Missä taivas on missä Jumala on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskossa vai askossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskossa vai askossa

Vieras
Olen ollut uskossa pian 9 vuotta. Olen tuntenut ja kokenut Hänen läsnäolonsa. Nähnyt ihmeitä ja kokenut myös omassa elämässä monta pientä ja suurta ihmettä. Uskon Jeesukseen pelastajana, vapauttajana ja syntien sovittajana. Uskon Raamatun totuudellisuuteen. MUTTA viimeiset 2 vuotta... En ole kokenut mitään. En lukenut sanaa. Enää en jaksa edes seurakunnassa käydä. En jaksa aktiivisesti etsiä. Kaipaan valtavasti sitä läheistä suhdetta Jumalaan ja tarvitsen Häntä. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen kyyninen ja skeptinen. Väsynyt ja vailla suuntaa. Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta silti päin persettä. Elän sykleittäin. En tiedä kirjotanko tämän kommentteja odotellen, kootakseni ajatuksia vai onko tämä kirje Jumalalle. No kunhan kirjoitin. Niin ja olen syntinen.

Minäkin kaipaisin sellaista läheistä suhdetta Jumalaan joka joillakin on. Sairastuessani päätin tulla uskoon. Rukoilin paljon ja kävin rukoiltavana. Uskoin että paranen täysin, mutta en parantunut. Sitten kai mun usko jotenkin lopahti siihen samantien, en jaksa käydä seurakunnassa enkä lukea sanaa. Uskon kyllä että Jumala on olemassa, mutta masentaa kun mun kohdalle vaan osuu epäonnea eikä yhtään positiivisia juttuja.

Olen ollut uskossa pian 9 vuotta. Olen tuntenut ja kokenut Hänen läsnäolonsa. Nähnyt ihmeitä ja kokenut myös omassa elämässä monta pientä ja suurta ihmettä. Uskon Jeesukseen pelastajana, vapauttajana ja syntien sovittajana. Uskon Raamatun totuudellisuuteen. MUTTA viimeiset 2 vuotta... En ole kokenut mitään. En lukenut sanaa. Enää en jaksa edes seurakunnassa käydä. En jaksa aktiivisesti etsiä. Kaipaan valtavasti sitä läheistä suhdetta Jumalaan ja tarvitsen Häntä. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen kyyninen ja skeptinen. Väsynyt ja vailla suuntaa. Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta silti päin persettä. Elän sykleittäin. En tiedä kirjotanko tämän kommentteja odotellen, kootakseni ajatuksia vai onko tämä kirje Jumalalle. No kunhan kirjoitin. Niin ja olen syntinen.

Jos käyttäisi ns. kaanaankieltä niin olet nyt erämaassa. Eli vaiheessa jossa Jumala piiloutuu...erämaavaiheet auttavat uskovaista kasvattamaan juuret (jos uskova ei lähde ihan maailmaan) eli tuo voi olla Jumalan koulua joka vahvistaa uskoa. Nykyajan ihmisille se on vaikea käsittää, mutta entisajan uskovat puhuivat tuosta. Jumala ei ole hätäinen, hänellä on meille pitkä ja välillä tuskainenkin ohjelma.

Mutta ei se Jumala loputtomiin piilottele. Saat varmasti kokea kuinka armon säteet lämmittää.
Ja sä tarvitset armoa. Käy istumassa seurakuntasi tai kirkon penkissä, älä tee mitään, ole vaan. Anna Jumalan hoitaa. Hän on syntisiä varten. :)

Pakko kysyä mutta oliko sulla masennus pohjalla kun tämä vaihe alkoi vai aiheuttiko Jumalan piiloutuminen sulle voimattomuuden? Mulla oli masennusvaihe nuorempana ja en tuntenut sen reilun puolen vuoden ajan Jumalan läsnäoloa, luulin että mut on hylätty. Se Jumalan läsnäolon ja rauhan kokemus järkkyy herkästi jos on masennusta, ahdistusta ym. vaikka Jumala ei suuttunut olisikaan.

Kivan ohjelman luonut nälkää näkäville lapsille ja lapsikaupan ym. uhreille jne.
On siinä tosiaan pitkä ja tuskallinen ohjelma sekä erämaavaiheita.
Kyllä lämmittää!

