M
muumuu
Vieras
aikuisia paikalla, kuuluu olevan kova meno. Tämä on ollut tätä koko kesän. Ja koko rivitaloalue on hereillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:aikuisia paikalla, kuuluu olevan kova meno. Tämä on ollut tätä koko kesän. Ja koko rivitaloalue on hereillä.
Alkuperäinen kirjoittaja J:Jos jatkuvaa niin ihmetyttää kovasti millaiset vanhemmat lapsilla on. Joskus ymmärtää jos vaikka vieraita iltaa istumassa tai jotku juhlat jotka venähtäneet. Mut pitäshän sitä naapureitaki ajatella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja J:Jos jatkuvaa niin ihmetyttää kovasti millaiset vanhemmat lapsilla on. Joskus ymmärtää jos vaikka vieraita iltaa istumassa tai jotku juhlat jotka venähtäneet. Mut pitäshän sitä naapureitaki ajatella.
Niin. En nyt mihinkään ole soittamassa, mutta... kovaa naurua kuuluu edelleenkin ja kilinää ja sellasta :/
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Pöh joku palstailee mun nikillä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap nolona:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Pöh joku palstailee mun nikillä :xmas:
Oi, anteeksi, ei ollut tarkoitus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap nolona:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Pöh joku palstailee mun nikillä :xmas:
Oi, anteeksi, ei ollut tarkoitus![]()
Jatkoa, etten siis tiennyt tuollaisen nikin olemassaolosta, en olisi sitä tietenkään "käyttänyt"