Miten siis jotkut tarkenee tällä ilmalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on kesät talvet t-paidassa. Takki siis siinä päällä, mutta sisällä ja ulkona t-paita paitana. Joskus harvoin (esim. luontoreissuilla;pilkkimistä yms) laittaa gollegen/villapaidan. Saunailtoihin sitten laittaa jonkun gollegen, mutta arkivaatettuksena t-paita. Ja sitten valittaa kuumuutta.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Mun mies on kesät talvet t-paidassa. Takki siis siinä päällä, mutta sisällä ja ulkona t-paita paitana. Joskus harvoin (esim. luontoreissuilla;pilkkimistä yms) laittaa gollegen/villapaidan. Saunailtoihin sitten laittaa jonkun gollegen, mutta arkivaatettuksena t-paita. Ja sitten valittaa kuumuutta.... :/

Mun ISÄ on samanlainen; hakee postitkin talvella paljain jaloin; lähtee jalkahiki... ;) :laugh: :o

Meillä pikkuset painelis pihalla pelkissä pikkuhousuissa... Niille saa jatkuvasti olla tunkemassa lisää vaatetta ja silmä kun välttää on takit, sukat ja kengät (vähintään) heitetty taas pois :headwall: :headwall:

Itse palelen villapaidassa ja villasukissa :ashamed: Mutta joo, ei meillä mieskään villapaitaa/takkia tms. pue päälleen ennen pakkasia.

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Mun äijäni on taas ihan päinvastanen. :D Se vetää kolmekkin paitaa päällekkäin ja takin vielä kun ulos lähtee ja siltikin palelee. :whistle:

Yhteistyössä