Nostalginen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KolmeKertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KolmeKertaa

Aktiivinen jäsen
16.04.2007
1 214
0
36
ilta oli eilen, kun telkusta tuli Armaggedon. Loopubiisi Aerosmithin (?) esittämänä, ah mitä wanhoja tulikin mieleen. Vuosi oli 1998, valmistuin ammattiin ja menin naimisiin....sellaista. Katoitteko?
 

Yhteistyössä