Mun täytyy pikkuisen kehua itseäni :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä olen ollut reilusti yli 10 vuotta pahasti koukussa Pepsi Maxiin. Oon juonut sitä joka ainoa päivä vähintään 1,5 litraa. Se on ollut jo yleinen vitsikin: siellä missä on Turkilmas, siellä on myös Pepsipullo :D.

Olen keväästä asti vähentänyt hiljalleen limsan juomista. Välillä olen retkahtanut ja sitten taas palannut ruotuun. Nyt on mennyt jo pitkään niin, että olen vaan viikonloppuisin ostanut 2-packin.

Nyt kuitenkin huomasin, että mun ei enää tee mieli Pepsi Maxia ja viimeisin juomani pullo maistui oikeesti tosi pahalta. Olen siis vihdoinkin tainnut vieroittua Pepsistä :D.

Nih ja mähän olen ollut myös ikuisuus- laihiksella. Aloitin elokuussa 2008 ja matka jatkuu edelleen. Kilot on karisseet piinallisen hitaasti ja niitä kiloja on edelleen järkyttävän paljon. Otin kuitenkin eilen piruuttani mittoja vyötäröltä ja lantiolta. Yllätyksekseni huomasin, että mun vyötäröltä on tässä ajossa kadonnut huikeat 27 cm!! Lantiokin oli reilusti kaventunut, mutta nyt en valitettavasti muista kuinka paljon. Jee :D

Hyvä!

Ja tuo pepsin juonti on aika huono tapa, mutta onneksi on huonompiakin vaihtoehtoja :D

Saat olla kyllä ylpeä kun olet pystynyt tavoista luopumaan, se voi olla todella rankkaa vaihtaa jokapäiväiset normaalit rutiinit pois.

Niin ja onnea senteistä! =) Parempi se mun mielestä on hitaasti mutta varmasti kuin että pika dieetti ja parin viikon päästä sentit on tullu tuplasti takasi!

Joo, mä koitan kanssa itselleni tässä vakuutella, että parempi tiputtaa hitaasti ja pysyvästi. Mä olen aiemmin monestikin onnistunut tiputtamaan paljon kiloja nopeasti ja saanut ne sitten hyvinkin äkkiä takaisin. Nyt olen hiljalleen totuttanut itseäni uusiin elämäntapoihin ja vaikka olenkin repsahdellut MONTA kertaa matkan aikana, niin tietyt asiat on muuttuneet pysyvästi.

Ja tosta Pepsin lopettamisesta mä olen erityisen ylpeä, sillä mä en oikeesti juonut muuta kuin Pepsiä ennen. Nyt juon vettä ja tykkäänkin siitä :). Niin ja todellakin on vaikea muuttaa tapojaan, ainakin multa näyttää vievän rutkasti aikaa ennen kuin opin. Vanhan koiran on vaikea oppia uusia temppuja ;).

Mäkin yllätyin noista kadotetuista senteistä. Ilkeä piru sisälläni kuiskii siitä, miten paljon on vielä jäljellä ja lisää kadotettavaa. Kovasti koittaa vähätellä saavutuksiani, mutta kaikesta huolimatta koitan olla tyytyväinen tähänkin. Ja vuoden päästä senttejä on toivottavasti kadonnut taas paljon lisää :)

Mun sisko oli joskus Pepsi Max koukussa. Yritti samalla myös laihduttaa, mutta joku tutkimus paljasti, että Pepsi Maxissa on joku makeutusaine joka sitoo rasvaa itseensä ja laihtuminen vaikeutuu. Sisko luuli, että sokeritonta limsaa voi juoda miten paljon tahansa koska siinä ei ole kaloreita, mutta totuus olikin se että sokeriton juoma esti laihtumisen...

[QUOTE="Mona";22330518]Mun sisko oli joskus Pepsi Max koukussa. Yritti samalla myös laihduttaa, mutta joku tutkimus paljasti, että Pepsi Maxissa on joku makeutusaine joka sitoo rasvaa itseensä ja laihtuminen vaikeutuu. Sisko luuli, että sokeritonta limsaa voi juoda miten paljon tahansa koska siinä ei ole kaloreita, mutta totuus olikin se että sokeriton juoma esti laihtumisen...[/QUOTE]

Mä olen kanssa luullut että koska Maxissa ei ole kaloreita, niin sitä voi juoda vaikka hur mycket. Mä olen jo aikoja sitten vaihtanut kaikki kevyttuottet kunnon tavaraan, käytän voita, kevytmaitoa jne. jne. Eipä ole silti kiloja lisääntynyt, vaan ekaa kertaa PIIIITKÄÄN aikaan pääsin jopa uudelle kymppikilolle. Eli saattaa olla väitteessä kyllä perää :).

Mä olin jo pitkään Pepsi Maxista vapaa (vaihdoin sen hiilihapolliseen veteen) mutta nyt viimeaikoina mun on ollut pakko juoda Pepsiä pysyäkseni päivät hereillä, on vaan niin mieletön väsymys. Kahvia en oo koskaan pystynyt juomaan, jo hajukin tekee pahaa :x
Oon antanut itselleni anteeksi, vois niitä pahempiakin tapoja olla.

Mä olin jo pitkään Pepsi Maxista vapaa (vaihdoin sen hiilihapolliseen veteen) mutta nyt viimeaikoina mun on ollut pakko juoda Pepsiä pysyäkseni päivät hereillä, on vaan niin mieletön väsymys. Kahvia en oo koskaan pystynyt juomaan, jo hajukin tekee pahaa :x
Oon antanut itselleni anteeksi, vois niitä pahempiakin tapoja olla.

Mä opettelin juomaan juurikin tuota kahvia. Ja sen ansiosta sain vatsanikin toimimaan paremmin :). Mutta joo, on niitä todellakin pahempiakin tapoja. Mua itseäni alkoi hirvittää kun huomasin, että Maxissa ei ole veden lisäksi mitään luonnollisia ainesosia. Sen takia halusin päästä siitä eroon.

Yhteistyössä