E
epätoivoinen
Vieras
Auttakaa hyvät ihmiset, oma mustasukkaisuuteni tekee mut hulluksi. Minulla on huono itsetunto, tiedän sen ja miehenikin tietää. Olin aika pyöreä kun tapasimme, paljon pyöreämpi kuin nyt, mutta en koskaan epäillyt etteikö mieheni pitäisi minusta. Parin vuoden kuluttua tapaamisesta mieheni kannusti minua laihduttamaan ja pudotin ison määrän kiloja. Alkuun olin loukkaantunut, mutta silloin ja edelleen kuitenkin kiitollinen, kun mieheni auttoi minua laihtumaan. Ensimmäisen lapsen jälkeen jäi kymmenen liikakiloa, jotka kieltämättä vaivaavat itseänikin ja mieheni on suoraan sanonut, että ne häiritsevät häntä. Toisaalta, on myös sanonut, ettei se tarkoita, etteikö hän rakastaisi minua, pitäisi minusta tai nauttisi seksistä kanssani. Nyt olen raskaana loppusuoralla ja olo on kuin norsulla. Epävarmuus nostaa päätään jatkuvasti ja löydän itseni tekemästi ihan hölmöjä asioita - mm. tarkastamasta, onko miehellä kondomeja jossain tai missä sivuilla hän on netissä pyörinyt. Tiedän itsekin tämän olevan ihan epätervettä. Yritän olla puhumatta asiasta miehelle, koska yleensä asia jotenkin paisuu riidaksi, vaikka alkuun keskustelu sujuisi ihan hyvin. Huono itsetuntoni kuitenkin vaatisi jotain "vakuuttelua" siitä, ettei kukaan voi tulla väliimme. Miten saisin itseni lopettamaan tämän?? Eilinen ilta alkoi hyvin ja juttelimme asioista, kunnes asia paisui ja mieheni suuttui, koska sanoi, etten luota häneen. Sanoin, että kyllä luotan, niin kuin luotankin, mutta en luota muihin ihmisiin. Hän tykkää käydä silloin tällöin, ei kovin usein, yksin ulkona ja pelkään ihan sairaalloisesti, että joku nainen tulee iskemään häntä ja onnistuukin ehkä siinä. En varsinaisesti pelkää mieheni jättävän minua, aika ajoin päähäni tulee ajatus, ettei hän ehkä rakastakaan minua. Tiedän itsekin tämän olevan hullua. Nyt on todella paha olo, kun puhuin tästä illalla ja mopo lähti sitten ihan käsistä. Kaikki vinkit kehiin kiitos, vittuilijat ja ilkeilijät älkööt vaivautuko!