Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Vääryys piilee siinä, että miksi yleensäkään on olemassa vaihtoehto "puolipäivähoito", jos se käytännössä kuitenkin on mahdotonta????
Miten se muka on mahdotonta käytännössä?
Pph:lla se on "mahdotonta" koska ei pph halua menettää osaa palkastaan, mutta onnistuuhan se pk:ssa ihan 100% varmasti. Ja myös pph:lla, jos vanhemmat ovat valmiita maksamaan hoitajalle sen täyden summan.
Mulle sanottiin, että alle vuoden ikäistä ei oteta pk:n, sillä vie paikan isommalta sitä enemmän tarvitsevalta. Totta sekin.
Rahallisesti MULLE tulee MYÖS takkiin ja kovaa, jos teen puolikasta työpvää ja maksan täyden hoitomaksun pph:lle. Ei sekään oikein ole... :|
Kannattaisi siis jäädä suosiolla kotiin...