V
vierailija
Vieras
Siis löysin ihanan vaatekaapin ja lipaston mitkä lahjoitetaan. Kirjoitin viestiä ja kysyin että onko ne vielä vapaana, voisinko saada ne jne. Myyjä sanoi että on vapaana ja hän ehdotti, että hakisin ne ensi perjantaina. Kirjoitin että sopii hyvin, kysyin kellonaikaa milloin saa hakea ja osoitetta.
Myyjä sanoi että kysyy vaimoltaan milloin haku käy. Kiitin ja pyysin kirjoittamaan minulle ajan.
Tuo keskustelu oli eilen aamulla eli tiistaina.
Nyt kun olen sellainen pelkoperse niin pelkään että se ei kirjoitakaan enää... Ehkä se ei haluakaan antaa niitä minulle ja sisustan täällä mielessäni ihan turhaan lastenhuonetta.
En kehtaa kirjoittaa sille kanssa ettei se ahdistu ja luule minua hulluksi tms.
Mitä te tekisitte? Kauanko odottaisitte ennen kuin laittaisitte viestiä?
Olen sellainen järjestelmällinen ihminen ja tykkään suunnitella tarkkaan esim että kello 17 perjantaina haen huonekalut jne ja että tietäisin sen jo tänään keskiviikkona.
Ehkä myyjä on unohtanut, ehkä ei, ehkä antoi toiselle... En tiedä. Mutta en haluaisi vaikuttaa yli-innokkaalta. Ymmärrättekö?
Myyjä sanoi että kysyy vaimoltaan milloin haku käy. Kiitin ja pyysin kirjoittamaan minulle ajan.
Tuo keskustelu oli eilen aamulla eli tiistaina.
Nyt kun olen sellainen pelkoperse niin pelkään että se ei kirjoitakaan enää... Ehkä se ei haluakaan antaa niitä minulle ja sisustan täällä mielessäni ihan turhaan lastenhuonetta.
En kehtaa kirjoittaa sille kanssa ettei se ahdistu ja luule minua hulluksi tms.
Mitä te tekisitte? Kauanko odottaisitte ennen kuin laittaisitte viestiä?
Olen sellainen järjestelmällinen ihminen ja tykkään suunnitella tarkkaan esim että kello 17 perjantaina haen huonekalut jne ja että tietäisin sen jo tänään keskiviikkona.
Ehkä myyjä on unohtanut, ehkä ei, ehkä antoi toiselle... En tiedä. Mutta en haluaisi vaikuttaa yli-innokkaalta. Ymmärrättekö?