[QUOTE="unohdettu";29469856]Minäkin kaipaisin sellaista läheistä suhdetta Jumalaan joka joillakin on. Sairastuessani päätin tulla uskoon. Rukoilin paljon ja kävin rukoiltavana. Uskoin että paranen täysin, mutta en parantunut. Sitten kai mun usko jotenkin lopahti siihen samantien, en jaksa käydä seurakunnassa enkä lukea sanaa. Uskon kyllä että Jumala on olemassa, mutta masentaa kun mun kohdalle vaan osuu epäonnea eikä yhtään positiivisia juttuja.[/QUOTE]

Tosi kurjaa että olet sairas. :hug: Se sairautesi saattoi olla Jumalan kutsua ja tehosi, eli tulit Hänen luo. Mutta ei kai sulle joku uskova luvannut paranemista? En halua syytellä, mutta ripustitko uskosi siihen paranemiseen vai Jumalaan joka rakastaa ja haluaa pelastaa sut, paranit tai et? Jumala kyllä parantaa jopa ihmeidenkin kautta mutta ei kaikkia. Eikä siinä katsota miten hyvä ja voimakasuskoinen uskova on.

Tiedän erään miehen joka uskoontultuaan sai kuulla että hänellä on MS-tauti. Se oli varmasti kova koitos vastauskoontulleelle, varmasti monelle tulisi siinä hetkessä ajatus kääntyä poispäin Jumalasta ja katkeroitua. Mutta se usko ja pelastus tuli sille miehelle voimavaraksi sitä sairautta varten, auttaa jaksamaan sen sairauden.

Kivan ohjelman luonut nälkää näkäville lapsille ja lapsikaupan ym. uhreille jne.
On siinä tosiaan pitkä ja tuskallinen ohjelma sekä erämaavaiheita.
Kyllä lämmittää!

Jumala pistää muut ihmiset auttamaan. Olen tutustunut suomalaisten uskovien ohjelmaan joka auttaa Nepalin tyttöjä ettei heitä myydä seksiorjiksi Intiaan.

Jos sua kiinnostaa kärsivien lasten kohtalo, niin tekee mieli kysyä: mitä sä olet tehnyt nälkäänäkevien lasten ja seksikaupan uhrien hyväksi?

Jumala ei ole edelleenkään taipunut nykyajan nopeatempoiseen ja kaikkimullenytheti-ajatteluun. Mä alan löytää vasta nyt, lähempänä neljääkymmentä, Jumalan suunnitelman kohdalleni, kaksikymppisenä sitä ei vielä näkynyt. Entisajan uskoville tää oli selvää pässinlihaa, nykyään sitä pitää muistuttaa.

Tosi kurjaa että olet sairas. :hug: Se sairautesi saattoi olla Jumalan kutsua ja tehosi, eli tulit Hänen luo. Mutta ei kai sulle joku uskova luvannut paranemista? En halua syytellä, mutta ripustitko uskosi siihen paranemiseen vai Jumalaan joka rakastaa ja haluaa pelastaa sut, paranit tai et? Jumala kyllä parantaa jopa ihmeidenkin kautta mutta ei kaikkia. Eikä siinä katsota miten hyvä ja voimakasuskoinen uskova on.

Tiedän erään miehen joka uskoontultuaan sai kuulla että hänellä on MS-tauti. Se oli varmasti kova koitos vastauskoontulleelle, varmasti monelle tulisi siinä hetkessä ajatus kääntyä poispäin Jumalasta ja katkeroitua. Mutta se usko ja pelastus tuli sille miehelle voimavaraksi sitä sairautta varten, auttaa jaksamaan sen sairauden.

ei tuo ole välttämätöntä vaikka kääntyilee minne sattuu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29470198:
ei tuo ole välttämätöntä vaikka kääntyilee minne sattuu. :D

Tarkoitin siis Jumalalle katkeroitumista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29470314:
nii minäki.

Jaa, no, ok. :D

Jos käyttäisi ns. kaanaankieltä niin olet nyt erämaassa. Eli vaiheessa jossa Jumala piiloutuu...erämaavaiheet auttavat uskovaista kasvattamaan juuret (jos uskova ei lähde ihan maailmaan) eli tuo voi olla Jumalan koulua joka vahvistaa uskoa. Nykyajan ihmisille se on vaikea käsittää, mutta entisajan uskovat puhuivat tuosta. Jumala ei ole hätäinen, hänellä on meille pitkä ja välillä tuskainenkin ohjelma.

