No nyt tuli itku...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mulle yritettiin soittaa tuntemattomasta numerosta useampaan kertaan, ensin aattelin että lehtimyyjä soittelee enkä vastannu. Mutta ko sinnikkäästi puhelin soi niin vastasin, siellä oli miehen työkaverin vaimo, yritti tavotella minun miestä mutta ei ollu saanu kiinni... Sain sitte siitä soperruksesta sen verran selvää että tuo miehen työkaveri oli löytyny autotallista hirttäytyneenä... :'(
Ja mie en pysty uskomaan, että se positiivinen ja iloinen ihminen olis muka päättäny päivänsä, vaikka onki totta ettei kaikista ihmisistä murheet ja surut näy päälle päin :/

Vaimonsa on vieläpä raskaana. Sanoin että yritän saaha miehen kiinni mahollisimman nopeasti, oli tosi läheisiä ystäviä keskenään. Ja kysyin voinko jotenki auttaa mutta siellä oli kuulema anoppi ja siskoja ja veljiä jo seurana, lupasi tallettaa minun numeron omaan puhelimeen ja soittaa jos tuntuu että tarvii jotaki... Mulla on vaan tyhjä olo. Ja levoton olo. Ikinä ei ole tämmöstä oloa tullu ei-niin-läheisen ihmisen poismenosta... Liekö sitte raskaushormonit syynä. Mut ko tuntuu että sisin kääntyy ympäri ja oksennus tullee ihan justiinsa... :'(

Voimia sulle :( Voi miten kamala uutinen.
Itse olen täällä itkenyt pari päivää myös kuolemantapausta joka sattui kahdelle vauvalle joista toinen kuoli äitinsä syliin synnytyksen jälkeen ( synnytys viikolla 23 ). Nainen oli samasta odottajat ryhmästä täällä missä minä olen maaliskuussa 2010 synnyttäviin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Hui kamalaa.

Missä sun miehesi on? meneekö kauan että tulee kotiin?Meinaan, että onko suru-uutinen pakko kertoa puhelimessa?

Juu, kerro vasta kun kotiutuu. Jos et pysty nyt olemaan yksin, sano että pääsisikö heti tulemaan koska on tapahtanut jotain vakavaa...

Saisitko millään miehes tulemaan kotiin , voisitte kasvotusten puhua ? Nyt vaan kaikki mahdolliset voimavarat käyttöön ja yritä sinäkin löytää joku jolle puhua,ja jos jaksat soittele sille leskelle ja anna hänenkin puhua ,puhumasta päästyään.lähetän taas avunpyynnön tuonne ylävoimiin.

Miksi se asia piti heti tänne palstalle levitellä, ja vieläpä noin yksityiskohtaisesti? Ajatteles miltä tuntuu jos joku vainajan läheinen löytää tän ketjun täältä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi se asia piti heti tänne palstalle levitellä, ja vieläpä noin yksityiskohtaisesti? Ajatteles miltä tuntuu jos joku vainajan läheinen löytää tän ketjun täältä?

samaa ihmettelin minàkin :(

Onhan täällä onneksi nyt empaattisia kommentteja , kaikki varmaan sydämmestään toivoo vain voimia ja jaksamista asian osaille, en oikeastaan näe tässä mitään pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Kuinka paljon suomessa noita tapahtuu?kukaan voi tuosta vaan ajatella että hei nyt puhutaan minusta!
s

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Kuinka paljon suomessa noita tapahtuu?kukaan voi tuosta vaan ajatella että hei nyt puhutaan minusta!
s

Meinaat että olisi ihan jokapäiväistä ja tavallista toimintaa vetää itsensä täällä narun jatkoksi? Leski on tämän asian luottamuksella kertonut ja pyytänyt välittämään viestin hyytiksen miehelle, EI ole pyytänyt kuuluttamaan asiaa koko maailmalle. Mun mielestäni tässä on hyvät käytöstavat ja tilannetaju unohtuneet.

Yhteistyössä