miten pukeudutaan baariin, te jotka tiedätte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
mulla on yleensä toppi ja sit farkut ja korkkarit tai saappaat..

noita vaatteita mitä milanna85 toi esille en uskaltais laittaa tähän kroppaa vaik en olekkaan mikää isokokonen mut en kyl mikään timmikroppanenkaan. mut siis todella hienoo jos uskaltaa ja voi käyttää noita vaatteita. mulla menis ensin rahaa kauneusleikkaukseen monta tonnii ennenkun saan tai kehtaan laittaa noita päälle..

Mua lähinnä häiritsee niissä se, että...

No, me ollaan suomessa. Ja suomi on kylmä maa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
joss_1010401.jpg

Entä joku tän tapanen kerrospukeutuminen?

Tää ois kyllä mun näköistä: mullakun ei tota tukkaa ole, niin hulluttelen ruseteilla kengissä ja laukuissa ja paidoissa, helmillä korvissa jne.. :D
tää vihreä-ruskea paita on kamala :ashamed:

joss_1010401.jpg

Tää ois kyllä mun näköistä: mullakun ei tota tukkaa ole, niin hulluttelen ruseteilla kengissä ja laukuissa ja paidoissa, helmillä korvissa jne.. :D

Musta tää menis mustien pillifarkkujen kanssa ja musta toppi..

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
joss_1010401.jpg

tää vihreä-ruskea paita on kamala :ashamed:

Mä ajattelin jokatapauksessa siis jotain mustaa varmaan, mä en käytä värejä, edelleenkään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Huoh, yks syy miks mä valitsen seurani aikalailla huolellisesti... En jaksais katella tiukkapipoja edes arkena lököpöksyissäni :whistle:
Ja sunlaiset tiukkapipot saa mut vaan enempi vakuuttuneeks siitä, että kannattaa olla ihan oma itsensä, eikä missään tapauksessa pukeutua muiden mielipiteen mukaan. Jos joku valittaa mun vaatteistani, niin... Nojoo, yks hyvä syy olla tutustumatta kyseiseen henkilöön :whistle:

Vaikka onkin varmasti vaikea uskoa,niin en todellakaan oikeasti ole mikään tiukkapipo!Ehkäpä se on tosiaan niin kiinni siitä baarista missä käy...Nimittäin niissä paikoissa missä itse käyn,ei kukaan pukeudu noin.ja niinkuin tuolla aikaisemmin mainitsin niin rockibaarien pukeutumistavoista en niinkään tiedä,kun en ole ikinä käynyt.Voisin kuvitella itsekkin laittavani saman tapaiset vaatteet kesällä päälleni,sillä erotuksella että kenkinä olis ehkä korkkarit...

Ja ihan oikeesti,tarkoitukseni ei ollut valittaa sun vaatteistas vaan pointti oli se että voi pukeutua kauniisti ja seksikkäästi näyttämättä halvalta.Mutta sehän on vaan mun mielipide,joku toinen voi olla toista mieltä.

joss_1010401.jpg

Kiva minusta, vaikka ton päällipaidan värin vaihtasinkin...

ells_1005081.jpg

Käyttäkää nyt oikein mielikuvitustanne: mulla on tälläinen hame. Jos siis mustat legginsit, tämä hame, musta ehkä vähän enemmän kaula-aukkoa jättävä toppi ja toi yllä linkitetty rusettipaita mustana...??

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
joss_1010401.jpg

Kiva minusta, vaikka ton päällipaidan värin vaihtasinkin...

No hei,tässä on hyvä esimerkki siitä halvasti ei halvasti/halvasti pukeutumisesta mikä oli mun pointti!Halvan näköistä olisi jos tuon alustopin jättäisi pois...

ells_1005081.jpg

Käyttäkää nyt oikein mielikuvitustanne: mulla on tälläinen hame. Jos siis mustat legginsit, tämä hame, musta ehkä vähän enemmän kaula-aukkoa jättävä toppi ja toi yllä linkitetty rusettipaita mustana...??

Hyvältä kuullostaa!Entäs asusteet ja kengät?Väri?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
ells_1005081.jpg

Hyvältä kuullostaa!Entäs asusteet ja kengät?Väri?
No niissä löytyy.. :D

Kovissa helminapit, valkoiset ja suuret. Niinkuin aina. :D

Vai pitäisikö hankkia korviin jotain muuta? Kerrankin. Mutta halpaa pitää olla, tyyliin kultajousen alekorista.