Mutta ei se Jumala loputtomiin piilottele. Saat varmasti kokea kuinka armon säteet lämmittää.
Ja sä tarvitset armoa. Käy istumassa seurakuntasi tai kirkon penkissä, älä tee mitään, ole vaan. Anna Jumalan hoitaa. Hän on syntisiä varten. :)

Pakko kysyä mutta oliko sulla masennus pohjalla kun tämä vaihe alkoi vai aiheuttiko Jumalan piiloutuminen sulle voimattomuuden? Mulla oli masennusvaihe nuorempana ja en tuntenut sen reilun puolen vuoden ajan Jumalan läsnäoloa, luulin että mut on hylätty. Se Jumalan läsnäolon ja rauhan kokemus järkkyy herkästi jos on masennusta, ahdistusta ym. vaikka Jumala ei suuttunut olisikaan.

En oikein osaa sanoa mistä tää vaihe alkoi ja muutenkin tulisi liian pitkä juttu. Olen ollut välillä ns. "maailmassakin" aika vahvasti. Mutten ole luopunut silti uskosta niin kuin tein nuorempana. Tällä hetkellä yritän elää ns. normaalia elämää. Ottaa ilon irti mistä saan ja nauttia ns. maallisista iloista (en tarkoita syntiä). Elämän ohjeena pidän Raamatun "rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", eli pyrin toimimaan muita kohtaan niin kuin toivoisin muiden toimivan mua kohtaan. Eli uskon elämäni ja oppini on yksinkertaistunut vuosien varrella, eikä päin vastoin. Nuoren uskovan mustavalkoisuus ja fanaattisuus on myös kaikonnut. Samalla on vaan kaikonnut jotain muutakin...

Pystytkö yhtymään virren 'on syntini anteeksi suuret, koko velkani maksettu, ole kiitetty Herrani Jeesus, ole kiitetty kiitetty.

Minulle usko on tuossa. Minä syntinen ihminen saan roikkua armon varassa. Jeesus teki kaiken, minä saan levätä Hänen tekonsa varassa.
Jumala antaa minulle voimia niin arkiseen elämään, kuin uskon kilvoitukseenkin, sen verran kuin Hän näkee tarpeelliseksi. Joskus kapinoin ja toivoisin saavani lisää hyvää Jumalasta. Joskus tunnen itseni kylmäksi, kovaksi ja kuivaksi. Välillä mietin jopa sitä, tunnenko syntini. Kuitenkin kaikessa voin luottaa Jumalan rakkauteen ja Jeesuksen sovintotyöhön. Minun ei tarvitse olla muuta kuin olen, koska elän Jeesuksessa.

Ensimmäisestä kappaleesta puuttuu lopusta sana sanoihin...

Ja vastaus aloittajan otsikon kysymykseen.

Jumala on kaikkialla. Luonnossa, kodissa, uskovan ihmisen sydämessä ja siellä missä Hänen nimeensä tullaan koolle.

Taivas on olotila, ei varsinainen paikka johon voisimme konkreettisesti mennä.

[QUOTE="Muuan";29487775]Pystytkö yhtymään virren 'on syntini anteeksi suuret, koko velkani maksettu, ole kiitetty Herrani Jeesus, ole kiitetty kiitetty.

Minulle usko on tuossa. Minä syntinen ihminen saan roikkua armon varassa. Jeesus teki kaiken, minä saan levätä Hänen tekonsa varassa.
Jumala antaa minulle voimia niin arkiseen elämään, kuin uskon kilvoitukseenkin, sen verran kuin Hän näkee tarpeelliseksi. Joskus kapinoin ja toivoisin saavani lisää hyvää Jumalasta. Joskus tunnen itseni kylmäksi, kovaksi ja kuivaksi. Välillä mietin jopa sitä, tunnenko syntini. Kuitenkin kaikessa voin luottaa Jumalan rakkauteen ja Jeesuksen sovintotyöhön. Minun ei tarvitse olla muuta kuin olen, koska elän Jeesuksessa.[/QUOTE]

