Mitähän sitä tekisi 5 tuntia..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Anoppi nouti muksut ja yksin nyt kotona kunnes mies tulee 17 maissa ja lähdemme synttäribileisiin. Mitä tehdään yleensäkään jos ei lapset ole kotona?? :o
Tässäkö persettäni homehdutan tuntikausia? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Juttele mulle mukavia. Mie mietin mitä tekisin ennen ku kuolen... :whistle: :D

:o :o
Ethän?

Ja siivottu on jo, pyykit ja tiskit hoidettu, hinkkasin jopa tuon nahkasohvan putipuhtaaksi. Toki suihkuun pitäisi joutaa, nyppiä nuo karhunpersekulmat ja ai niin...meikata, voi luoja, meikattu on viimeksi toukokuussa, enhän mä osaa enää sitä hommaa :|
Mut ei noihin saa tuntikausia siltikään menemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Juttele mulle mukavia. Mie mietin mitä tekisin ennen ku kuolen... :whistle: :D

:o :o
Ethän?

Ja siivottu on jo, pyykit ja tiskit hoidettu, hinkkasin jopa tuon nahkasohvan putipuhtaaksi. Toki suihkuun pitäisi joutaa, nyppiä nuo karhunpersekulmat ja ai niin...meikata, voi luoja, meikattu on viimeksi toukokuussa, enhän mä osaa enää sitä hommaa :|
Mut ei noihin saa tuntikausia siltikään menemään.

No, kerranhan täältä on lähettävä ja mulla on just niin tylsää että ootan vaan kuolemaa :laugh:
 

Yhteistyössä