?
?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuules ny:tytöt taas on sellaisia kieroja perkeleitä pienestä pitäen että huh huh!
Puhutsä nyt itsestäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuules ny:tytöt taas on sellaisia kieroja perkeleitä pienestä pitäen että huh huh!
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ei meillä kyllä todellakaan pojat puhu tuommosia, vaikka 2 poikaa omistankin. Kyllä vika on siellä kasvattajan päässä, ei niiden poikien :wave: Ja jos ne pojat sun mielestä teki väärin (kuten munkin mielestäni), mikset puuttunut asiaan silloin kun se tilanne oli käsillä? Ne kuitenkin on siellä hoidossa kerhotätien vastuulla, eli kerhotätien on pidettävä se kasvatustuokio sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja melkeinpä alan toivoa että TOIVOTTAVASTI se teidän neljäs on poika![]()
Tekisit sinä sitten sen ensimmäisen kunnolla käyttäytyvän poikalapsen tähän maailmaan
![]()
P.S Teidän pihan tai kerhon pojat ei ole yhtä kuin koko maailman pojat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Minä olisin kyllä menny sanomaan suoraan niille pojille että tuo ei ole kovin kaunista käytöstä eikä niin pidä sanoa kenellekkään. Olisin sanonu myös tarhan tädeille.
Ja yhdyn kyl Kirsikan kommenttiin, ei pidä yleistää kaikkia poikia pahoiks ja/tai huonokäytöksisiks siksi että teidän pihassa tai tarhassa sellasia on.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja melkeinpä alan toivoa että TOIVOTTAVASTI se teidän neljäs on poika![]()
Tekisit sinä sitten sen ensimmäisen kunnolla käyttäytyvän poikalapsen tähän maailmaan
![]()
![]()
hah..tyttö tääkin on. :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja melkeinpä alan toivoa että TOIVOTTAVASTI se teidän neljäs on poika![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ei meillä kyllä todellakaan pojat puhu tuommosia, vaikka 2 poikaa omistankin. Kyllä vika on siellä kasvattajan päässä, ei niiden poikien :wave: Ja jos ne pojat sun mielestä teki väärin (kuten munkin mielestäni), mikset puuttunut asiaan silloin kun se tilanne oli käsillä? Ne kuitenkin on siellä hoidossa kerhotätien vastuulla, eli kerhotätien on pidettävä se kasvatustuokio sitten.
kuten sanoin jo aiemmin niin en uskaltanu sanoa mitään koska olisin sanonu rumasti..niin päätin olla hiljaa ja antaa pölyn laskeutua.
Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja melkeinpä alan toivoa että TOIVOTTAVASTI se teidän neljäs on poika![]()
![]()
![]()
peesi!
mut kyllähän teksteistä paistaa katkeruus kun taas vaan tyttö tulossa....
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja melkeinpä alan toivoa että TOIVOTTAVASTI se teidän neljäs on poika![]()
![]()
![]()
peesi!
mut kyllähän teksteistä paistaa katkeruus kun taas vaan tyttö tulossa....
no niinpä tietysti! pakkohan sekin katkeruus-kortti oli työntää tänne.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miuh:Todella rumaa käytöstä tarhan pojilta. Puhuttelu olisi kyllä paikallaan tuossa tilanteessa.
En vaan tykkää tyylistäsi "mollata" poikia... Syyllistyt itse vähän samaan kuin tarhan pojat (haukkumiseen/kiusaamiseen ) : "Olen onnellinen, kun mulla on pelkkiä tyttöjä" eli tarkoitat "Tytöt ovat parempia kuin pojat/pojat eivät ole tärkeitä." Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta eipä sitä tarvitsisi täällä palstalla ääneen julistaa ja saada poikalapsien äitejä pahoittamaan mieltään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Ihan tavallista päiväkodin touhua. Mitä sä suotta meuhkaat. Pikkulapsoset siinä vain ilakoivat riemuissansa, ei muuta. Kuule, hanki elämä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Ihan tavallista päiväkodin touhua. Mitä sä suotta meuhkaat. Pikkulapsoset siinä vain ilakoivat riemuissansa, ei muuta. Kuule, hanki elämä.
mun pitää varmaan hävetä kun mulla on. :kieh: tosin ei kyllä tarhassa.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:No en tiiä mitä olisin sanonut, mutta kuvitteletko sä tosiaan että tytöt ei hauku yms.? Aika pahalta tuntui ainakin minusta toi sun viimeinen kommentti, pojan äitinä.
meillä on piha täynnä poikia ja samaa setti sieltä tulee..haistattelee, huorittelee, haukkuu rasistisia juttuja. jotenkin ei jää hyvä kuva niistäkään. ei riitä mulla ymmärrys että poikia on aina poikia.pihan lapset n. 10v, tarhapojat oli n. 5v.
en väitä että tytöt enkeleitä oo mutta eipä oo mulla tullu vastaan tommosta vielä että kai ne sitten harrastaa toisenlaista kiusaamista. ja oikeesti..oon tyytyväinen että mulla on vaan tyttöjä. enkä häpee sitä myöntää. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja melkeinpä alan toivoa että TOIVOTTAVASTI se teidän neljäs on poika![]()
![]()
![]()
hah..tyttö tääkin on. :kieh:![]()