No kenelläs on yhteiset rahat perheessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on ja mä en voi käsittää miten se on muka reilua kun mies käy työssä ja tienaa ja minä hoidan lapsia kotona enkä montaa satasta saa että rahat olisivat erikseen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ja mä en voi käsittää miten se on muka reilua kun mies käy työssä ja tienaa ja minä hoidan lapsia kotona enkä montaa satasta saa että rahat olisivat erikseen..

Näin on meilläkin.Ja hyvin tuo toimii.

Meillä on yhteiset rahat. Eikä niitä laskeskella, se saa kumpi tarvii. Me ollaan samassa työpaikassakin ja joskus mä saatan auttaa miestä sen töissä tai se mua mun töissä.

meillä on yhteiset. Mulle tulee palkka kerran kuussa ja se laitetaan kokonaisuudessaan laskuihin. Miehelle tulee tili kahden viikon välein ja se käytetään elämiseen. Toimii hyvin.

yhteinen tili ja yhteiset rahat. minä maksan kaikki laskut ja huolehdin että raha riittää minne pitää riittää ja mies tienaa. on meillä sitten muutama erillinen tili jonne säästetään mutta siis yhteisiä on kaikki. ja jos jompikumpi haluaa jtain isompaa ostaa itselleen niin ollaan sovittu että kysytään/ilmoitetaan.. ettei mee mun budjetoinnit sekaisin :laugh:

Meillä on omat tilit, mutta yhteiset rahat. Ei lasketa joka pennosta mihin menee.

Talolainaa maksetaan puoliksi. Muissa menoissa menee aika yleisesti niin, että minä maksan asumiskulut ym laskut, mies ruuan ja bensan. Mutta eivät nämäkään ole kiveen hakattuja. Miten milloinkin. Kovin tiukkaa ei taloudellisesti ole, mutta yleensä kaikki menee mitä tuleekin ;)

Yhteistyössä