miten kaverini mies voi enää edes pitää itseään miehenä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis heillä tämä kaverini määrää KAIKESSA!
tämä mies, olkoon nyt vaikka teppo, tekee niska limassa työtä, ja palkkapäivä on kaverini (lissun) unelma, hän puhuu niistä rahoista kuin omistaa, shoppailee melkein koko ukkonsa palkan omiin TÄYSIN ilmanaikuisiin tavaroihin. vaatteita on niin paljon että puoliakaan ei ole ehtinyt vielä edes kokeilla, näin aina naureskelee. aina on postissa joku paketti odottamassa. sit auta armias jos tämä teppo tahtois osta jotain niin akka on komentamassa heti, että sit kyllä hänet täytyy viedä ihan eri paikkakunnalle ostoksille, ettei tule paha mieli.

Tepolla ei myöskään saa olla työn ja shoppailu kuskina olemisen lisäksi muuta elämää. Lissun on aina pakko olla mukana. jos teppo ei ole töissä ja lissu tahtoo mennä jonnekkin kaverilleen kylään, joutuu teppo mukaan pariksi tunniksi kuuntelemaan naisten juttuja. jos hän sitten sanoo että lähtee käymään asioilla, alkaa uskomaton tentti ja lissu lähtee mukaan.

Kerran tepon ystävä vuosien takaa pyysi häntä viihteelle. Lissu sanoi että teppo tahtois mennä, mutta harmi vaan kun lissu ei tahdo lähteä ja ilman häntähän ei mies saa lähteä todellakaan viihteelle!

siis eikö ole uskomatonta!!
tunsin tuon "tepon" ennestään ja hän oli todella hauska ja menevä ihminen..nyt hänellä ei saa olla mitään elämää. haluaisin huomauttaa tästä kaverilleni, ennenkuin tuo mies saa jonku hermoromahduksen, eihän tällaisella nyt hyvätkään seuraukset voi olla!!

Teppo on itse Lissunsa valinnut. Jostakin varmaan hyvästä syystä. Ikävä kyllä sinä et tuolle mitään voi vaikka miten pahaa tekisi. Mistä tiedät, että Teppo on pahoillaan tilanteesta?

Ootko sä varma, että asia on noin? Mä oon huomannut, että usein ihmiset kääntävät asian tuollatavoin mielessään, jos pariskunta ei käy erikseen missään.

Pitäähän tuommoinen mies pitää tiukassa lieassa, jottei tämä huomaisi minkälaista elämää viettää. Ajattelun hallitseminen on hallinnan korkein muoto. Jos se tepsii massoihin (lahkot), niin se tepsii taatusti myös yksilöihin.

kun tämä nainen kertoi itse minulle, että mies haluaisi mennä kaverinsa kanssa juomaan. Mutta nainen kun ei itse halunnut lähteä niin sanoi että ei teppo ei tosiaankaan saa lähteä juomaan ilman että hän on valvomassa!!

Meillä on kans tuttavapiirissä yks "Teppo ja Lissu". Ne osuu semmosella tiheestiasutulla omakotitaloalueella (tontit pieniä ja ihan kiinni toisissaan). Tää "Teppo" ei saa edes mennä naapuriin tupakalle ilman "lissua".
Jos ne poikkee meillä yhdessä kahvilla ja miehet menee tupakalle, ni tää "Lissu" änkee mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
kun tämä nainen kertoi itse minulle, että mies haluaisi mennä kaverinsa kanssa juomaan. Mutta nainen kun ei itse halunnut lähteä niin sanoi että ei teppo ei tosiaankaan saa lähteä juomaan ilman että hän on valvomassa!!

Niin kun sinä et voi tietää, onko tepolla kenties ongelmia pysyä uskollisena tai josko teppo juo liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Niin kun sinä et voi tietää, onko tepolla kenties ongelmia pysyä uskollisena tai josko teppo juo liikaa.

mutta jos ei pysty luottamaan, niin onko järkeä olla yhdessä?

mulla kans samantapainen kaveri.. mies ei voi mennä mihinkään ilman naistansa. kivahan se on että rakastaa toista mutta kai sitä nyt omaakin aikaa ja tilaa jokainen tarvitsee.

Mulla ja mun poikakaverilla on yks tuttava, joka sattuu aina paikalle juuri silloin kun meillä on riitaa tai jotain muita ongelmia. Sillä on varmasti ihan kamala käsitys meistä :D
Takuulla hänkin ihmettelee, että miksi oikein kituutamme yhdessä, kun aina vaan tappelemme :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mutta jos ei pysty luottamaan, niin onko järkeä olla yhdessä?

