Mitäköhän tässä tekis?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Meille tarjottiin koiraa. Saatais ilmaiseksi koira josta olen haaveillut viimeiset vuodet. Koiran myötä olisi lauman koko täydellinen. Hankintoja, joihin nyt rahaa menis, ois koiralle koppi (rakennan itse ) ja toinen reki, jotta päästäis koko perhe ajeluille koirien kanssa. Reki maksaa käytettynä ehkä 300€. Koira on rokotettu ja juoksujen ajaksi saan sen tarvittaessa hoitoon, joten ei tarvitse leikkauttaakaan vielä.

Mies sanoi viikonloppuna, että jos minä saan sen koiran niin hän haluaa sitten moottoripyörän. Miusta se nyt ei oo kovin järkevää, eikä ole verrattavissa mitenkään yhteen koiraan. Koska miehen pitäis se pyörä ostaa sekä kaikki varusteet sekä ajaa moottoripyöräkorttikin.

Vielä pari viikkoa sitten puheltiin, et ruvetaan säästämään rahaa ku haluttais ostaa ens kesäks 60-luvun jenkki jota päästäis laittelemaan. mahduttais paremmin semmoiseen kuin tuohon miehen caminoon. Nyt jäis senkin auton ostaminen sit ihan kokonaan kun mies ostais moottoripyörän.

Ja muutenkin kun se pyörä ois vaan miehen. Se ajais kortin ja ajelis pyörällä. Kun taas tuo koira tulis kutienkin koko perheelle. Ilman sitä myö ei koko perhe yhdessä päästä rekiajeluille.

Mut mut...mitäs täs nyt sit tekis. Jos mie saan sen koiran meille, ni mies haluaa moottoripyörän....

[QUOTE="vieras";22405964]Mitäpä jos miettisitte mitä oikeasti haluatte.[/QUOTE]

Vanhasta jenkistä ollaan jo useampi vuosi puhuttu. Ensi kesäksi semmoinen meinattiin hommata. Koira on myös toinen mitä ollaan vuosia puhuttu ja varsinkin miun haave ollut. Mies on vuosia moottoripyörää halunnut, mutta on jättänyt sen haaveen taka-alalle kun ollaan sitä jenkkiä etsitty. Kyllä myö tiedetään mitä myö oikeasti halutaan. Siitä tässä ei ole kyse.

Yhteistyössä