Minun kaveri on otanut tänään minusta paparazi kuvan, nyt itsetunto nollalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miten ihmeessä sinulla on noin huono itsetunto? onko sinua kohdeltu huonosti/haukuttu esim. ulkonäkösi takia? olet ihan normaalin näköinen nainen.

sun täytyy ryhdistäytyä ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. tuolla ulkonäkösi tuijottamisella pilaat pienten tyttäriesi elämän myös.
herätys nyt, venakko milanna!

ei oo huonoa itsetuntoa, mutta kun näen kuvan kautta vikoja niin tulee heti pahaa olo, siks mä leukankin meen leikamaan, en tiedä nyt kesällä vai syksyllä

Ihminen jolla on paska itsetunto ja pitää kuviaan tänne julkaista joka viikko, että edes joku kehuisi että ei et ole ruma, et ole läski, ei sulla ole kaksoisleukaa eikä muutakaan. Missä sun mies ja kaverit jotka nostaa sun itsetuntoa?

[QUOTE="hhh";26523170]kukaan kaveri tota oo ottanu ku sä ite :D

tyhymä! johan sen käden asennostaki huomaa |O

ÄLÄ JAKSA![/QUOTE]

Tätä mäkin koitin sanoa, vähän vaan kirjoitusvirheitä eksyi joukkoon ;D eikö tosiaan kukaan muu huomaa, että itse on kuvan näpsässy :D huvittava koko ketju

[QUOTE="hhh";26523170]kukaan kaveri tota oo ottanu ku sä ite :D

tyhymä! johan sen käden asennostaki huomaa |O

ÄLÄ JAKSA![/QUOTE]

kerro missä asennossa? Nyt en tajua, koska kuvan oti mun kaverin

p.s katsoin tarkemmin, niin onko se toisen käsiin perusteella? Niin sitten kerron. mun käsi on ikkunassa ja ikkuna oli auki. Miks mun pitää sanoa etä kaveri oti, jos sen mä esim otin? Miks en voi sanoa että mä sen olen otanut. Mä olin tänään kaverin kanssa viemässä siitä työvoimatoimistolle, koska se syksyllä pääse mulle työharjoiteluun varma, jos kaikki käy hyvin

[QUOTE="Uuno";26523154]Sähän olet ottanut tuon kivan otse. Kätes asennosta päätellen. Hohhoo..[/QUOTE]

Niin onkin :D Piti katsoa kuvaa uudelleen, aika säälittävää laittaa kuva jonkun kaveri paparazzin syyksi.

[QUOTE="Uuno";26523205]Tätä mäkin koitin sanoa, vähän vaan kirjoitusvirheitä eksyi joukkoon ;D eikö tosiaan kukaan muu huomaa, että itse on kuvan näpsässy :D huvittava koko ketju[/QUOTE]
Tämän kuvan oti mun kaveri, en valehtelee on tyhmä sellaista valehdella ja miksi

[QUOTE="Jees";26523261]tos muuten näkyy sun kätes ottamassa kuvaa kun tarkkaan katsoo :ashamed: ja lapsien käsiä tulee takaapäin.. miks pitää huijata?[/QUOTE]

mun lapset kun on takapenkillä:O ja kaveri oli ulkona ja mun käsi on ikkunassa kun ikkuna on auki, pitääkö mun ykstyiskohdat sitten kertoa, niin olehyvää vaan sitten, voin lisääkin kertoa

On kinnitetty oikein. Mutta ongelma että tästä autosta pakko airbag poista:| haluan sen huomenna tehdä, kun tänään sen taas otin käytöön

Eikö siinä kuvassa ihan selvästi näy, ettei sitä rinnan yli menevää turvavyön osaa ole kiinnitetty turvakaukalon taakse, vaan se "roikkuu" siinä autoistuimen selkänojaa vasten? Joku vyö siinä ainakin menee. Tai sit kuva on otettu, kun et ole vielä ehtinyt laittaa sitä paikalleen, vaikka hieman hassua että ehdit noin poseeraamaan kesken turvakaukalon kiinnityksen. No, sama se minulle.

Tämän kuvan oti mun kaveri, en valehtelee on tyhmä sellaista valehdella ja miksi

paskapuhetta.jpg

Uskon ja olen tosissani. No huomionhakua olet aina hakenut muutenkin ja eihän tämä tee poikkeusta siitä.

Jos mä olisin halunnut hakea sillä kuvalla huomiota, niin olisin varmasti meikkanut ja hiuksia olisin laitanut, suoristanut ja laitonut kuvan että katsokaa minua. Mutta yksikään palstalainen ei ole ees mua nähnyt meikit päällä ikinä... Kyllä mä huomisesta pidän, mutta ei kaikista ja olen ihminen joka tykkää puhua paljon, mut se on mä

Eikö siinä kuvassa ihan selvästi näy, ettei sitä rinnan yli menevää turvavyön osaa ole kiinnitetty turvakaukalon taakse, vaan se "roikkuu" siinä autoistuimen selkänojaa vasten? Joku vyö siinä ainakin menee. Tai sit kuva on otettu, kun et ole vielä ehtinyt laittaa sitä paikalleen, vaikka hieman hassua että ehdit noin poseeraamaan kesken turvakaukalon kiinnityksen. No, sama se minulle.

se on laitettu oikein, siellä on vaan eri syystemi ja alhalla on juttu mihin kaukalon kinnitetään jo muuten:)

Yhteistyössä