Muita, jotka eivät tykkää olla yksin yötä kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mäki pelkään ihan sairaasti yksin nukkumista.. nukahdan yksin ollessani vasta sitten, ku oon niiiiin väsyny et silmät vaan menee kiinni.. ja pimeetä pelkään myös.. :/
Luulin oikeesti et aikuisena menis tälläsetki pelot pois, mut ei näköjää.. :D

Kiva opettelu ku äijä lähtee armeijaan heinäkuussa.. :| :laugh:

Huh joten kiva kuulla ettei ole pelkonsa kanssa ainoa. Jotenkin sitä on vain olettanut että kun vanhenee niin kammo menee ohi mutta ei :laugh: Jotenkin omasta mielestäni ongelmani on nolo, mutta toisaalta en pidä toisten samaa ongelmaa nolona hmm.. yksin ollessani nukutan itseni kirjalla :D ja valot on pakko palaa eteisessä.. joskus on jopa pakko pitää radiota hiljaisella :o ...

No mutta hei pitäkää valot päällä yöllä jos teitä pelottaa? ja mitä te oikeasti pelkäätte? Mä näen henkiä eikä niiss ole mitään pelättävää! ne tulee oli sitten yksin tai ei!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mutta hei pitäkää valot päällä yöllä jos teitä pelottaa? ja mitä te oikeasti pelkäätte? Mä näen henkiä eikä niiss ole mitään pelättävää! ne tulee oli sitten yksin tai ei!!!

No en mä mörköjä pelkää tai pimeää. Mä pelkään et saan sairaskohtauksen enkä löydä adrenaliinipiikkiä pimeässä tai tarpeeksi ajoissa tai puhelin on hukassa (vaikka ne molemmat on aina mun yöpöydällä ) ja sitten kuolen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No en mä mörköjä pelkää tai pimeää. Mä pelkään et saan sairaskohtauksen enkä löydä adrenaliinipiikkiä pimeässä tai tarpeeksi ajoissa tai puhelin on hukassa (vaikka ne molemmat on aina mun yöpöydällä ) ja sitten kuolen.

No voi herranen aika!!! Ei se pimeäsiihen sairaskohatukseen auta! Ja jätä pieni valo sen adrenaliinipiikin takia...tai phelimen! Vaikka ne tosiaan ovat siinä pöydälä ja varmasti ihan pimeässäkin ne löytäisit?!?!? Miksi siis kummassa pelkäät ja mitä???

En mäkään tykkää olla yöllä yksin kotona,varsinkaan näin pimeesee aikaan. Nytkin ku istun täs koneella ni on ilkee tunne et joku kattelee ikkunan takana tai sit öisin ku menee kylppärii ni äkkiä valot eka päälle sinne jos joku olis vaik saunan ikkunasta mönkiny sisään. Ja oli tosi vaikee nukkua ku jäin yksin, mut siihen sit tottui ja alko nukkuu paremmin.Nyt on ihana pikkutuhisija viekus! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No voi herranen aika!!! Ei se pimeäsiihen sairaskohatukseen auta! Ja jätä pieni valo sen adrenaliinipiikin takia...tai phelimen! Vaikka ne tosiaan ovat siinä pöydälä ja varmasti ihan pimeässäkin ne löytäisit?!?!? Miksi siis kummassa pelkäät ja mitä???

No olipas ystävällisesti kirjoitettu. En pelkää pimeää vaan kotona olemista yksin yöllä. Mulle on jäänyt ihan tarvittavat traumat kahdesta läheltä piti tilanteesta etten kyl jaksa lukea tuommoista paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nek0:
nukahdan yksin ollessani vasta sitten, ku oon niiiiin väsyny et silmät vaan menee kiinni.. ja pimeetä pelkään myös.. :/
Sama täällä. Kun mies on yövuorossa, nukun valot päällä ja luen niin kauan, kunnes nukahdan. Olen nähnyt lapsesta asti helposti myös painajaisia. Jos mies on vieressä, hän herättää, koska liikehdin levottomasti ja painajaisuni loppuu.

Mulla oli nuorempana tuo ongelma mutta nykyään sitä nauttii kun yön yksin kotona!!!!! voi asettua sohvalle syödä karkkia kattoa telkusta just sitä mitä haluaa vallata koko asunnon käyttöönsä.. mikäs sen mukavampaa!!! :saint:

Kyllä, se vaivasi vielä tässä kymmenisen vuotta sitten. Nyttemmin olen parantunut pahimmasta pimeän pelosta ja yksinäisyydestä. Otan niin mielelläni sen täysin yksinäisen vapaaillan. Ehkä siksi niitä yksinäisiä öitä on lakannut pelkäämästä, kun on jatkuvasti jonkun kanssa. Koko ajan joku on ihossa kiinni. Nyt jos saan olla sen yhden illan ja yön aivan omissa oloissani, se tuntuu upealle. Ei sitä kauan kestä ja alkaa se tietysti ajan kanssa käydä ikäväksi, kun ob läheisiä ihmisiä ikävä, mutta silloin tällöin. Oma rauha, oma tila, käytössä koko asunto, koko sänky ja voit tehdä juuri sitä mitä haluat, syödä ja mässätä mitä haluat, rapistella vaikka karkkipusseja, valloittaa koneen, järjestellä lastenhuoneen vaatekaappeja :D you name it :D mitä vain...

Tuota juu en pelkää yksin olemista ja omaan kans aikas hyvän mielikuvituksen jos hiivittää niin jätän eteiseen valon päälle. Kyllä siihen tottuu kun asuu vähän aikaa yksin ja kyllä nyt jos joku sanois et saat olla yksin kotona niin jo vaan passais mulle.

Vaikea sanoa, kun aina on lapset samassa huushollissa nukkumassa. Aikanaan kun yksin asuin, asuin kerrostalossa ja kaikki yllä, alla ja sivulla olevat yhmiset toivat turvaa. Luulen, että pärjäisisin nyt tässä yli 100 vuotta vanhassa omakotitalossa ihan hyvin myös yksin paremminkin , kuin lasten kanssa, koska jos silloin joku murtautuisi, mun ei tarvitsisi suojata muuta kuin itseäni :/

Yhteistyössä