Mitähän ihmettä täällä meiän huippu rauhallisessa kerrostalossa tapahtuu!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerrostalossa paukkuu ja rymisee kamalasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerrostalossa paukkuu ja rymisee kamalasti

Vieras
On varmaan koko kerrostalon väki hereillä ja käytävällä paljo porukkaa. Talonmiehet, vartijoita yms. ja poliisit on tulossa...

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
meidän talossa kun yks ukko kuoli asuntoonsa oli kans aikasta paljon porukkaa tuola käytävässä poliisia myöten. ja lopuksi sitten vielä ruumisauto...

niin siis ei se auto siellä käytävässä ollut vaan tossa ulko-oven edessä. kyllä veti mielen hiljaiseksi. monta päivää oli se ruumis ollut siellä asunnossa...

meidän talossa kun yks ukko kuoli asuntoonsa oli kans aikasta paljon porukkaa tuola käytävässä poliisia myöten. ja lopuksi sitten vielä ruumisauto...

niin siis ei se auto siellä käytävässä ollut vaan tossa ulko-oven edessä. kyllä veti mielen hiljaiseksi. monta päivää oli se ruumis ollut siellä asunnossa...

Se on surullista kun kukaan ei kaipaa. Mun mies löytää töissään usein sellasia kuukauden-parikin kuolleena olleita. Kellään ei ole ollut ikävä vaan ikävästä hajusta aletaan epäilemään... surullista.

Nyt ne poliisit lähti, en oo varma mitä tekivät. Olin koneella ja sillä aikaa mustamaija häipy, en tiiä ottivatko ketään kyytiin tai kävivätkö naapurissa tai muualla. Välillä kävin parvekkeella niin en välttämättä kuullu jos soittivat naapurin ovikelloa. Ei ehkä sittenkään mitään pahempaa, vaikka pauke ja ryminä oli kamala.

Saatto se oli sittenki vain remontti jyskettä ymv. mun mielestä kuulu seuraavasta kerroksesta. Kuulin sen henkilön joka soitti poliisille sanovan, että on hankala paikallistaa mistä äänet kuuluu. Ehkä möykkääjät hoksasivat, että niitä tarkkaillaan ja hiljenivät.

Yhteistyössä