Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siivoa. (Äitini vakiovastaus silloin kun olin lapsi ja valitin, ettei mitään tekemistä...)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siivoa. (Äitini vakiovastaus silloin kun olin lapsi ja valitin, ettei mitään tekemistä...)![]()
Onkha meillä sama äiti?![]()
Ja mitä tämä kehotus minusta tekikään.... Yli-innokkaan ja pakkomielteisen siivoajan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juttele mulle mukavia. Mie mietin mitä tekisin ennen ku kuolen...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juttele mulle mukavia. Mie mietin mitä tekisin ennen ku kuolen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ethän?
Ja siivottu on jo, pyykit ja tiskit hoidettu, hinkkasin jopa tuon nahkasohvan putipuhtaaksi. Toki suihkuun pitäisi joutaa, nyppiä nuo karhunpersekulmat ja ai niin...meikata, voi luoja, meikattu on viimeksi toukokuussa, enhän mä osaa enää sitä hommaa :|
Mut ei noihin saa tuntikausia siltikään menemään.