Alkuperäinen kirjoittaja Desperate Housewifes:Onks teillä puutarhuria?![]()
Meillä on. Muutamakin. Harmi, että ovat sukua..
Olis edes jotain silmän iloa, kun kotirouvana ei muutakaan oo..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Desperate Housewifes:Onks teillä puutarhuria?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Etkö itse ole taloudellisesti riippuvainen työnantajastasi ja hänen maksamastaan palkasta? Ihmisen ei kuulukaan olla muista riippumaton vaan tukeutua muihin ja antaa tukea.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Etkö itse ole taloudellisesti riippuvainen työnantajastasi ja hänen maksamastaan palkasta? Ihmisen ei kuulukaan olla muista riippumaton vaan tukeutua muihin ja antaa tukea.
Näin on, mutta riski jäädä työttömäksi on paljon pienempi ja siinä on irtisanomisajat ym. Mitenkö parisuhde sujuu jos toinen on taloudellisesti riippuvainen toisesta? Kuinka kauan mies sitten viitsi katsella tuollaista elättiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Näin on, mutta riski jäädä työttömäksi on paljon pienempi ja siinä on irtisanomisajat ym. Mitenkö parisuhde sujuu jos toinen on taloudellisesti riippuvainen toisesta? Kuinka kauan mies sitten viitsi katsella tuollaista elättiä?
Mielestäni lapsia kotona hoitava ja kodista huolehtiva nainen ei ole elätti.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kodin/lastenhoitaja? Kyse ei siis ole parisuhteesta vaan työnantajasta ja työntekijästäTai eräänlaisesta prostituutiosta - antamalla seksiä niin toinen maksaa sitten ylläpidosta. Aika kätevä diili - tosin kaikki eivät halua olla maksullisia naisia tai kodin/lastenhoitajia.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Kyllä sulla varmaan on aika paljon isompi riski jäädä työttömäksi kuin kotiäidillä, noin jos tarkkoja ollaan. Parisuhde voi olla hyvinkin vahva vaikka perheellä olisi ihan yhtenäinen talous riippumatta siitä kuka tienaa ja mitä. Joidenkin miehet osaavat oikeasti arvostaa sitä että nainen hoitaa kodin ja lapset kun hän käy töissä. Kaikki eivät vaadi mitään viivottimella vedettyä "tasa-arvoa" joka asiassa, vaan eri perheille toimii eri asiat.
Hassua että mä tiedän kyllä näitä perheitä joissa vaimo on kotiäitinä pidempäänkin eikä näissä juuri eroja tapahdu, kun taas kaikki eronneet keitä kärkeen mieleen tulee, on näitä hyvinkin 'minun rahat ja sinun rahat' ihmisiä joille oma ura ja omat jutut on tosi tärkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän se riski ole noin 50% luokkaa. Ymmärrän hyvin että on kätevää kun saa kodin/lastenhoitajan ja samalla seksiä suhteellisen pienellä kustannuksella. Mutta kyllä moni mies haluaa oikean parisuhteeseen (eikä vaan maksullista seksiä) missä kumpikin panostaa perheen eteen eikä jäädä elämään loputtomiin miehen rahoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olisi aika noloa olla vielä aikuisena taloudellisesti riippuvainen mutta jos sinulla on omat säästöt jolla elätät itseäsi niin mikäpä siinä.
Mielestäni lapsia kotona hoitava ja kodista huolehtiva nainen ei ole elätti.
Kodin/lastenhoitaja? Kyse ei siis ole parisuhteesta vaan työnantajasta ja työntekijästäTai eräänlaisesta prostituutiosta - antamalla seksiä niin toinen maksaa sitten ylläpidosta. Aika kätevä diili - tosin kaikki eivät halua olla maksullisia naisia tai kodin/lastenhoitajia.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän se riski ole noin 50% luokkaa. Ymmärrän hyvin että on kätevää kun saa kodin/lastenhoitajan ja samalla seksiä suhteellisen pienellä kustannuksella. Mutta kyllä moni mies haluaa oikean parisuhteeseen (eikä vaan maksullista seksiä) missä kumpikin panostaa perheen eteen eikä jäädä elämään loputtomiin miehen rahoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Toki se kuullostaa ihanalta ajatukselta että voi jäädä kotiin lorvimaan ja elanto hoituu antamalla seksiä mutta se on kyllä varsinainen sudenkuoppa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Meillä miehen äiti on ollut kotiäiti kohta 30 vuotta. =) Kukaan ei tosin ajattele, että hän olisi joku prostituoitu vaan häntä kohdellaan kuin kuningatarta.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:...ja mitä tuohon miesten mielipiteeseen tulee: Itse kun olen miehiltä kysellyt on monelle ollut tuollainen järjestely yksi mahdollisuus. Moni mies pitää ajatuksesta että saa elättää perheen ja että lapsilla on hyvä äiti, ja että voi tulla työpäivän jälkeen kotiin valmiiseen pöytään jne. En näe siinä mitään ongelmaa jos järjestely molemmille osapuolille sopii ja kotonaolevalle on joku "vakuutus" eron varalle. Koulutus on hyvä olla, sen lisäksi esim vapaaehtoinen eläkesäästäminen tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Meillä miehen äiti on ollut kotiäiti kohta 30 vuotta. =) Kukaan ei tosin ajattele, että hän olisi joku prostituoitu vaan häntä kohdellaan kuin kuningatarta.
Eihän siinä ole mitään vikaa että on prostituoitu - kyllähän heitä voi kohdella kuin kuningattariaKaikkia ei vaan kiinnosta sellainen "ura".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Toki se kuullostaa ihanalta ajatukselta että voi jäädä kotiin lorvimaan ja elanto hoituu antamalla seksiä mutta se on kyllä varsinainen sudenkuoppa.
Elanto ei tule seksistä vaan kodinhoidosta. Eli miehen ei tarvitse osallistua kodin hommiin lasten kanssa oloa lukuun ottamatta. Jos molemmat ovat töissä niin silloinhan kotityöt jaetaan ja mies menettää vapaa-aikaansa. Kyse on siitä onko saavutettu vapaa-aika miehelle miten tärkeää ja myös siitä, miten tärkeänä perhe pitää sitä, että toinen vanhempi on kotona lasten kanssa.