miten pukeudutaan baariin, te jotka tiedätte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Jepjep, en olisi ikinä uskonut kysyväni tätä koska mä en ole pukeutunut illanviettoon sitten sen kun aloitin työt baarissa, mutta jos kunnostautuisin. Niin miten? Mikä nyt on in? Kuvia saa linkittää.

Ekkö sä oo nähny niitä ihmisiä siellä baarissa? ;)
No ei, mä pukeudun esmes näin
http://i108.photobucket.com/albums/n27/_auryn_/bilerm.jpg
http://i108.photobucket.com/albums/n27/_auryn_/mkpis.jpg

Mutta eikö se nyt oikeesti riipu ihmisestä itestään ja tyylistään?! Oishan se ankeeta jos baarissa kaikki pukeutus jonkun säännön mukaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ekkö sä oo nähny niitä ihmisiä siellä baarissa? ;)
No ei, mä pukeudun esmes näin
http://i108.photobucket.com/albums/n27/_auryn_/bilerm.jpg
http://i108.photobucket.com/albums/n27/_auryn_/mkpis.jpg

Mutta eikö se nyt oikeesti riipu ihmisestä itestään ja tyylistään?! Oishan se ankeeta jos baarissa kaikki pukeutus jonkun säännön mukaan :o
Hei mä olen ollut äippälomalla maaliskuusta asti baaritöistä. Ett siitä on pirusti aikaa... :ashamed:

Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...

Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Hei mä olen ollut äippälomalla maaliskuusta asti baaritöistä. Ett siitä on pirusti aikaa... :ashamed:

Maaliskuusta? Eihän siitä asti ole maailma niiiiiiin paljoa muuttunu. Eikä edes kahessa vuodessa. :D

Maaliskuusta? Eihän siitä asti ole maailma niiiiiiin paljoa muuttunu. Eikä edes kahessa vuodessa. :D

Kyll se muuttuu..

Mä ajattelin että jos kerrankin näyttäisi siltä että vois mies olla ylpeä. :ashamed:

no multa ei paljon apuja saa... pukeudun baarissa yleensä farkkuhameeseen tai farkkuihin ja yläosassa joku hiaton ja sen päällä pikeepaita/kauluspaita/neulepaita/neuletakki/trikoopaita... sit vyö ja nahkakengät tai talvella saappaat ja se on siinä sit!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...

Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...

Niin ja piti vielä lisätä että riippuu todella paljon baarista mihin olet menossa!

Mä laitan baariin yleensä jotkut hienot farkut tms. ja biletopin.Jotain hienoa ripaus,esim. paidassa,mut muuten aika simppeliä.
Myös vyö tai kivat kengät tekee jo paljon.

Sopisko legginsit, lyhyt farkkuhame vaikka ja joku yläosa... Millainen yläosa?

Mä olen käyttänyt mammapaitoja huhtikuusta asti. :headwall:

sopis, jos tosiaan meinaat legginseissä vielä tarkentua... ja hekä ois tosiaan ihan kiva että yläosankin laittaisit!!! :D

vaikka joku toppi tai hiaton poolo tai joku trikoopaita....

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mullahan on vähemmän paljastava yläosa hameitteni kanssa ;)
Eikä muuten yhtäkään h***a-huutoa ole kuulunu, ikänä :whistle:

Itse asiassa arkena enemmän tuijotetaan suu auki jos farkuissa ja saappaissa liikkuu, kun että baarissa ollessa hameessa ja paidassa...

Esimerkiksi noin polviin asti ulottuva mekko, paksut sukkahousut ja saappaat. Jos mekko on yksinkertainen (siis ei mitään voimakkaita kuvioita, väriltään esim. musta jne.) niin ehdottomasti joku näyttävä kaulakoru ja vaikkapa rannerenkaita myös.

Kirjekuorilaukku on in.

Pillifarkut, saappaat ja pitkänmallinen toppi/paita.

Farkkuminihame, joku paita, leveä vyö, saappaat...

Paha mennä sanomaan mikä just sulle olisi hyvä, sillä on aivan sama onko joku vaate muotia vai ei, jos se näyttää kantajansa yllä naurettavalta. Eli oma tyyli, omannäköisyys, parasta ja hyvännäköistä katseltavaa.

5cf86d56d068abdfd015e8ec21cdde3e.jpg
600b80e1acde76432befcb6bb62307df.jpg
39057c0208bf795f6fd015683e25e632.jpg

Kyll se muuttuu..

Mä ajattelin että jos kerrankin näyttäisi siltä että vois mies olla ylpeä. :ashamed:

Jos haluat että miehesi on ylpeä niin panostaisin sinuna hiuksiin ja meikkiin!Ja asuna jotain yksinkertaista ja simppeliä...Näin kasvosi ja hiuksesi pääsevät oikeuksiinsa!(tämä edellyttää tietenkin sitä että on suhtkoht siedettävän näköiset kasvot ja hiukset ;)) Eli hyvin istuvat farkut tai vaihtoehtoisesti esim. farkkuhame.Yläosaksi farkkujen kanssa toppi jossa saa olla vaikka hilettäkin tai joku katseenvangitsijakohta(vaikkapa se tissivako) Farkkuhameen kanssa yksinkertaisempi yläosa ja mielellään varsinkin näin talvella pitkähihainen.Eikä saa näyttää liian halvalta koska silloin saa kimppuunsa varsinkin valomerkin lähestyessä näitä ei toivottuja räkäkänni-uroita...

Asusteiksi joku hieno vyö ja laukku ja kengiksi vaikka farkkujen kanssa saappaat ja hameen kanssa jotkut sirot korkkarit.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuinka paljon aurynilla painoa ja pituutta?upean näkönen olet.:)

Heh, kiits. Onhan nuo kuvat jo profiiliakin kuluttaneet...
157/47, ihan soppeli omasta mielestä, vähän lisääkin sais tulla :D

Mut eihän kaikki voi tykätä kaikesta. Ja riippuuhan vaatevalinnat siitäkin minne menee, en mä rock-klubille pistäis kovin trenditoppia... Ja kun en trendipaikoissa käy niin en sellasta omistakaan :saint:

aurynin kanssa samoissa mitoissa ja samantapainen on vaatetuskin, ei ole tähän mennessä vielä ihmeemmin huudeltu tai ihmetelty :D riippuu mihin on menossa, mutta poppibaareista en niin perusta.

Mulla suurin osa vaatteista kirppareilta, omaleimaisia ovat takuulla ;) eli trendikäs pukeutuminen ei ole mulle niinkään tärkeää vaan oma fiilis pukeutumisessä.

Pitää olla aika hoikka ja hyvä vartaloinen että noihin milannan ehdottamiin mahan paljastaviin asuihin voi pukeutua julkisesti. Muuten on ruman näköistä jos löysä pulskea pari kertaa raskaana ollut kehtaa esitellä niin avoimesti nahkoijaan mutta mikäss siinä :)

Yhteistyössä