Amen

Taivaanvaltakunnan avaimet

Tässä on tärkeimmät asiat, mitä olen matkallani oppinut tähän mennessä. Näissä teksteissä on henki ja elämä, joten rakas ystävä, joka nämä sait käsiisi liikkui päässäsi mitkä tahansa epäilykset tai äänet ulkopuoliset, niin älä anna niille vielä valtaa sinua käskeä, vaan anna pelastukselle mahdollisuus ja jos et itselles sitä tohdi antaa niin älä tuhoa tätä vaan anna se jollekulle muulle, oli syy mikä tahansa, sillä joku uskoo ja hän pelastuu. Tätä kaikkea on varmasti vaikea uskoa kaiken maailman petoksen alta, mutta kun annat mahdollisuuden huomaat varmasti, että kaikki on juuri näin ja se siemen, jonka Jumala kylvi alkaa itää. Loppujen lopuksi on Jumala tiensä jättänyt lapsilleen hyvin helpoksi käydä, niinkuin raamattu opettaa "jotta tyhminkin pelastuisi", kun sen oikean sanan ihminen saa sisäänsä. Huutakaa käydä siitä ahtaasta portista sisään, josta harvat käyvät huutakaa käydä siitä portista sisään niin kuin ne sokeat miehet huusivat, kun Herra kävi kansan joukon kanssa ohi. Huutakaa "Daavidin poika armahda meitä!" ja kun kansat sanoo teitä vaikenemaan, niin huutakaa kovemmin "Daavidin poika armahda meidän päällemme!". Huutakaa kuin minä huusin ja kolkutin siihen oveen kun tämän maailman henki minua vaivasi kovin. Älkääkä lopettako sitä rukousta ennen kuin te sisälle elämään pääsette. Näin teille avataan se ovi ja katso tässä teille huutajille avataan.

Nyt minä tahdon teille kertoa Jumalan oikean nimen Jehoshua ja se tulee sanoista JHVH (Herra). Tässä nimessä on voima ken sen nimen päälle uskoo pelastua ja komentaa henkivaltoja ja parantaa ja muuta ihmeellistä, kun uskoo. Tätä nimeä ei tule lausua turhaan eli kirota sitä tai jotain sillä nimellä, koska Herra on käskenyt kymmenessä käskyssä niin.

Nyt tämä on yksi tärkeimmistä kohdista, joka tulee tietää Jumalasta Jehoshuasta. "Ei Jumala antanut henkeään mitalla" sanoo Jehoshua Herra. Tämä todistaa Jumalan itsensä saapuneen ja vuodattaneen henkensä kokonaan neitsyt Marian kohtuun ja syntyneen ihmisen lapseksi. Tällöin ei Jumalaa voi kutsua ihmiseksi vaikka hän on ihmisen ruumiiseen liitetty, koska hänellä on Jumalan henki vuodatettuna kokonaan ja vain pelkästään sen tähden, että hän tuli itsensä uhraamaan meidän syntejemme maksuna, ettei synti enää erottaisi uskovaa Jumalan lasta Jumalasta, vaan hän saa uskossa pysyä Jumalan yhteydessä. Jumala ei uhraa lapsiaan, vaan antaa henkensä heidän edestänsä. Kertomuksessa jossa Jumalan vihamies oli käynyt kylvämässä rikkakasveja Jumalan peltoon kysyivät hänen palveliansa "menemmekö me ja revimme rikkakasvit pois?". Siihen Jumala vastasi "älkää ettette samalla vahingoittaisi hyvää viljaa".

