Mä valvon välillä monta yötä putkeen ku en pysty nukkuun ku pelkään pimeetä :ashamed: nukun sit päivällä ja mies hoitaa poikaa :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mutta hei pitäkää valot päällä yöllä jos teitä pelottaa? ja mitä te oikeasti pelkäätte? Mä näen henkiä eikä niiss ole mitään pelättävää! ne tulee oli sitten yksin tai ei!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mutta hei pitäkää valot päällä yöllä jos teitä pelottaa? ja mitä te oikeasti pelkäätte? Mä näen henkiä eikä niiss ole mitään pelättävää! ne tulee oli sitten yksin tai ei!!!
No en mä mörköjä pelkää tai pimeää. Mä pelkään et saan sairaskohtauksen enkä löydä adrenaliinipiikkiä pimeässä tai tarpeeksi ajoissa tai puhelin on hukassa (vaikka ne molemmat on aina mun yöpöydällä ) ja sitten kuolen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mutta hei pitäkää valot päällä yöllä jos teitä pelottaa? ja mitä te oikeasti pelkäätte? Mä näen henkiä eikä niiss ole mitään pelättävää! ne tulee oli sitten yksin tai ei!!!
No en mä mörköjä pelkää tai pimeää. Mä pelkään et saan sairaskohtauksen enkä löydä adrenaliinipiikkiä pimeässä tai tarpeeksi ajoissa tai puhelin on hukassa (vaikka ne molemmat on aina mun yöpöydällä ) ja sitten kuolen.
No voi herranen aika!!! Ei se pimeäsiihen sairaskohatukseen auta! Ja jätä pieni valo sen adrenaliinipiikin takia...tai phelimen! Vaikka ne tosiaan ovat siinä pöydälä ja varmasti ihan pimeässäkin ne löytäisit?!?!? Miksi siis kummassa pelkäät ja mitä???
Sama täällä. Kun mies on yövuorossa, nukun valot päällä ja luen niin kauan, kunnes nukahdan. Olen nähnyt lapsesta asti helposti myös painajaisia. Jos mies on vieressä, hän herättää, koska liikehdin levottomasti ja painajaisuni loppuu.Alkuperäinen kirjoittaja Nek0:nukahdan yksin ollessani vasta sitten, ku oon niiiiin väsyny et silmät vaan menee kiinni.. ja pimeetä pelkään myös.. :/