Narkkarinaapurit, mä en jaksa enää:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tässä on nyt yli 2 v asuttu rivitalossa, missä naapurissa narkkareita.

Häiriöt ovat omaa luokkaansa, välillä on rauhallisempaa mutta tämän ongelman pitkäkestoisia riivaa.

Ikinä (!) ei ole sellaista päivää, ettei noiden vuoksi joudu hermojaan menettämään - pois lukien päivät, kun ovat joskus pois kotoaan.

Tässä nyt pari esimerkkiä:

* Kannabiksen haju kulkeutuu minulle sisälle, haju on aivan saatanan järkyttävä. Polttelevat sisällä ja pihalla, koskaan et tiedä mistä se haju tulee, uskaltaako tuulettaa jne.

* Kannabiksen lisäksi siellä käytetään kaikkea muutakin, pariskunnan nainen on välillä kuin jossakin psykoosissa - sitä odotellessa, että tuolla kilahtaa.

* Useampaan kertaan todestettu mm pihalla tappelua, rahasta yms - todella levotonta ja ahdistavaa meininkiä.

* Uhkailuja sekopäissään, miten käy jos valitat - en avaa enää oveaninja pihalla en pysähdy jos nuo ovat siellä.

* Muut naapurit haukutaan täysin, mm takapihalla käydyt (lähes huutamalla, jotta varmasti kuulet) keskustelut siitä, miten paska naapuri kuka milloinkin on - on erittäin selväksi tullut, mitä mieltä ovat mm minusta. Osa asioista menisi oikeasti jo poliisijutuiksi melkein..

* Epäilen huumekauppaa, mutta en voi todistaa sitä toki mitenkään.

* Valituksia tehty, poliisit soiteltu useampaan kertaan, silti ovat edelleen tuossa.

* myös noiden toinen seinänaapuri valittanut lukuisia kertoja, isännöitsijänkin mukaan, silti edelleen vaan asuvat tuossa.

Olen alkanut katsoa jostain kumman syystä uutta asuntoa, jääkööt nuo tähän. Onko kenelläkään muulla kokemusta, miten jaksaa karkkien naapurina, kunnes löytyy uusi asunto? Mä olen niin poikki tähän paskaan, huoh:(

Jauhojengi vain hiukan irrottelee, koska elämässä pitää olla iloa ja valoa.

Eipä paljoa naurata jauhojengi vitsailu.

Tätä on nyt mm 2 kesää jo kestetty, tilaisuuden tullen olen jopa lähtenyt kotoani (sukulaiselle välillä tyhjillään asunto) pois.

Heti kun pääsen noiden vierestä pois, hermo lepää ja olen ihan erilainen ihminen.

Kotona huomaan, miten olen jatkuvasti kireä naapurien vuoksi, alkaa oikeasti vaikuttaa elämänlaatuun:(

Ja asuntojonot täällä ihan älyttömät, huoh pakko kai johonkin avautua:(

Ap

Eipä paljoa naurata jauhojengi vitsailu.

Tätä on nyt mm 2 kesää jo kestetty, tilaisuuden tullen olen jopa lähtenyt kotoani (sukulaiselle välillä tyhjillään asunto) pois.

Heti kun pääsen noiden vierestä pois, hermo lepää ja olen ihan erilainen ihminen.

Kotona huomaan, miten olen jatkuvasti kireä naapurien vuoksi, alkaa oikeasti vaikuttaa elämänlaatuun

Ja asuntojonot täällä ihan älyttömät, huoh pakko kai johonkin avautua

Ap
:(

Yhteistyössä