Ä
äiti vaan
Vieras
Onko kenestäkään muusta aivan saakelin ärsyttävää, jos joku odottaa lasta ja valehtelee, että ei tiedä lapsen sukupuolta, vaikka tietää? Siis minulla on tuollaisia muutama selvinnyt vahingossa ja se valehtelu eniten siinä satuttaa. Ei heidän asiat ole sen tärkeimpiä kuin muidenkaan, että mua suututtais se kun mulle tai ystäville ei voinu kertoa kumpi tulee, vaan se valehtelu loukkaa.
Ja toinen asia, jos on nimi lapselle keksitty, ni mä en tajua miks se pitää pitää salassa? Ihan ku munkin tuttujen lapsi ristitään 29. päivä, niin se on maailman isoin salaisuus ja kaikki varmasti haluais kieli pitkällä kuulla, minkä nimen poika saa. Mulle sillä nimellä ei ole painoarvoa sen enempää kun millään muullakaan asialla, mutta se ärsyttää, kun vanhemmat luulee, että ovat jotain ukko ylijumalia, joilla on nyt kansakunnan salaisuus sisällään. Että silleen. En vaan viitsi sanoa, että ei mua ees oikeesti kiinnosta.
Moni raskaaksi tullut vaan luulee vissiin, että ovat maailman ensimmäinen ihminen kun saa lapsen ja että maailma pysähtyy seuraamaan heidän elämää.
Ja toinen asia, jos on nimi lapselle keksitty, ni mä en tajua miks se pitää pitää salassa? Ihan ku munkin tuttujen lapsi ristitään 29. päivä, niin se on maailman isoin salaisuus ja kaikki varmasti haluais kieli pitkällä kuulla, minkä nimen poika saa. Mulle sillä nimellä ei ole painoarvoa sen enempää kun millään muullakaan asialla, mutta se ärsyttää, kun vanhemmat luulee, että ovat jotain ukko ylijumalia, joilla on nyt kansakunnan salaisuus sisällään. Että silleen. En vaan viitsi sanoa, että ei mua ees oikeesti kiinnosta.
Moni raskaaksi tullut vaan luulee vissiin, että ovat maailman ensimmäinen ihminen kun saa lapsen ja että maailma pysähtyy seuraamaan heidän elämää.