[QUOTE="jeps";23548430]Meillä ihan sama tilanne, lapsi nyt 1-vuotias ja tuntuu että halut ovat melkein vähenemään päin edelleen. Imetys ei onnistunut myöskään minulla. Minua oikein naurattaa välillä, kun mies on ottanut niin marttyyrimaisen asenteen, vaikka olen pyytänyt häntä odottamaan, että jos tilanne vaikka korjaantuisi myöhemmin. Uskon että jos saisin nukkua parit pitkät yöunet peräkkäin, tilanne saattaisi ehkä olla eri, mutta tiedä häntä. Väsynyt olen joka tapauksessa.
Minä olen välillä suostunut seksiin, vaikka en oikeasti olisi halunnut. Saan kyllä itseni jonkunasteisesti innostumaan, mutta ei seksi ole kuitenkaan ollenkaan sellaista kuin se normaalisti on. Oletteko te tehneet niin vai sanoneet ei joka kerta? Ei siitä kyllä oikein kiva olo jää, jos ei oikeasti haluta.[/QUOTE]
Mä olen kanssa suostunut seksiin, vaikka ei olisi kiinnostanutkaan. Ja jotenkin tuosta tulee sellainen olo, että se on vain yksi asia muiden joukossa, jota minulta vaaditaan ja joka on tehtävä. Eli ei kiva olo ollenkaan.
Eniten ärsyttää miehen painostus. Välillä annan juuri siksi, että saisin seuraavana päivänä olla rauhassa, mutta en saa kyllä olla. Joka päivä sama jankutus aiheesta, ja minä ainakin hermostun nimenomaan siitä, jos jostakin aiheesta jankutetaan vaikka olisin jo kertonut mielipiteeni kymmenen kertaa. Välillä olen niin raivona, että tekisi mieli sanoa miehelle että etsii jostakin naisen, joka haluaa seksiä ja jättää minut rauhaan. Ymmärrän kyllä miestäni ja hänen tarpeitaan, mutta en saa itseäni pakotettua haluamaan seksiä.