Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei mä olen ollut äippälomalla maaliskuusta asti baaritöistä. Ett siitä on pirusti aikaa... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ekkö sä oo nähny niitä ihmisiä siellä baarissa?![]()
No ei, mä pukeudun esmes näin
http://i108.photobucket.com/albums/n27/_auryn_/bilerm.jpg
http://i108.photobucket.com/albums/n27/_auryn_/mkpis.jpg
Mutta eikö se nyt oikeesti riipu ihmisestä itestään ja tyylistään?! Oishan se ankeeta jos baarissa kaikki pukeutus jonkun säännön mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Hei mä olen ollut äippälomalla maaliskuusta asti baaritöistä. Ett siitä on pirusti aikaa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Hei mä olen ollut äippälomalla maaliskuusta asti baaritöistä. Ett siitä on pirusti aikaa... :ashamed:
Maaliskuusta? Eihän siitä asti ole maailma niiiiiiin paljoa muuttunu. Eikä edes kahessa vuodessa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...
Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sopisko legginsit, lyhyt farkkuhame vaikka ja joku yläosa... Millainen yläosa?
Mä olen käyttänyt mammapaitoja huhtikuusta asti. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sopisko legginsit, lyhyt farkkuhame vaikka ja joku yläosa... Millainen yläosa?
Mä olen käyttänyt mammapaitoja huhtikuusta asti. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...
Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Hei mä olen ollut äippälomalla maaliskuusta asti baaritöistä. Ett siitä on pirusti aikaa... :ashamed:
Maaliskuusta? Eihän siitä asti ole maailma niiiiiiin paljoa muuttunu. Eikä edes kahessa vuodessa.![]()
Kyll se muuttuu..
Mä ajattelin että jos kerrankin näyttäisi siltä että vois mies olla ylpeä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:kuinka paljon aurynilla painoa ja pituutta?upean näkönen olet.![]()