nyt mä hetkeks istahdan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
koko aamupäivän oon heilunu ku heinämies... ja hulluna ois viel tehtävää.. ja kun kuitenkaan mitään suurta ei kannata viel alkaa tekeen.. joulua siis.. kun kuitenkin vielä on kaks työpäivää tällä viikolla ja oon siis pph (jolle ei tänään tullu ainuttakaan hoitolasta.. missä lie sitte ovat).. ei voi alkaa joulusiivoustakaan kunnolla tekemään kun ne ipanat tulee kuitenkin vileä kaheks päiväks sotkemaan.. ja pitäis leipoo ennen lauantaita.. sillä koko viikonloppu menee kun vietetää kuopuksen synttäreitä.. KAIKKI siivoukset ja leipomiset sun muut pitäis olla tehty la aamuun mennessä.. eli parjantaiana kun vika laps lähtee neljän jälkeen alkaa meillä melkonen hulabaloo.. tänä iltana ja huomen illalla on vileä joulujuhlat.. eli ei toivoakaan että vois alkaa edes leipomaan. miks mä en voi teh¨dä niinku hoitolasten vanhemmat tekee.. tuovat lapset hoitoon ja ilmottavat lähtevänsä jouluostoksille... ja seuraavana päivänä tuodaan hoitoon että saadaan rauhassa siivota... nyt mä en oo tänään saannu ku hyllyt järjesteltyä, pyykkivuoren katoamaan, pölyt pyyhittyä... ja kaikki muu joutuu odottamaan perjantai-iltaan saakka.

oikeesti mua alkaa tää nyt stressaamaan... ja pakko on kuitenkin siivota kun liki 20 ihmistä on tulossa synttäreille.. ja sen jälkeen saa siivota niitten jälet vielä et on aattona siistiä.. onko täs enää mitää järkee...

no kohta tulee koululaiset koulusta joten niille ois tehtävä välipalaa.. eli se siitä levähtämisestä.

Yhteistyössä