Mun ystävä elää melkosta elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh-Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huh-Heli

Vieras
Mun kaveri on 26v-yh-äiti ja aika kovaa on meno. Viime vkl oltiin lauantaina bailaamassa ja siinä sitten selvis, että hän oli ollu perjantainakin bailaamassa ja menny jonkun miehen luokse. No nyt taas yksi (tosi komee kyllä) karpaasi nappas sen kainaloonsa ja ne poistu baarista...

No eilen oltiin sit sovittu, et meen sen luo lasten kanssa iltapäivällä kello 16.30. No kun menin, niin kaverini kämpässä oli just yks mies tekemässä lähtöö ja kaverini sano, että mummu tuo lapset kohta. Sen verran selvis sitten, että oli tän miehen napannut mukaan ihan biitsiltä tiistaina.

Kolme miestä alle viikon sisään, ei paha :) Ja nyt taas ensi vkl bailaamaan ainakin lauantaina...

Kerranhan sitä vain eletään ;) Ollessani sinkkuna minulla oli "parhaimmillaan" 6 miestä saman viikon aikana, noista 4 oli ihan uusia tuttuja ja 2 vakkaria :) Miehet eivät tietenkään toisistaan tietäneet ;)

[QUOTE="Milla";26467589]Kerranhan sitä vain eletään ;) Ollessani sinkkuna minulla oli "parhaimmillaan" 6 miestä saman viikon aikana, noista 4 oli ihan uusia tuttuja ja 2 vakkaria :) Miehet eivät tietenkään toisistaan tietäneet ;)[/QUOTE]

No ilmankos mulle ei sitten riitä miehiä, kun sunlaiset on kaikki ottaneet. :D

[QUOTE="Heidi";26467628]Pysy sinä horottelija vaan poissa tältä palstalta. Saastaa voi tarttua muuten sinuunkin. Hui.[/QUOTE]

Sinähän tässä saastasta puhut, en minä :laugh:

[QUOTE="Heidi";26467621]Hienoa, että ystävälläsi riittää vientiä. Eipä käy elämä tylsäksi ja on sitten kiikkustuolissa jotain, mitä muistella.

Minä muistelen jo nyt nelikymppisenä parhaimpia panojani kaiholla. Onneksi olen saanut kokea ne.[/QUOTE]

Aika tylsää ja ankeaa on elämä olluti jos ei ole muuta muisteltavaa vanhana kuin panot:O

Mikäs siinä, jos tykkää tehdä hommat tossa järjestyksessä. Ite mielummin biletin ja kieputin miehiä ekana ja nyt, kun on lapset, niin vietän aikani niiden ja mieheni kanssa. Mut joka lyylillä oma tyyli...

[QUOTE="vieras";26467636]Aika tylsää ja ankeaa on elämä olluti jos ei ole muuta muisteltavaa vanhana kuin panot:O[/QUOTE]

Eipä tuo kirjoittaja tainnut sanoa VAIN niitä muistelevansa. Kyllä itsekin muistelen välillä "villejä vuosiani" salaa naureskellen, ja ajattelen kauhulla että millastahan elämää omat lapset tulee elämään. Kun ite menin sillai "veitsen terällä", että oli siinä hilkulla oliko kaikki hauska enää hauskaa vai meneekö överiksi. Itse selvisin kunnialla ja aika railakkaasti ilakoiden kunnes rauhotuin ja perustin perheen suit sait sukkelaan. Se hyvä puoli on, että kun on tullut "elettyä" niin tietää mitä se on, eikä kaivele mielessä että ois pitäny sitä ja tätä tehä. Ja myös sikäli hyvä että uskoisin omista lapsistanikin paremmin näkevän missä mennään ja voin yrittää olla avuksi, kun olen nähnyt elämää, erilaistakin elämää.

[QUOTE="Heidi";26467621]Hienoa, että ystävälläsi riittää vientiä. Eipä käy elämä tylsäksi ja on sitten kiikkustuolissa jotain, mitä muistella.

