T
tyhmä nainen
Vieras
Täällä taas yksi surkea tapaus, joka valittaa mutta ei osaa toimia. En jaksa enää tätä miehen henkistä ja ajoittain myös fyysistä väkivaltaa. Tänään viimeksi aamulla ennen töihinlähtöä uhkasi (minulle) tappavansa pari sukulaistani ja illalla ennen nukkumaan menoa lupasi raiskata minut ellei ala haarat aukenemaan. Oli hänellä näemmä taas vähän huono päivä. No sarkastisesti voisi sanoa, että eipä ole nyt kohta puoleen vuoteen hakannut. Uhkaillut kyllä monesti. Niin että tällaista perheonnea meillä. En pysty tajuamaan miten olen tähän jamaan joutunut. Minä, joka olen aina ollut se vahva ja pärjäävä ihminen. Ja edelleen minun pitää esittää vahvaa ja iloista naapureille ja sukulaisille, en vain tajua miksi. Joillekin ystäville olen hieman totuutta valoittanut, mutta sitten kiireesti taas lakaissut asiat maton alle. Kai se on se naurettava häpeä uhriksi joutumisesta.
Eniten jaksan ihmetellä itseäni ja tätä tajutonta tyhmyyttä, että miten en osaa lähteä tästä helvetistä lopullisesti. Varmaa on se, ettei mikään tule muuttumaan, sitä on vuosikausia yritetty ja aina syy on kuitenkin miehen mukaan loppupelissä minussa. Kyllä mä olen niin naurettavan säälittävä tapaus, että osittain myös säälin miestäni, enkä siksi lähden. Kun se olisi sitten niin yksin tässä maailmassa sen jälkeen. Luoja, voisiko joku passittaa mut jonnekin hoitoon suljetulle osastolle, jossa tämä tauti nimeltä "tyhmä nainen" paranisi?
Eniten jaksan ihmetellä itseäni ja tätä tajutonta tyhmyyttä, että miten en osaa lähteä tästä helvetistä lopullisesti. Varmaa on se, ettei mikään tule muuttumaan, sitä on vuosikausia yritetty ja aina syy on kuitenkin miehen mukaan loppupelissä minussa. Kyllä mä olen niin naurettavan säälittävä tapaus, että osittain myös säälin miestäni, enkä siksi lähden. Kun se olisi sitten niin yksin tässä maailmassa sen jälkeen. Luoja, voisiko joku passittaa mut jonnekin hoitoon suljetulle osastolle, jossa tämä tauti nimeltä "tyhmä nainen" paranisi?