Nukkuuko miehenne teidän vieressä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielipidettätälläisestä liitosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielipidettätälläisestä liitosta

Vieras
Minun nukkuu eri huoneessa .syytä en sille tiedä ,siis todellista syytä.Mies sanoo aina kun kysyn ,että kun hän kuorsaa,ilmavaivoja(??),kun joudut niin aikaisin heräömään ym,ym.Aina on jotain syitä.
Olemme olleet yhdessä n 5-vuotta.siitä naimisissa vähän yli vuoden ja yhdessä asuttu uusioperheenä pian 2 -vuotta.
Aluksi hän nukkui vieressä ,mutta häiden jälkeen ei.Kerran pari kuukaudessa tulee viereen nukkumaan .Yleensä kun pyydän.Seksiä meillä on häiden jälkeen ollut noin kerran kuussa tyyliin.Silloin kyllä hyvää ja antoisaa .
Olen ottanut tuon seksi-jutun useasti puheeksi ,että en ymmärrä onko minussa jotain vikaa kun ei reelpaa.Ei ole kuulemma ja aina juttu menee siihen kun MINÄ en tee aloitetta.Olenkin siihen sanonut että on aika hankalaa kun nukkuu toisessa kammarissa ja en halua siitä mitään almanakkajuttua vaan halu tulee jos on tullakseen kun on toinen siinä vieressä.Sitten lupaa ,että juu alkaa nukkumaan siinä vieressä ,mutt aei kuitenkaan sitten tule.
Olen aivan tavallinen nainen .En mielestäni mikään kauhean ruma ,mutten mikään missikään.Tavallinen ruumiinrakenne ym.
Lapset ovat jo isoja koululaisia ja huolehtivat itsestään ..eivät hiippaile öisin ym.
Nyt tuntuu vaan etten enää jaksa .Minusta tuntuu ettei mies rakasta minua vaikka niin sanookin.Yön yksinäisyydessä kun näitä asioita pohdin en tajua missä mennään.Olenkin nyt todella masentunut eikä millään ole enää mitään väliä.Tuntuu että ei tuo mies varmaan välittäis jos joku muu paneskelisi minua aina silloin tällöin.Ei varmaan edes huomaisi sitä.Haluaisin olla haluttava edes jollekulle jo oman mielenterveydenkin kannalta.
Vapaa -aikaa emme oikeastaan vietä yhdessä lainkaan .Teen vuorotyötä ja olen pari iltaa viikossa illlassa.Mies noin 3 iltaa junnutoiminnassa jääkiekossa ja viikonloput päälle(joka viikonloppu oikeastaan jossakin jäähallissa pitkin suomea huoltajana).Olen koittanut puhua hänelle siitä miten tärkeää on hoitaa parisuhdetta että se toimisi ,mutta ei ala kuuntelemaan vaan kiivastuu .Minä vain en enää jaksa.:(

aika harvoin. syy on se että mies kuorsaa ja olen herkkäuninen ja kuopus vielä nukkuu meidän makkarissa, joten herätyksiä olis paljon öisin...

toiveena on päästä nukkumaan vierekkäin ku lapset oppis nukkumaan kokonaisia öitä... mutta kyllä on seksi vähentynyt paljon ja se harmitaa

Meilläkin nukutaan käytännön syistä eri huoneissa. Molemmilla on yksi vuoden ikäinen lapsi yöseurana. Ja olis vähän kurjaa jos koko perhe joutuis heräämään joka kerta kun yksi lapsista narahtaa ja vaatii tuttia.

Me nukutaan vierekkäin siitä huolimatta, että mies kuorsaa ja tönin häntä öisin. Se sanoo, ettei halua eikä osaa nukkua minua ilman ja kokee, ettei nuku kunnolla, jos en ole pdissä siinä vieressä.

Ja olisin kyllä todella kypsä jos seksiä ois vaasn kerran kuussa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Meilläkin nukutaan käytännön syistä eri huoneissa. Molemmilla on yksi vuoden ikäinen lapsi yöseurana. Ja olis vähän kurjaa jos koko perhe joutuis heräämään joka kerta kun yksi lapsista narahtaa ja vaatii tuttia.