Vyö, oisko leveä hyvä? Vai ihan kapea? Molempia löytyy.. on punottu musta isolla hopeisella soljella, kapea musta timanttisoljella, leveä musta missä on vähän tilkuittain pitsiä, ruskeaa nahkaa, niittejä reunassa. On ruskeat saappaat, melko pitkät, tai mustat vähän enemmän nilkkurimaiset (ne kasarit).

Laukkuja on rusetilla, ilman, kirjekuori..

Tupakoitsijoiden olis kuulemma hyvä varustautua näin syksyllä ja talvella esim. pilkkihaalariin, varsinkin ne jotka viihtyy kovastikin paljon kessu suussa alkoholia nautiskellessaan :D

Itse en oo käynyt vissiin pariin vuoteen, niin muuta en osaa sanoa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Hetkinen....!!

Nasu? Tunnetaanko me? Missä sun itsetuntosi on? Pukeudut niin, että viihdyt ja tunnet olosi hyväksi. Mitä hemmettiä sillä on merkitystä mitä muilla on päällä? :o

Ei mun itsetunnossa ole mitään vikaa. :D

Mä käytän vaan näit samoja kuteita joka fucking päivä, ois kiva tietää miltä ihmiset näyttää kun ne on juhlafiiliksellä.

Ja tää korvaa myöskin tyttöjen kanssa oikeassa elämässä suunnittelun. :whistle: :D

Siis en kerta kaikkiaan käsitä, jos itsekin tää yksi sanoo, että "ei se ole multa pois, miten pukeutuu" mutta silti koko ajan kärkkäästi on sanomassa myös h**ran, tyrkyn tai halvan näköiseksi? Aika ristiriitaista minusta :whistle:

Toki kertoo hänen mielihaluistaan jotain, siis sen, että tuo pukeutuminen on hänen mielestään tosi seksikästä ja haluttavaa ;)

Ja samaiselle h**rittelijalle: oletko koskaan ajatellut, että ne miehet bileissä katselevat niitä sinua niukemmin pukeutuneita mielummin ihan siksi, että sinä et arvostelevine, nyrpeine ilmeinesi ja katkerine juttuinesi ole todellakaan tippaakaan kiinnostava, saati haluttava? Miehet eivät yleensä liiemmälti pidä "nalkuttavista akoista" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis en kerta kaikkiaan käsitä, jos itsekin tää yksi sanoo, että "ei se ole multa pois, miten pukeutuu" mutta silti koko ajan kärkkäästi on sanomassa myös h**ran, tyrkyn tai halvan näköiseksi? Aika ristiriitaista minusta :whistle:

Toki kertoo hänen mielihaluistaan jotain, siis sen, että tuo pukeutuminen on hänen mielestään tosi seksikästä ja haluttavaa ;)

Ja samaiselle h**rittelijalle: oletko koskaan ajatellut, että ne miehet bileissä katselevat niitä sinua niukemmin pukeutuneita mielummin ihan siksi, että sinä et arvostelevine, nyrpeine ilmeinesi ja katkerine juttuinesi ole todellakaan tippaakaan kiinnostava, saati haluttava? Miehet eivät yleensä liiemmälti pidä "nalkuttavista akoista" ;)

Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No hei,tässä on hyvä esimerkki siitä halvasti ei halvasti/halvasti pukeutumisesta mikä oli mun pointti!Halvan näköistä olisi jos tuon alustopin jättäisi pois...

Ja mähän en ikuna jättäis alustoppia pois. Joten? :o
Meillä ei nyt näkemykset kohtaa ollenkaan eikä ikinä, so whats the point? :saint:

Tulipahan muuten mieleen, tuskin mainitsin tuolla aiemmin... Tuossa toisessa kuvassa mulla ei edes ole hame, vaan shortsit :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tavattoman säälittäviä nuo huorittelijat. Surkeaa kun ovat itsestään niin epävarmoja, että purkavat pahaa oloaan niihin, joilla sitä itsetuntoa on. Ja kehtaavat vielä julkituoda omaa onnettomuuttaan haukkumalla julkisesti.

Ai itsetuntoa vai? On enemmänkin täydellistä kritiikittömyyttä itseään kohtaan. Ei mun tarvi mennä baariin alasti kohottamaan itsetuntoani...

Ja tämä nti? Fjonga!!! Mä olen nelikymppinen eikä mulla ole vieläkään tollasia jenkkakahvoja... Eli kropan puolesta voisin pukeutua kuin yleinen nainen, mutta ITSEKUNNIOITUS ei antaisi koskaan myöten, ei antanut edes nuorena!!!

Yhteistyössä