Niin, ehkä ei pitäisi, mutta sä ja me ei nyt taideta tietää tarpeeksi, että voitas sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpänii:
mulla kans samantapainen kaveri.. mies ei voi mennä mihinkään ilman naistansa. kivahan se on että rakastaa toista mutta kai sitä nyt omaakin aikaa ja tilaa jokainen tarvitsee.

Kaikki ei tarvitse eikä halua.

He saattavat silti olla maailman onnellisin Teppo ja Lissu :heart:

Minä patistan, tyrkytän ja koitan ajaa mun työmyyrä Teppoani jatkuvasti viihteelle kavereidensa kanssa, mutta kun EI niin ei...ennen joulua sovin hänen ystävän kanssa tepponi selän takana että NYT menevät ja olevat poissa silmistä ja jaloista, ja wau käväsihän tuo liikenteessä-kehityskelpoinen teppo siis :D

Ja palkkapäivänä tuo itse sanoo toisinaan että tarviikohan rouva mahdollisesti jotain :whistle:

Ihan kaikki ei siis aina ole sitä, mitä ulkopuolisen silmiin saattaisi näyttää. Joten joskus on ihan hyvä antaa teppojen ja lissujen naatiskella elostaan ja olostaan ja toisistaan

Alkuperäinen kirjoittaja niinpänii:

Kaikki ei tarvitse eikä halua.

niin mutta kun tää mies haluaa sitä omaa tilaa ja aikaa kavereiden kans. mutta nainen ei päästä.

kuuloistais että naisella on ehkä joku mustasukkaisuusongelma tai jotain..

tosin joskus myös vieraat tulkitsevat tilanteen väärin. meillä minä käyn kaupassa, ja kyllä, joskus kiellän miestä ostamasta jotain juuri sillon kun rahatilanne on tiukilla. tämä johtuu vaan siitä, että minä hoidan raha-asiat ja miehellä ei ole mitään tietoa menoista ja tilin saldoista.
:)
toki siis mies saa sen minkälie hilavitkuttimensa ostaa sitten kun on taas rahaa. :D

ja me ollaan tykätty käydä viihteellä yhdessä. ja kaveritkin on aika lailla yhteisiä kavereita.

vois tää jonkun ulkopuolisen silmin näyttää siltä, että ukko on tossun alla. :xmas:

musta on parempi ettei puutu toisten suhteeseen.Jos tää teppo on onnellinen kuitenkin lissun kanssa on elämäntyyli mikä tahansa niin se ei ole muiden asia.Toiset tykkää käydä yhdessä ulkona,toiset erillään,toiset rakastaa shoppailla,toiset ei,toiset haluavat olla tossun alla ja toiset ei! Jokainen päättäkööt omasta elämästään ja parisuhteesta ja niihin seikkoihin ei ole musta kellään varaa puuttua.

siis uskon että ulkopuoliset näkevät meidän elämän samankaltaisena... mieheni käy töissä ja palkan tuhlaan minä (kylläkin laskuihin ja muuhun enimmäkseen mutta hoidan meidän perheessä ostokset ja mies ostaa lähinnä ruokaa ja joskus lidlistä jonkun ihme työkalun josta on ikikiitollinen) välillä joudun kylläkin pakottamaan mieheni ostamaan itselleenkin jotain.... kaikki eivät vaan ole kiinnostuneita tuhlaamisesta!

Me vietämme tosi pajon aikaamme perheen kesken, jonkin verran käymme kuitenkin myös omien kavereittemme kanssa keskenään, tämän palstan perusteella meillä ei ole muuta elämää kuin toisemme, mieheni ei lähde viikonloppuisin mihinkään kapakkaan tai emme matkustele ulkomailla ilman toista. Mieheni tulee ystävieni luokse mukaan vaikka näiden miehet eivät olisi kotona, hän pitää keskustelusta kenen tahansa kanssa sukupuoleen katsomatta.

Miestäni pyysi entiset opiskelutoverit ryyppäämään, hän oli menossa sinne, sain samalla viikolla potkut työstäni ja olin aivan murtunut koska työpaikkakiusaamisen päätteeksi minut potkittiin pihalle. Pyysin häntä jäämään kotiin koska olin masentunut ja itkeskelin, hän jäi kotiin ja keskutelimme koko illan... pääsin ylitse asiasta tämän keskustelun jälkeen ja mieheni ei kokenut mitään katkeruutta asian suhteen.

Meidän teppo vaikuttaa onnelliselta elämäänsä, sitä hän ainakin minulle hokee...

Yhteistyössä