O
oma tarina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja oma tarina:Anteeksi etten jaksa lukea koko ketjua.
Ymmärrän tunteesi. Mulla oli kyllä mieskin mutta hän oli päättänyt että 2 lasta riittää. Minä olen taas haaveillut suurperheestä pienestä pitäen. Itsellä ei ole kun yksi veli ja olen kaivannut sisaruksia ja siksi kai itselleni paljon lapsia olen aina halunnut.
Minä olin jo jättämässä mieheni kun en kestänyt ajatusta että saan "vain" kaksi lasta. Olisin ollut valmis hankkiutumaan raskaaksi yksikseni vaikka yhdenillanjutulla. Voithan sinä sillai hankkia lapsen. Toki siinä on riskinä taudit yms. Lisäksi on sellaisia miehiä joilla sama tilanne ja haluaisivat lapsen. Tiedän itsekkin yhden joka olisi valmis maksamaan kaiken minkä kuuluu kunhan saisi lapsen. Tietysti sopimuksella että saa kuulua lapsen elämään ja on tapaamisoikeudet jne.
Meillä ei onneksi tullutkaan ero kun saatiin sovittua että lapsia tehdään, mutta myöhemmin. Se riitti minulle. Sen jälkeen on 2 lasta tullut ja perheen viidettä ja viimeistä odotellaan. Nyt annoin miehelleni luvan käydä lääkärissä laittaan piuhat poikki.
Toivottavasti vielä saat kaipaasi lapsen/lapsia. Mun motto on että asioilla on tapana järjestyä.
Siis annoit "luvan" miehellesi laittaa piuhat poikki? Hah.
Juuripa niin. Olen patistellut että menis kun sinne on kuulemma pitkät jonot. Nämä saa riittää.