Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies gay?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies gay?

Vieras
Auttakaa..
Jos jollain sattuisi olemaan kokemuksia näin epätodelliselta tuntuvasta asiasta..

epäilen että miehelläni suhde toiseen mieheen.

Miten mahdollista? Hän on kuitenkin niin kiltti minulle- olemme kihloissa ja hän sanoo rakastavansa. Käyttääkö hän minua kulissina?
Olen ollut mustasukkainen toisista naisista, mutta en tiedä edes miten päin suhtautua tällaiseen.

Mitä voin odottaa tapahtuvaksi? Jos sanon hänelle että tiedän, en saata edes kuvitella reaktiota..
mitä hän voi sanoa minulle, jos häpeää homouttaan...jos ei häpeäisi niin kai hän olisi avoimesti homo, eikä olisi kihlossa naisen kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Mies gay?:
... mitä hän voi sanoa minulle, jos häpeää homouttaan...jos ei häpeäisi niin kai hän olisi avoimesti homo, eikä olisi kihlossa naisen kanssa

Lopeta jo asian vääntely. Et voi tietää, mitä joku voisi sanoa sinulle, ellet kysy asiaa suoraan. Älä kysy meiltä vaan asianomaiselta. Sinun ei tarvitse kantaa huolta hänen reaktioistaan, ne ovat hänen asiansa.

Mistä päättelet että hänellä on nimenomaan suhde toiseen mieheen? Niin ja voihan hän tietysti olla bi-seksuaalikin... silloin pitää olla mustasukkainen sekä miehille että naisille.

Joku tutkija on väittänyt, että vain 10 % maailman ihmisistä olisi puhtaita homoja, 10 % puhtaita heteroja ja loput 80 (!) % olisi enemmän tai vähemmän biseksuaaleja. Näistä biseksuaaleista kaikki ei siis suinkaan ole niitä, jotka haluavat omaa sukupuolta muutoin kuin ehkä fantasioissa tai saattavat ajatella, että seksi omaa sukupuolta olevan kanssa ei olisi ehkä kovin vastenmielistä. Jos bi-puoli on vaimea, sen pystyy tukahduttamaan.

Ota asia puheeksi. Jos yrität vain päätellä asioita kysymättä mieheltä, niin asiat mutkistuvat, etkä kuitenkaan voi tietää totuutta, jollei mies sitä kerro. Jos hän ei oma-aloitteisesti sitä kerro, kysy.

on epäiltävissä suhde mieheen tai naiseen niin siinä on varmaan harkinnan paikka, kannattaako jatkaa perheeksi asti.

Vaikeahan rakastuneen on luopua, mutta kipeämpää se sitten tekee, jos on jo vaikka lapsi kuvioissa mukana. Minä keskustelisin suoraan asiasta miehen kanssa.

Yhteistyössä