Minä muistelen jo nyt nelikymppisenä parhaimpia panojani kaiholla. Onneksi olen saanut kokea ne.[/QUOTE]

Joo, mulla ei oo mitään mitä voin sitten vanhana muistella.. :ashamed:

Juu, ei se muakaan haittais jos ois vähän enempi vipinää. Mutta sitä ite jotenkin ettii alitajuisesti sitä "oikeaa" eikä niin vain suinpäin syöksy miehen kanssa sänkyyn. No yleensä ku oon ollu baarissa, niin mun äiti on meillä yötä, joten en ois ees kehdannu. Taidanpa ens vlk laittaa muksut sen luo.

Juu ja ei toi mun kaveri aina oo ollu tommonen. Teininä oli muutamia seksijuttuja, mutta sitten tapas 17v tulevan miehensä ja se suhden kesti 17-25v. Tuon jälkeen sitten kyllä ollu menoa kiihtyvällä tahilla...

Mut kiva sen kaa on lähtee bailamaan, koska aina sattuu ja tapahtuu. Viimeksikin tuli hulluteltuu oikeen olantakaa ja tuli mm. oltua baarissa minimekoissa ilman pikkuhousuja :)

[QUOTE="Heidi";26467628]Pysy sinä horottelija vaan poissa tältä palstalta. Saastaa voi tarttua muuten sinuunkin. Hui.[/QUOTE]

MITÄ, onko tää palsta vaa horoile???????????????????????? :O mä luulin että täällä saa käydä ihmettelee kaikki ERILAISIEN MORAALIEN KANNATTAJAT. Kaikki ei jaa piparia ihan kaikille ;)

Eipä tuo kirjoittaja tainnut sanoa VAIN niitä muistelevansa. Kyllä itsekin muistelen välillä "villejä vuosiani" salaa naureskellen, ja ajattelen kauhulla että millastahan elämää omat lapset tulee elämään. Kun ite menin sillai "veitsen terällä", että oli siinä hilkulla oliko kaikki hauska enää hauskaa vai meneekö överiksi. Itse selvisin kunnialla ja aika railakkaasti ilakoiden kunnes rauhotuin ja perustin perheen suit sait sukkelaan. Se hyvä puoli on, että kun on tullut "elettyä" niin tietää mitä se on, eikä kaivele mielessä että ois pitäny sitä ja tätä tehä. Ja myös sikäli hyvä että uskoisin omista lapsistanikin paremmin näkevän missä mennään ja voin yrittää olla avuksi, kun olen nähnyt elämää, erilaistakin elämää.

Joo, arvaa vaan kaduttaako mua kun en "elänyt" ja nyt sitten oon liian vanha siihen ja vaan yksin vanhenen ja odotan kunnes kuolen. :'(

[QUOTE="ap";26467703]Juu, ei se muakaan haittais jos ois vähän enempi vipinää. Mutta sitä ite jotenkin ettii alitajuisesti sitä "oikeaa" eikä niin vain suinpäin syöksy miehen kanssa sänkyyn. No yleensä ku oon ollu baarissa, niin mun äiti on meillä yötä, joten en ois ees kehdannu. Taidanpa ens vlk laittaa muksut sen luo.

Juu ja ei toi mun kaveri aina oo ollu tommonen. Teininä oli muutamia seksijuttuja, mutta sitten tapas 17v tulevan miehensä ja se suhden kesti 17-25v. Tuon jälkeen sitten kyllä ollu menoa kiihtyvällä tahilla...

Mut kiva sen kaa on lähtee bailamaan, koska aina sattuu ja tapahtuu. Viimeksikin tuli hulluteltuu oikeen olantakaa ja tuli mm. oltua baarissa minimekoissa ilman pikkuhousuja :)[/QUOTE]

Kuulostaa kivalle. :) Voi kun olis ihanaa, että joku ottais mutkin mukaan joskus, ja pääsis jonnekin ja sais elää. :)

Höh, mitä oikein puhut, Tiukun äiti? Onko sinun mielestä elämistä jokin baarissa itsensä tyrkyttäminen?:O Mites matkailu, konserteissa ym. käynti? Minusta jotenkin järkyttävää. Ymmärrän teinien ja juuri 18-vuotta täyttäneiden kokevan moisen tyrkkynä olemisen coolina, mutta että aikuiset ihmiset..

Yhteistyössä