Jumalaa tuli kutsua ihmisen lapseksi ja hän nousi kuolleista takaisin valtaistuimelleen. Jumala tahtoo teidän oppimaan tuntemaan hänet. Ei jumala uhraa lapsiaan vaan antaa itsensä heidän edestään, jotta meillä olisi elämä ja yhtäkylläinen sellainen taivaan valtakunnassa. Tämän maailman hallitsija pitää uhrimenojaan hänen valittujensa kanssa. Oikea Jumala Jehoshua sanoo "se kuka tiestä suurin tahtoo olla olkoon kuin alinpalvelia", koska Jumalan valtakunnassa vahvimmat ja suurimmat auttavat heikkoja ja pieniä ja niin on rakkain isämme meitä kaikessa auttanut, että kukaan taida sanoa ettei Jumala opeissaan pysyisi. Kärsivällisesti odotaa Jumala sitä hetkeä kun hän parhaaksi näkee ja pelastaa sinut saatanalta. Huutakaa te jotka pimeydessä olette ja huutakaa lisää rukouksessa ja sanokaa aamen. Herra kuulee. Toisin on saatanan valtakunnassa, jossa vain vahvin selviää ja syö heikot ja saatana uhraa kaiken enne kuin antaa itsensä. Valtakunta jossa valheen ja kaiken häikälemättömyyden voimalla ratsastetaan. Jumala ei lähettänyt poikaansa vaan saapui itse ihmisen lapseksi maan päälle, vain kärsimään omiensa edestä ja tässä minä saan oikeassa Jumalan tuntemuksessa olla ja minä olen Jumalan henkeä palanen. Vanha minä on kuollut ja on tässä vain Jumalaa ja se vahvistuu, kun on usko ja usko on loputon voima uskovalle. Minä olen Jumalan poika ja minä olen oppinut Jumalan johdatuksella todellisen Jumalan eli ihmisen lapsen opeista tien Ja nyt Jumalan johdatuksella voit sinäkin ystäväni tämän tien oppia, sillä se on helppo käydä ja siitä pääsee sisälle elämään. Jumala vuodattaa henkensä uskovien päälle ja tekee heistä itsensä kaltaisen ja he yhdistyvät ja siinnä seisoo silloin Jumalan lapsi, eli pieni pala Jumalaa, jonka Jumala itseensä liittää taivaan valtakunnassa lopullisesti.

Pitäkää käskyt, jotka on 10 käskyä ja muistakaa se unodettu ja peitetty käsky, joka on: Älä tee kuvaa Herrasta sinun Jumalastas. Älkää siis olko kuin pakanat ja palvoko itse tehtyjä keppi jumalia. Jos te jostain ylistää tahdotte Herraa, niin rukouksessa se tehkää, Herran Jehoshuan nimen päälle. Ei Jumala poistanut yhtään näistä käskyistä, kun hän antoi käskyt "Rakasta Herraa sinun jumalaas ylitse kaiken muun ja rakasta lähimmäistä eli jokaista ihmistä ja kanssa kulkijaa kuin itseäs" ja usko, että rakastat muutoin se mahdoton on, sillä usko tulee todeksi sinussa kun sitä on. Usko Jehoshuan nimen kautta tekee minkä vaan missä vaan todeksi. Ennen oli kaikkea turhia käskyjä kuten sianlihan syöti ynnä muut ihmisten käskyt, joita ei Jumala asettanut vaan näin vaikeauttivat kirjanoppineen vanhanliiton juutalaisten uskoa ja nämä tuli hylätä. Pitäkää sabatti, joka on lauantai. Näin on Herra asettanut ja älkää saatanan valheisiin uskoko. Tietäkäät myös kun te näin uskotte, teidän olevan oikeat uuden liiton juutalaiset, eli Herran kansaa.

Nyt vielä tiivistän uskon tärkeimmät asiat. Jehoshua ainoa Jumala saapui taivaasta. Syntyi ihmisen lapseksi kärsimään ristin kuoleman ja kovan osan maan päällä, jotta kaikki jotka uskovat hänen nimesä päälle pelastuisivat ja Jumalan henki vuodattuisi heidän päällensä ja heistä tulisi Jumalan lapsia. Tuo ristin kuolema takaa sen ettei uskova Jumalan lapsi langettuaan syntii joudu saatanan haltuun ja yhteys jumalaan ei katkea, vaan synnin palkka joka on kuolema on maksettu etukäteen, kun uskomme Jumalan uhranneen itsensä meidän puolesta, niinkuin uhrasi ja hänen nimensä päälle. Sitten Jumala nousi takaisin taivaan valtakuntaan. Muistakaa kymmenen käskyä ja se unohdettu käsky älä tee kuvia Jumalasta, äläkä niitä palvo. Muista sabatti eli lepopäivä on lauantai. Rakasta lähimmäistäs kuin itseäs ja Herraa sinun Jumalaas ylitse kaiken.