Meillä ei näitä pieniä enää ole .Eli minä nukun makkarissa parisängyssä yksin ja mies vierashuoneessa yksin.

aina ollaan nukuttu kaksin samassa sängyssä.. silloinkin kun lapset oli pieniä... edes tilapäisesti yhdeksi yöksi ei kumpikaan ole koskaan lähtenyt minnekään omasta sängystä... on ihan outoa joskus kun mies on yötöissä, ja mulle ei silloin uni meinaa tulla silmään...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Me nukutaan vierekkäin siitä huolimatta, että mies kuorsaa ja tönin häntä öisin. Se sanoo, ettei halua eikä osaa nukkua minua ilman ja kokee, ettei nuku kunnolla, jos en ole pdissä siinä vieressä.

Ja olisin kyllä todella kypsä jos seksiä ois vaasn kerran kuussa. :/

Näin minäkin haluaisn asian olevan.Pointtinä tässä ei ole se että mies ei siinä nuku vaan ettämiksi nukkuu eri huoeessa vaikka tietää että kärsin siitä ettei tule viereeni.Ja kyse ei ole vaan seksistä vaan välittämisestä,toisen lähellä olemisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikö lapset ihmettele, miksi ette nuku yhdessä?

Eivät ole mitään ääneen sanoneet ,mutta ehkäihmettelevät.Ex.än kanssa nukuttiin loppuun saakkka yhdessä vaikkei seksiä tai muuta enää ollutkaan.

Eipä nukuta. Mies tykkää sohvastaan ja minä nukun kuopuksen kans parisängyssä makkarissa. Meillä ehkä parempi näin, ku mies on sellanen vähäunisempi ja tykkää yölläki könistä keittiöön yöpalaa hakeen ja sit kattoo töllöä. Minä taas oon tosi herkkäuninen ja tuun kärttysäks jos mut herätetään turhaan. :| Nyt ku kuopuskaan ei enää herää öisin nii saan nukkua minäki taas!
Ja mies kuorsaa välillä kauheasti, sekin häiritsee.
Mukavahan se ois joskus miehen kans vallottaa itellemme tuo makkari, mut katotaan jahka kuopus saadaan äidin vierestä omaan huoneeseen joskus, ja minä saisin kunnon korvatulpat etten herää siihen kuorsaukseen... :)

Meillä nukutaan eri huoneissa. Miehellä on kaverina meidän mölyuninen kuopus ja minä nukun yksin. Jos mies ja mukelo nukkuisivat vieressäni, en nukkuisi yhtään. Poika valvottaa paljon ja mieskin jonkin verran. Tulee niin myöhään nukkumaan, että herään siihen. Sitten kun lopulta olen taas nukahtanut, miehen herätyskello soi ja herään lopullisesti.

Siksi siis nukumme eri huoneissa.

nukkuu vieressä.onneksi. mun harmi nykyisin on se ettei se tuu enää samaan aikaan mun kanssa nukkumaan niinkuin ennen..ehkä vuoden ollut nyt niin että jää usein koneelle tms kun menen nukkumaan :( oon yrittäny totutella mutta en silti tykkää. onneksi yöt nukkuu vieressä niin saa olla kainalossa

Me nukuttu 9vuotta samas sängys, tilapäisesti oon nukkunu viikon eri huoneessa kun vierotettiin kuopusta tissistä...ja miehen yövuorot tietty nukun yksin tai nelivuotias kömpii viereen sillon.Vaikka on ollu kaikkee; miehellä kuorsausta, mulla oli nukahtamisvaivaa keväällä, lapset on valvottanu ja välillä tullu viereen jne.niin ei meillä oo tarvetta ollu muuttaa eri sänkyihin, orpoo ois erillään nukkuu kun on niin tottunu toiseen.

Ihan ok on nukkua eri huoneissa, mikäli se sopii molemmille. Samoin kuin seksi kerran kuussa. Mutta jos se Sinua Ap ahdistaa asia ei ole sitten tasapainossa molempien toiveiden suhteen. Keskustelua, keskustelua. Meillä seksiä harvoin, sillä joskus olen ollut suhteessa, missä sitä oli jopa liikaa sai älyttömät mittasuhteet miehen puolelta. Nykysin nautin siitä että voi olla rennosti ilman ainaisia paineita. Koska mieskin on sellainen ettei ole mitenkään aktiivinen siinä saralla, järjestely sopii molemmille.

Yhteistyössä