E
ei nimimerkkiä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Mustakin alkoi vähän tuntua siltä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Mustakin alkoi vähän tuntua siltä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Sama se mulle miltä teistä tuntuu. Me tätä elämää kuitenkin nyt eletään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Ok, mut älä hankaloita asioita viemällä lasta muualle isän vkonloppuna. Ota huomenna yhteys sinne lastensuojeluun. Mun lähipiirissä on meneillään lastensuojelutapaus, ei oo mukavaa katteltavaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Ok, mut älä hankaloita asioita viemällä lasta muualle isän vkonloppuna. Ota huomenna yhteys sinne lastensuojeluun. Mun lähipiirissä on meneillään lastensuojelutapaus, ei oo mukavaa katteltavaa..
Mutta mitä hittoa minä sanon? Sen mitä lapsi kertoo? Eihän lasta kuunnella tässä tasavallassa ollenkaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja VARO :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
NIIN NO TEE ILMOITUS HETI SOSSUUN .JA MENE VAIKKA TURVAKOTIIN , ÄLÄ KARKAA HUKKAN ,KOSKA SITTEN OLET HEIKOILLA ETKÄ VOI LASTASI PUOLUSTAA. TAI KÄSKE POJAN KARATA ESIM, JONNEKKIN SUKULAISEN LUO, SULLA PITÄÄ OLLA TODISTEET ETTÄ POIKA EI ITSE HALUA MENNÄ. SOSSUN KANS EI MUUTEN PÄRJÄÄ. EIKÄ ISÄN. TIEDÄN KOKEMUKSESTA.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja VARO :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
NIIN NO TEE ILMOITUS HETI SOSSUUN .JA MENE VAIKKA TURVAKOTIIN , ÄLÄ KARKAA HUKKAN ,KOSKA SITTEN OLET HEIKOILLA ETKÄ VOI LASTASI PUOLUSTAA. TAI KÄSKE POJAN KARATA ESIM, JONNEKKIN SUKULAISEN LUO, SULLA PITÄÄ OLLA TODISTEET ETTÄ POIKA EI ITSE HALUA MENNÄ. SOSSUN KANS EI MUUTEN PÄRJÄÄ. EIKÄ ISÄN. TIEDÄN KOKEMUKSESTA.
Pojalla on onneksi 2kpl rakastavia isovanhempia, jos sinne karkaisi? Isänsä ei ole enää tekemisissä omien vanhempienkaan kanssa. Olisiko tässä väliaikainen ratkaisu? Auta.
SE VOIS OLLA HYVÄ IDEA MENNÄ SINNE JA POIKA VOIS KERTOA SIELLÄ MIKS SINNE MENI. TURVAKOTIIN TIETEN VOISITTE KANS MENNÄ.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja VARO :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei nimimerkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Pettääkö joku logiikka tässä jutussa vai tuntuuko minusta vaan siltä
Pojalla on onneksi 2kpl rakastavia isovanhempia, jos sinne karkaisi? Isänsä ei ole enää tekemisissä omien vanhempienkaan kanssa. Olisiko tässä väliaikainen ratkaisu? Auta.
Alkuperäinen kirjoittaja gss:Siis miks ihmeessä pitäs omasta kodista lähteä turvakotiin?? Ei vaan päästä sitä exää sisälle jos se tulee raivoomaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsi 11v ei halua enää mennä isälleen. Lapsi on tullut minuun, ei kestä huutamista. Isänsä huutaa, äitipuolensakin nykyään huutaa (ei ole aina huutanut). Ens viikonloppuna olisi meno isälleen ja lapsi sanoi, että karkaa mieluumin kuin menee sinne. Äiti älä pakota minua menemään sinne! Mitä tässä tekee? Tapaamissopimus on. Tiedän että isänsä osaa olla todella vaikea. Huutamisen ja väkivallan takia erosinkin aikoinaan. Lasta ei ole kuitenkaan tahallaan lyönyt.
Onko "vahingossa"?
En pakottaisi lasta.
On "vahingossa" lyönyt lasta kun oli n.2v ja kumautti riehuessaan isäänsä kaukosäätimellä. Isänsä löi silloin kuulema vaistomaisesti takaisin. Se oli refleksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Siis ette ole turvassa tältä isältä, joka refleksinä löi kaksivuotiasta? Sinuna olisin jo hankkiutunut sinne lastenvalvojalle ja sitten asianajajan juttusille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oisko:kuitenkin viisainta selvittää tuo lastenvalvojan kautta? Että lapsi saisi itse kertoa ettei halua mennä, mutta kummankaan teidän ei tarvitsisi sitä itse sanoa isälle?
Voi kauhea, tämä se varmasti on seuraava askel. Tiedän että meidän pitää lähteä pois kotoa, isänsä saa kauheat pultit varmasti. Ei olla turvassa.
Ollaan oltu monta vuotta turvassa. Tilanne on vain muuttunut. Isänsä löysi onneksi uuden vaimon ja heillä on nyt vuoden ikäinen uusi vauvakin. Isällään alkoi kiinnostaa poika vasta kun tämä uusi vaimo oli raskaana. Ennen sitä tapaamiset olivat harvinaisia ja ennen uuden vauvan syntymää kun kaikki tuntui olevan hyvin minäkin suostuin siihen, että tapaavat niin usein kuin mahdollista.
Nyt jotenkin tilanne on mennyt siihen, että kun lapseni siellä n.1-2xkk käy, hän on kuin armeijan kasvatuksessa. Joko lapsenlikkana, ikkunanpesijänä, nurmikonleikkaajana, koirien juoksuttajana jne. Ja jos ei halua ja sanoo vaikka, että hän lähtee nyt kotiinja soittaa äitin hakemaan, niin hältä viedään puhelin ja rankaistaan siitä, että äitille soitat. Hammasharjalla oli viimein pessyt pesuhuoneen vain siksi, että halusi soittaa minulle. Minä en tiedä mitä tehdä.