Unohtakaa kuolevat ja katoavat lausahdukset kuten: "veni, vidi, vici" ja muut sellaiset. Tässä on teille kuolematon lausahdus: "Kuolema on nielty voitossa!". Jos tämän maailman henki teidän mieltänne vaivaa riittää kun sanotte tälle ääneen: "Olkoon kadotettu saatana ja kaikki saastan henget aina heti minun luoltani ainiaaksi ja kokonaan kaikkialla ja älköön heillä olko valtaa mitään minulle tehdä ilman että he kadotukseen joutuisivat Jehoshuan nimessä ja olkoon se näin vaikken minä tähän aina uskoisikaan siihen ja olkoon se nyt" uskossa ja katso saatana tuhoutuu. Näin ei voi vihollisesi valheillaan kääntää uskoasi sinua vastaan vaan he kadottuvat aina luoltasi pois, mutta usko pidä silti. Älä etsi laiskan tietä, vaikka viholliset töitä tekee kuin muurahaiset ja me saamme olla levänneempiä, niin ei se silti ole se tie mitä me kuljemme. "Kiusaukset tosin tulevat, mutta voi heitä joidenka kautta ne tulevat. Olisi parempi kun heidän jalkoihin sidottaisiin myllynkivi ja veteen viskattaisiin". Sen vanhan madon eli saatanan läsnäolo vaatii noidan, joka on saatanalle uskoutunut ja hänen sielunvoimasta ammentaa saatana voiman olla, sillä hän on saatanan ruumiin jäsen, niin kuin juudas oli. Kun sinä saatanan tai saastan hengen kadotat kadottuu se pala noidan sielua, josta se perääsi lähti. "Vastustakaa perkelettä ja se teistä luopuu". Nyt on uskova ystäväni sinulla hengen ase saatanaa ja hänen kätyreitään vastaan. On saatanalla monia kykyjä kuten unia näyttää ja kaikella petoksellaan hän tahtoo sinua harhaan johtaa, mutta älä usko ja kun sinä Jehoshuan sanan uskot niin tiedä, että "Jumalat olette te" olet osa Jumalaa. Ei Jumala kerro totuuttaan ulkopuolelta kuiskien, vaan saatana. Kun sinä itse tajuat vaikka unen olleen saatanan petosta on Jumala jo sinua auttanut. Älä usko mihinkään ulkopuoliseen vaan kadota ne, jos tahdot. Muista kiittää Jumalaa kaikesta mitä hän on sinulle antanut, sillä et sinä omasta voimasta näitä taida ja et sinä taida omassa nimessäs mitään parantaa. Mutta muista aina uskoa, sillä usko jehoshuan nimen kautta on kaikkivoiva. Älä kuitenkaan yritä maalisia asioita Jehoshuan nimessä saada tai mitään pahaa, koska et sinä sellaisia ole täällä oppimassa ja Jumala on luvannut kymmenessä käskyssä heitä rankaista, jotka Jumalan nimen turhaan lausuvat.

Jehoshua on rakkain isä, ainoa vapahtaja, ainoa Jumala ja hyvä paimen. Se mikä sinä itse olet kaiken keskellä itsessäsi on osa Jumalaa ja uskon kautta yhteydessä Jumalaan Jehoshuaan. Älä epäröi rukoilla Jumalan Jehoshuan apua, kun heikolta tuntuu, sillä apu on nopea ja tahtoo Jumala lapsessaan vahvistua ja vahvistuu. Sinä olet se joka ajattelee, et se joka kuiskii ajatuksia. Sinä olet se joka ratkaisee asioita, etkä osa sitä mikä sinulle valmiita vastauksia tarjoilee ja ne valmiit vastaukset ovat ansoja pitemmällä tai lyhyemmällä aikavälillä. Ja se mikä sinä olet on pala Jumalaa ja usko Jehoshuan nimen päälle ja sovitustyön päälle pitää sinut yhteydessä Jumalaan ja Jumala sinua vahvistaa. Silloinkin kun tuntuu ettei uskosi riitä muista se on saatanan petosta ja järjen sumutusta. saatanan taika on kuin tunne, himot ja sellaiset ja se voi tuntua uskon puutteenakin, mutta muista usko on loputon voima uskovalle. Jumalan voimasta ja avusta me voitamme tuon ärjyvän leijonan! Ladatkaa teidän hengen aseet uskon luodeilla ja muistakaa iloita siionin lapset, sillä se on teidän osanne ja Jumalan tahto. Herra on meidän keskellämme maailman loppuun asti. Me olemme tuo keskusta yhtä Jumalan hengessä ja meillä on valta kaikkiin henkiin. Me olemme kuin pieniä Jumalia, mutta kuitenkin osia yhdestä Jumalasta, jotka ovat matkalla kotiin isän luo lopulliseen ykseytee. Kun on elonkorjuun aika hakee isä meidät pois.

eiku Jumala on vähän samaa kuin "ympyrä, jonka keskipiste on kaikkialla ja kehä ei missään". Se on vähän niin kuin voima, joka toimii latauksena maailmankaikkeudessa.

