O
Oivoivoi
Vieras
Tilanne on se, vuosi sitten löysin uuden miehen. Hän asui pk-seudulla, koska hänellä on työt täällä. Minä asuin lapseni kanssa noin 250 kilometrin päässä ja hain siltä alueelta töitä tuloksetta. Päätimme miehen kanssa, että muutamme tytön kans hänen luokseen pk-seudulle ja niin teimme viime kuun vaihteessa. Eilen sain kuitenkin sähköpostia yllättävältä taholta ja mut kutsuttiin töihin 1.7 lähtien. Nämä työt on sielä suunnalla mistä juuri muutimme pois. Asiaan oman mausteensa tuo, että minulla on vuokralla ollut oma talo tuolla samalla suunnalla ja se on jäänyt hiljattain tyhjäksi, joten kaipuu sinne olisi myös kova. Mies ei tule hyväksymään, jos kerron muuttavani sittenkin takaisin tuonne, koska sain töitä. Hän on alalla, jossa töitä riittää asui sitten missä tahansa, mutta mun on vaikee löytää työpaikkaa.. Mitä tekisitte siis tässä tilanteessa. Palaisitten jatkamaan kaukosuhdetta ja muuttaisitte töiden perässä vai antaisitte töiden olla ja jatkaisitte elämäänne paikassa, johon olette juuri muuttaneet?