M
meillä näin
Vieras
oma lapsi on nyt 9 kk. minulla on jatkuvasti sellainen olo, että pitäisi leikkiä hänen kanssaan enemmän. meillä on vain tuo yksi ja hoidan lähes kaikki kotityöt hänen nukkuessaan ja sitten jää paljon aikaa ns. vaan olla. lapsi leikkii ja tutkii mielellään ympäristöä ja on tyytyväinen. joka päivä luetaan kirjoja, usein kyläillään, leikitään välillä pehmoleluilla jna. olisi kiva tietää, mitä ja miten paljon te muut leikitte alle vuoden ikäisten kanssa. mä en käsitä, miksi otan tästä näin paljon paineita. tajuan kyllä, että varmaan on ok kun olen läsnä paljon, enkä juuri koskaan jätä lasta hoitoon, annan huomiota ja hoidan lapsen perustarpeet (ruuat ja puhtauden) mutta silti koen olevani jotenkin riittämätön. enkä keksi leikkejä mielestäni tarpeeksi.