No kai tää sit voi olla totta! (intiimi-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikki pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikki pois

Vieras
Olen synnyttänyt 5 lasta n. vuoden ikäeroilla.
Alapää on säilynyt mielestäni hyvänä, en ole pahemmin repeillyt koskaan.
Lääkäri pari kertaa sanonut, että minulla on hyvät geenit tältä osin, kun paikat niin hyvin joustaa ja palautuu nopeasti.
Mies lähes joka kerta rakastellessamme sanoo tai jopa hokee, että ihana kun sä olet tiukka...:O Kyllä tunnen sen itsekin, etten löysä ole, mut minusta tuntuu jopa että olen yhtä tiukka kuin ennen lapsia! Voiko olla tosi??
En tästä kehtaa miehellenikään kamalasti puhua, ettei pidä minua ihan pösilönä, vaikka tiukaksihan tuo kehuu itsekin. Siltikään en oikein jaksa uskoa sitä mitä tunnen!! Kai tämä johtuu siitä, että mm. täällä naiset aina herjaavat sitä kuinka kaikki repsahtaa ja kukaan ei voi säilyä miltään osin...onko se näin? Uskaltaisin melkeen väittää, että VOI säilyä!:)
Jos saan kuvailla tarkemmin, niin tiukkuuteni on sitä rataa, että minun täytyy kostua aina ihan kunnolla, jotta mies ylipäätään mahtuu sisääni. Jos en ole kunnolla märkä, sinne ei kerrassaan mahdu mela ei. (sori jos tää aihe jotain kuvottaa)

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
tuosta tuli mieleen, että kun mulle on tehty neljä sektiota (ei alatiesynnytyksiä), niin voiko paikat olla kuitenkin löysät?

voi olla! sehän on paljon kiinni kudostyypistä, jotkut ovat luonnostaan löysiä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
tuosta tuli mieleen, että kun mulle on tehty neljä sektiota (ei alatiesynnytyksiä), niin voiko paikat olla kuitenkin löysät?

niin no joo, tarkoitin kyllä että löystynyt

no riippuu varmaan mitä olet värkilläs tehnyt :D

no riippuu varmaan mitä olet värkilläs tehnyt :D

Vaikka olis sektio tehty kyllä se raskausaika silti vaikuttaa alapäähän.

No eihän se mela mene millään kuivaan rakoon, ei...! Oli sitten löysä tai tiukka, tai siis näin mä oon ymmärtänyt... No hyvä jos oot säilynyt noilta osin. Kyllä mulla on synnyttäneen naisen vartalo ja alapää (tosin mitään alapäävertailuja en ole tehnyt.. ) . Mies kyllä sanoo, että ihan tiukka on tuo alapää, mutta ei se ihan synnyttämättömän naisen alapäätä vastaa. Mutta kyllä silläkin värkillä hyvin seksi on hoitunut, että ei oo mulla mitään valittamista...! Ongelmani ovat kyllä sitten jossain muualla, jos niitä on... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No eihän se mela mene millään kuivaan rakoon, ei...! Oli sitten löysä tai tiukka, tai siis näin mä oon ymmärtänyt... No hyvä jos oot säilynyt noilta osin. Kyllä mulla on synnyttäneen naisen vartalo ja alapää (tosin mitään alapäävertailuja en ole tehnyt.. ) . Mies kyllä sanoo, että ihan tiukka on tuo alapää, mutta ei se ihan synnyttämättömän naisen alapäätä vastaa. Mutta kyllä silläkin värkillä hyvin seksi on hoitunut, että ei oo mulla mitään valittamista...! Ongelmani ovat kyllä sitten jossain muualla, jos niitä on... :whistle:

En tarkoittanut kuiva...vaan sellanen "keskikostea". Vasta kun olen kunnolla märkä, mela mahtuu ja sittenkin vain hi-taas-ti.

Alkuperäinen kirjoittaja nikki pois:
Olen synnyttänyt 5 lasta n. vuoden ikäeroilla.
Alapää on säilynyt mielestäni hyvänä, en ole pahemmin repeillyt koskaan.
Lääkäri pari kertaa sanonut, että minulla on hyvät geenit tältä osin, kun paikat niin hyvin joustaa ja palautuu nopeasti.
Mies lähes joka kerta rakastellessamme sanoo tai jopa hokee, että ihana kun sä olet tiukka...:O Kyllä tunnen sen itsekin, etten löysä ole, mut minusta tuntuu jopa että olen yhtä tiukka kuin ennen lapsia! Voiko olla tosi??
En tästä kehtaa miehellenikään kamalasti puhua, ettei pidä minua ihan pösilönä, vaikka tiukaksihan tuo kehuu itsekin. Siltikään en oikein jaksa uskoa sitä mitä tunnen!! Kai tämä johtuu siitä, että mm. täällä naiset aina herjaavat sitä kuinka kaikki repsahtaa ja kukaan ei voi säilyä miltään osin...onko se näin? Uskaltaisin melkeen väittää, että VOI säilyä!:)
Jos saan kuvailla tarkemmin, niin tiukkuuteni on sitä rataa, että minun täytyy kostua aina ihan kunnolla, jotta mies ylipäätään mahtuu sisääni. Jos en ole kunnolla märkä, sinne ei kerrassaan mahdu mela ei. (sori jos tää aihe jotain kuvottaa)

samat sanat by the way ;)

sillä erolla tosin etten ole synnyttänyt kun vasta yhden lapsen :D

Mulla on kaks synnytystä takana eikä mies huomaa eroa entiseen värkkiin. En kyllä mäkään vaikka kovasti siitä olin huolissani,ettei tuo palaudu sitten ikinä. Mut kummastakaan synnytyksestä ei juur vahinkoa värkkiin tullu ni hyvin tuo kesti ja hyvä peli on edelleen.

Mulla kaksi alatiesynnytystä ja "elinikäinen" lantionpohjalihasten jumppaaminen takana ja miehet ovat tiukaksi värkkiä aina sanoneet, erittäin tiukaksi. Kyllä se voi säilyä ja luulenpa, että niin kauan säilyy kun sitä vaan jaksaa ja haluaa käyttää.. Seksielämäkinhän vahvistaapi lihaksia...

Mulla on kymmenen lasta ja lekuri sanoi jälkitarkastuksessa, että uskomattoman hyvin paikat palautuneet. Jumppaan joka julmetun päivä,pissa ei lirahtele pöksyihin ja miehen pötkylä tuntuu erittäin hyvälle.

Eli näinkin monen lapsen jälkeen voi olla ihan kuosissaan. Tosin mulla onn ilmeisesti hyvä kudostyyppi, kun ei ole arpiakaan vatsassa kuin kaksi pienen pientä juovaa ihan alhaalla. Vaatteenin ovat kokoa 38/m.

Yhteistyössä