Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Jaahas, ilmeisesti mä olen kohtuu lepsu äiti. Mun viisi vuotiaani käy kyllä itse pissalla, pyyhkii, pesee kädet. Mutta kakan jälkeen mä käyn pyyhkimässä/pesemässä, tai tarkistamassa vähintään. Pukee itse ja riisuu, mä autan siinäkin jos käy kovin hitaalla kuten monesti käy. On vähän haahuilija tuo neiti, unohtuu ajatuksiinsa ja tekemään ihan muuta, mitä pitäisi. Opetellaan ettei ketään saa rumasti keskeyttää, sitä samaa on opeteltu koko elämä ja yhä vielä se toisinaan unohtuu. turvavyön autossa laittaa itse, mutta mä toisinaan vielä tarkistan lannevyön sopivan kireyden jos tuntuu että neiti on muissa maailmoissa tai huolimattomalla tuulella. Lelut löytää omille paikoilleen kun tarve on, mutta usein me yhdessä järjestellään ja siivoillaan se huonekin..![]()
no etpä liian lepsu mun mielestä ole... tosin jos lapsi on pk:ssa niin pukemisesta ja riisumisesta ois kyllä hyvä selviytyä itse... tai ainakaan mä en lähde 5-vuotiasta pukemaan...siten saa vaan mennä myöhemmin ulos jos pukeminen kestää...