Ketään ei sossu pakota avioeroon, eikä lapsia viedä sillä perusteella, että kotona on sotkuista. Sori, mun on erittäin vaikea uskoa sun kirjoitusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:Tää ei todellakaan ole provoa..ja olen syyllistänyt itseäni niin paljon ettei kukaan uskokkaan ja tunnen syyllisyyttä siitä että mun lapset on siellä vaikka haluaisivat olla kotona..Olen jutellut papin kanssa ja hän sanoi mulle että jos ei tuntis kyseistä sossua niin ei uskoisi sanaakaan mitä sanon..Oon miettinyt asianajajaa mutta mua pelottaa että sossut siitä vaan yltyy ja kaikki menee vielä pahemmaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Ketään ei sossu pakota avioeroon, eikä lapsia viedä sillä perusteella, että kotona on sotkuista. Sori, mun on erittäin vaikea uskoa sun kirjoitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tälläkertaa harmaana:Ensin :hug:
Tälläisiä tarinoita olen kuullut useampiakin ja tämän takia olen aina rouva hyväntuulinen ja aurinkoinen neuvolassa vaikka kuinka ottais päästä ja jos joku muu "ammatti" ihminen joskus kysyy että kuinka minä jaksan niin aina menee hyvin ja selostan kaikki lastenhoito mahdollisuudet (vaikka ei noita meidän muksuja ole kukaan hoitanut, muuta kun pakon edessä) ja tulevaisuuden suunnitelmat ym. ym. jopa tarhan tädeille olen sanonut että menee tosi hyvin ja olen tosi onnellinen vaikka olisin itkenyt koko edellisen päivän. ja tämä kaikki vaan sen takia ettei kukaan saisi mitään huomautettavaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Ketään ei sossu pakota avioeroon, eikä lapsia viedä sillä perusteella, että kotona on sotkuista. Sori, mun on erittäin vaikea uskoa sun kirjoitusta.
usko pois sossu voi tehdä suurinpiirtein mitä niitä huvittaa.. meistä tehtiin lasten suojelu ilmoitus tuossa parivuotta sitten, kun meitä ei näkynyt pihassa (no ei varmaan näkynytkään kun suurinosa ajasta oltiin anoppilassa), niin sossu tädit olivat huolissaan siitä kun meillä oli piirrelty seinään ...
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:Mun mies tai ex on ollut vankilassa joskus aikoinaan ja se on jo riittävä syy ettei ole kykenevä vanhemmaksi ja toinen on hänen luottotiedot mitä ei ole.Mies piti lempata siksi että olin yksin ja pompoteltavissa meis kun ei olisi moista sietänyt ja kyllä sossu uhkaili huostaan otolla sen takia että on sotkusta.Minä kun ajattelin että kun on voimat vähissä niin tärkeintä on että lapsilla on ruokaa puhtaat vaatteen ja että olen heidän kanssaan mutta eipä ollutkaan niin
Alkuperäinen kirjoittaja nyt tässä mättää joku:Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:Mun mies tai ex on ollut vankilassa joskus aikoinaan ja se on jo riittävä syy ettei ole kykenevä vanhemmaksi ja toinen on hänen luottotiedot mitä ei ole.Mies piti lempata siksi että olin yksin ja pompoteltavissa meis kun ei olisi moista sietänyt ja kyllä sossu uhkaili huostaan otolla sen takia että on sotkusta.Minä kun ajattelin että kun on voimat vähissä niin tärkeintä on että lapsilla on ruokaa puhtaat vaatteen ja että olen heidän kanssaan mutta eipä ollutkaan niin
no hei toi ei ole laillinen peruste sille että lapset huostaan otetaan, asiassa on varmasti jotain muutakin mitä et kertonut.
mistään luottotiedoista ei se vanhemmuus mene...
ja aikas läävä saa olla että lapset otetaan sen takia pois JOS se siivottomuus on se ainoa syy. mieluiten olisivat kaupungin puolesta palkanneet teille siivoojaan....
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:Mä näen kyllä omassa toiminnassa virheitä en ole täydellinen ja oli kuoleman väsynyt mutta sain asiat kuntoon ja loppu tulos oli että lapset vietiin siinä ei auttanu mikään eikä kukaan..oli ihan sama vaikka olis pressa niille tullut sanomaan niin ne ei ole koskaan väärässä..