ja sit vois lopettaa TIINELLIN mollaamisen!!!!!!
ihminen jolla on vuosien kokemus hevosten ja koirien pitämisestä, tietää kyllä mistä puhuu!!! ja jos nainen osaa sanoa kipakasti vastaan asioista joissa muut on selkeesti väärässä, niin tottahan se sit onkin munasta kiinni et millasta saa tai eikö saa ollenkaan... huooooh... lakatkaa jo pahuksen ihmiset...
Jos joku ei koiraansa osaa kouluttaa, niin seurauksia tulee.. ite en oo ikinä tarvinnu kääntyä ammattiohjaajien puoleen.. laumakäyttäytyminen on tosiaankin tarpeen, koska koira on lauman jäsen, ja perhe jossa koira on, on myös sen lauma.
Kyllä suuri vika hihnan toisessa päässä on, jos ei ilman jotain sähköpantaa koirasta saa lempeää koulittua...
ja nää pikku-pikku-puudelit, moni on jo pennusta tehnyt sen virheen, ettei 'HENNO komentaa tai alistaa, ja sit niitä ongelma-tapauksia piisaakin...
jos mun koira (yksikään niistä joita vuosien varrella oon omistanu) ois purru aikuista saati lasta, omaa tai vierasta, ni en ois jättäny perheeseen. rankka paikka on, mutta miksi tehdä lapselle vaurio??
Eikö miehelle se oma lapsi ole tärkeämpi kuin koira???
Ja samaa mieltä oon et koiran jos joudut antamaan pois, niin kauemmas vaan, ei tee elukalle hyvää et ne tutut lauman jäsenet käy usein kattomassa... ei se tajua miks ne ei ota sitä mukaan, ja saattaa aiheuttaa ikävän vuoksi ongelmiakin.
maalaisjärkeä ihmiset......