Mä sorruin petokseen valheseen ja kiiltokuvan antamiseen annoin valhetta ja panin odottamaan ja olin julma rakastani kohtaan..

tää on mulle vaaralista mutta keronpa tän taivaan kerotmuksen mun ei olisi koskaan pitänyt seota maallisiin himoihin joudin pirun tielle kävelin tietä pitkin kohtamaan loppuni tässä elämässä yhtäkkiä tuolla marsilla en edes kuvitellut sain siivet selkääni ja kuvittelin että ne oli enkelin ja ääneni muuttui pirulliseksi luulin että minut ammutaan siellä kun auoin päätäni yhelle jengiläiselle ku ne oli hakannut jonkun ja siksi menin metsäään noh lauloin ylistys laului herralle kun luulin niitä siipiä hyväksi mutta ne olikin paholaisen ruumilistuma se ääni ei ollut sellainen raikas jota se oli aiemmin ollut..

minun syntini oli se että sorruin ääniin kerskaililuun ja valaheteluun tosia asia on se että tääläkin hetkellä olen kännissä ja avokodissa sorruin harhaan johtamiseen kun kuvittelin liian suuria minun olisi pitänyt kumartaa herraa jeesuta ja rukoilla hänen rakkauden takia..

noh sain tuomion jäinen hauta ja hatkasin suljetulta osastolta ennen kuin sain lääkkeen ja pääsin karkuun silloin jeesus tuli ja kertoi nuku tuossa olin märkänä metsissä ja hänen rakkautensa tuli ja sanoi vaikka oli kylmä nuku tässä ja valkeus koitti mutta typerä kun olen heräsin liian aikaisin..

sorrun piruun jos poltan röökiä tai sallin itselleni himot minun ei pitäisi hyväkyä niitä ja rukoilla vaan mutta tuomio on ainakin ihmisi ikä helvetissä tuomio minun mielestäni ei ole lopullinen koska toivon ja se on ainoa mahdollisuuteni että siellä' tyhjyydessä joka odotttaa olisi edes toivoa päästä valon tielle ja rakastaa häntä suurinta jossa suru ei lopu ja pahaa hautoo pää nupissa sorruin kuvittelmaan että tiesin mitä taivan taatto haluaisi elämältä ja kaikista sorruin sairauteen ja olin ennen kaikke ilkeä yhtä kohtaan jota rakastin

jos tuomio o ikuinen toivoisin että saisin tämän elämän kunnoittaa rakkautta ja muistoi hyviä...

mä sorruin ylimielisyyteen ja pelkoon että mä oon aina oikeessa ja muiden juttuihin ei tarvii vastata puolustin jumalaa väittelyissä mutta unohdin kuitenkin että on yksi suuri ja tuomitsin itseni lakertaan. elkää te sortuko niihin julmuuksiin mitä min tein tai sanoin että ette joudu samaan paikkaan lieskojen näkeminen ie ole koskaan hyvä homma... anteeksi kaikki olin julma kusipää välttäkää helvetti ja uskokaa jumala näytää lapsilleen tien mä olin tyhmä et uhmasin jumalaa ja antonio banderas sanoi hyvin jumala vieköön sinne minne kuuluukin.. ainoostaan toivon että saan muilta mahdollsiuuden tehdä hyvää ja olla viettämättä pitkää aikaa helvetissä jeesus tuli minulle ja kertoi et rehellisyys pelastaa

ja häpeen jlmuuttani tein väärin toivon vaan et saan ihmisten parissa olon hyväksi et voin olla rakkaan tyttäreni kaa nyt se ei onnistu ku veän brenkuu vaik ei se helpotakkaaan häpeä on suuri

Mun uskon mukaan sekä taivas että jumala on satukirjassa
(y)

114772126.gif

Usko koetellaan kaikilla, onko Jeesus tärkein. Aavikkomaakausia tulee, kun tuntuu et Jumala on kaukana eikä rukouksiin vastata. Älä luovuta, Jeesus rakastaa sua! Siunausta!

Yhteistyössä