ihan normaalin näköinen nainen.
sun täytyy ryhdistäytyä ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. tuolla ulkonäkösi tuijottamisella pilaat pienten tyttäriesi elämän myös.
herätys nyt, venakko milanna!
Mutta minusta tosissaan tuntu että leukka on kamala, koska laihana ei ees oo sellaista, ennen ei ollut yhtään mitään leukkoja minulla, nyt joka kerta kun synnytän niin tulee
Eihän sinulla mitään kaksoisleukaa ole. Mutta näyttää siltä, että vauvan turvakaukalo ei ole kiinnitetty oikein.
Eihän sinulla mitään kaksoisleukaa ole. Mutta näyttää siltä, että vauvan turvakaukalo ei ole kiinnitetty oikein.
Niin onkinPiti katsoa kuvaa uudelleen, aika säälittävää laittaa kuva jonkun kaveri paparazzin syyksi.
Siis oikeasti, ootko tosissaan? luuletko että istun autossa ja räps otan kuvia itsestä, okejjjsitten tää on mun uus harrastus
On kinnitetty oikein. Mutta ongelma että tästä autosta pakko airbag poista:| haluan sen huomenna tehdä, kun tänään sen taas otin käytöön
Tämän kuvan oti mun kaveri, en valehtelee on tyhmä sellaista valehdella ja miksi
Uskon ja olen tosissani. No huomionhakua olet aina hakenut muutenkin ja eihän tämä tee poikkeusta siitä.
Niin onkinPiti katsoa kuvaa uudelleen, aika säälittävää laittaa kuva jonkun kaveri paparazzin syyksi.
Eikö siinä kuvassa ihan selvästi näy, ettei sitä rinnan yli menevää turvavyön osaa ole kiinnitetty turvakaukalon taakse, vaan se "roikkuu" siinä autoistuimen selkänojaa vasten? Joku vyö siinä ainakin menee. Tai sit kuva on otettu, kun et ole vielä ehtinyt laittaa sitä paikalleen, vaikka hieman hassua että ehdit noin poseeraamaan kesken turvakaukalon kiinnityksen. No, sama se minulle.