H
hyi
Vieras
Sä et ole sen ystävä. Ystävät ei kirjoittele toisistaan tällaista skeidaa nettipalstoille. Häpeä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26467746:Joo, arvaa vaan kaduttaako mua kun en "elänyt" ja nyt sitten oon liian vanha siihen ja vaan yksin vanhenen ja odotan kunnes kuolen. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;26467812:Höh, mitä oikein puhut, Tiukun äiti? Onko sinun mielestä elämistä jokin baarissa itsensä tyrkyttäminen?:O Mites matkailu, konserteissa ym. käynti? Minusta jotenkin järkyttävää. Ymmärrän teinien ja juuri 18-vuotta täyttäneiden kokevan moisen tyrkkynä olemisen coolina, mutta että aikuiset ihmiset..
Mikäköhän siinä on, että jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen niin hän on huora(joka muuten ottaa rahan seksistä, jos ette sattuneet tietämään!),lutka, what ever?Jotenkin tuntuu, että nuo nimittelijät ovat kateellisia rumiluksia ketkä eivät itse saa seuraa.
Alkuperäinen kirjoittaja missä kunnon naiset;26467825:eli olet ns. huora?
Hey, come on... Siis kuin vanha sä oot jos oot liian vanha SIIHEN?? Mun mummokin alkoi leskeksi jäätyään elellä nuoruuttaan takas, nappasi nuoruudenheilansa vähäks aikaa ja sit vaihto toiseen. Ainoo ongelma on sit vanhana se, että kuolema on se joka ajaa vaihtamaan partneria. Nyt mummokin on vaan sinkku, kun ei jaksanu enää uutta etsiä edellisen kumppanin kuoltua, eli ilmeisesti sit siinä päälle 70 voi olla liian vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26467913:31.. En ole siis nuori ja nätti enään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26467872:Siis tarkoitan muutakin kun baarissa käymistä. (mähän en ikinä edes käy :ashamed: )
Mutta juu, ei oo tullut matkailtua, eikä käytyä yhtään missään muualla ja vasta näin vanhana tajusin sen. Tarkoitan kodin ulkopuolella liikkumista, sitä että näkee ja tutustuu uusiin ihmisiin ja asioihin ja tekee asioita joista nauttii.![]()
Täytyyhän helppoja nakkeja olla, ettei pelimiesten tarvitse tuhlata aikaansa turhuuksiin. Kun panettaa niin löytyy aina joku vakkari pano, ellet sinä niin joku toinen, puhelimessa on paljon tilaa vakkareille.
Minullakin on paljon hyviä panoja vaimon kanssa muisteltavana. Ei ole ollut ankeaa eikä tylsää. Eniten arvostan, ettei tarvitse muistella niitä yksin.
Hey, come on... Siis kuin vanha sä oot jos oot liian vanha SIIHEN?? Mun mummokin alkoi leskeksi jäätyään elellä nuoruuttaan takas, nappasi nuoruudenheilansa vähäks aikaa ja sit vaihto toiseen. Ainoo ongelma on sit vanhana se, että kuolema on se joka ajaa vaihtamaan partneria. Nyt mummokin on vaan sinkku, kun ei jaksanu enää uutta etsiä edellisen kumppanin kuoltua, eli ilmeisesti sit siinä päälle 70 voi olla liian vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;26467926:ystävälläsi on nyt vain tietty vaihe elämässään ja antaa hänen nauttia siitä.
Kyllä mullakin miehiä riittäisi (3n lapsen yh) mutta en valkkaa kuin joskus jonkun, mutta siitä ei tarvitse kaikille huudella.
Ystäväviä on ja baarissa voi kulkea, mutta mukavinta on olla lasten kanssa kotona,ulkona ja matkustella ymymym...
Tiukun äiti? Onko elämäsi vain kotona olemista? Saatko lapsiasi hoitoon helposti? Mistäpäin Suomea olet?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26468219:Joo. Mun elämä on vaan kotona olemista lasten kanssa.
Lapset saisin hoitoon kyllä ihan useinkin, mutta kun en osaa lähteä yksin mihinkään.