Mitä tekisit tilanteessani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyväksikäytetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyväksikäytetty

Vieras
Huh, toivottavasti saatte tolkkua tekstistä, sydän alko pompottaa hulluna ku kirjotin ton nimimerkin...

No mutta siis..

Olin suunnillee 4-vuotias kun minua vain muutaman vuoden vanhempi poika hyväksikäytti minua. Tai en oikein edes tiedä voisiko tuota hyväksikäytöksi sanoa, kun oli itsekin vielä niin lapsi. Hän kuitenkin tajusi jotain, toisin kuin minä,.. Tilanne eteni yhdyntään asti useita kertoja.

Kun äitini sai tietää (kerroin hänelle ihan viattomasti leikeistä) hän suuttui. Siitä eteenpäin en muista tapahtumien kulusta oikein mitään...

En pystynyt vuosiin puhumaan asioista kenellekään. Ensimmäinen jolle kerroin, on aviomieheni. Puhuin asiasta jo seurustelu aikoina. Nyt olen avautunut myös parille ystävälleni.

Äitini luultavasti luulee etten muista koko juttua. Emme ole ikinä puhuneet siitä, vaikka välimme muuten ovatkin läheiset.

Varsinainen kysymys tuleekin tässä. Kannattaisiko minun jutella asiasta äitini kanssa? Olisiko siitä mitään hyötyä kenellekään, vai vain turhaa murhetta?

Kaikki tämä on pyörinyt mielessä tosi paljon. Olen sinällään sinut asian kanssa, mutta mietin esim miten asian jälkeen toimittiin tai miten voisin suojella omia lapsiani vastaavalta...

Kiitos jos joku viitsii vastata.

Asia vaivaa sinua, niin ota rohkeasti puheeksi asia äitisi kanssa ja ota pian, äitisi voi jäädä auton alle huomenna(en halua epäillä pahaa) ja sitten et enää voi kysyä ja asia vaivaa sinua lopun elämäsi.

En ihmeemmin tunne poikien kehitystä, mutta muistan lukeneeni että poikavauvat voivat saada erektion jo kohdussa.. ja ei kai se "kyky" siitä välillä mihinkään häviä?

Asia tosiaan vaivaa, ja tahtoisin puhua äitini kanssa. En vain haluaisi tehdä hänelle pahaa mieltä...

Yhteistyössä