MOSMO vaunuja myynyt kauppa on nyt suljettu. Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjkkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tais loppua tuotteet eivätkä vissiin saaneet lisää kyselin heltä aijemmin kun valikoima supistui kokoajan niin sanoivat että lisää on tulossa mutta ajankohdasta ei tietoa joten eivät ilmeisesti saaneetkaan

Ovat myynneet tuotteet loppuun, en usko et konkka tuli:) Me ostettiin 500e vaunut sieltä alta kahden sadan:) ja 30e arvosta vauvantavaraa 5eurolla. Tosi tyytyväinen olen ostoksiini=)

Enpä usko että sieltä saa 500 euron vaunuja 200 eurolla. Eiköhän vaunujen arvo ole se 200 e, toki voivat väittää oikeaksi hinnaksi 500 euroa, mutta ei varmasti ole ikinä sillä hintaa myyty.

Harmi kyllä kun loppui, sieltä sai edullisesti myös matkasänkyjä ja rattaita.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Enpä usko että sieltä saa 500 euron vaunuja 200 eurolla. Eiköhän vaunujen arvo ole se 200 e, toki voivat väittää oikeaksi hinnaksi 500 euroa, mutta ei varmasti ole ikinä sillä hintaa myyty.

Harmi kyllä kun loppui, sieltä sai edullisesti myös matkasänkyjä ja rattaita.

nämä kyseiset vaunut taisi olla vuosimallia 2007 jotka myivät pois varastosta aluperänen hinta oli 499e ja 180e myivät pois harkitsin niiden ostoa itekkin mutta ostin kuitenkin jovin naturet

Itse ostin sieltä juuri vuodenvaihteessa rattaat ja matkarattaat, yhteensä 75 euroa.... Ei ole valittamista, kuomurattaat ovat juuri niinkuin Scooterit ja matkarattaat uskomattoman kätevät. Hintaan kuuluivat sadesuojat ja tuolla hinnalla en olisi saanut edes käytettyjä yksiä rattaita, saati sitten kaksia! Taisin saada omani juuri ennen sulkemista, kerrankin onnisti ;)

olen tilannut sieltä paketin hintaan 350? sis.rattaat,matkarattaat,syöttötuolin,sitterin,satteen suojan rattaisiin,renkaitten pumpun,hoitolaukun..olen todella tyytyväinen ostokseen laatu tavaraa ja kestäneet ovat! :)

Erittäin tyytyväisiä ollaan oltu meidän Mosmo-vaunuihin, mutta nyt vauva-ajan ja 1v. käytön jälkeen olisi hyvät vaunut myynnissä. Kysy lisää! mirbella@gmail.com

Yhteistyössä