Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on ollu jo kalsaritkin housujen alla käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Joo naapurin muksu vetää bikineissä, meillä on melkeen takit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mulla on ollu jo kalsaritkin housujen alla käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Joo naapurin muksu vetää bikineissä, meillä on melkeen takit![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja melle:Mun mies on kesät talvet t-paidassa. Takki siis siinä päällä, mutta sisällä ja ulkona t-paita paitana. Joskus harvoin (esim. luontoreissuilla;pilkkimistä yms) laittaa gollegen/villapaidan. Saunailtoihin sitten laittaa jonkun gollegen, mutta arkivaatettuksena t-paita. Ja sitten valittaa kuumuutta.... :/
Mun äijäni on taas ihan päinvastanen.Alkuperäinen kirjoittaja melle:Mun mies on kesät talvet t-paidassa. Takki siis siinä päällä, mutta sisällä ja ulkona t-paita paitana. Joskus harvoin (esim. luontoreissuilla;pilkkimistä yms) laittaa gollegen/villapaidan. Saunailtoihin sitten laittaa jonkun gollegen, mutta arkivaatettuksena t-paita. Ja sitten valittaa kuumuutta.... :/